Jump to content
IGNORERAD

Flyga SAS till Thailand


Guest Plätt

Recommended Posts

Guest Plätt

Hur sitter man i dom flygplanen igämförelse med Thai, försöker titta lite, ser ut som dom är någorlunda lika

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Väldigt bra!

Jag gillar SAS, men frugan är ju Thai.

Hon har inte sett några andra flyg än Thai men hennes åsikt är bestämd om vilket flyg som är bäst. rtfm.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Min känsla är att det är mindre plats jämfört med Thai. Egen skärm är väl enda fördelen som jag ser det, om man nu inte sover på flyget..

Link to comment
Dela på andra sajter

Den enda fördelen med SAS/Thai är att de har direktflyg (sas från cph) annars är de två av de sämsta bolag jag åkt med. Thais plan arn - bkk är riktigt omodernt (åkte senast med dem för 2 år sen). Min reseupplevelse med SAS från CPH är bland de sämsta jag varit med om och arn-bkk har de ju lagt ned. Malaysia och Qatar är de bästa jag åkt med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med SAS sitter man ytterst obekvämt i ekonomiklass. Tunna sitsar, rejäl träsmak efter någon timme. Och då är det 8 timmar kvar till BKK. Thai har bekvämare stolar och lite mera ? avstånd. /Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

SAS är bäst, vad jag jämför då.. flög ambulans transport med Thai fick då 8 rader med 6 stolar i varje rad. De hade då slängt upp en obehaglig bår som jag fick kräla mig upp på. Sköterska,doktor, HansG och en representant för Thai vaktade mig. När jag kaskad kräktes så brydde de sig knappt om att torka upp det.

Men SAS la mig i buisness klassen och när jag hade sovit i 3-4 timmar så började jag som flickan i exorsistern att kräkas... Flygvärdinnorna var handlingskraftiga och de tvättade av mig. HansG hade fått en sömntablett utav den danska överläkaren så han missade hela showen.

Inget att göra med ämnet egentligen men. jag flyger hellre trångt med SAS och har bra service än får lite vimsig service från Thai.

Ciao, Flores <3

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...