Jump to content
IGNORERAD

Är det lungt i Buriram ?


ban_kog_wat

Recommended Posts

ban_kog_wat

Vi pratade med svärmor på telefon just nu och det verkar mycket lungt enl. henne. Svägerskan packar för att åka till marknaden för att sälja grönsaker. Det enda som svärmor märkt va att Bangkok bank är stängd.

Någon som vet mer.??

Kanske en lägesrapport från vår egen Buriram..

Ban

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan ban, och tack för sist. Här är det som vanligt, m.a.o. lugnt och skönt. Kan tänka mig att Buriram borna har mer Thaikänsla än vissa andra provinser :ironi:

Man bränner inte ned något som man själv har byggt upp, rätta mig om jag har fel. ;-)

Som sagt, här rullar det på som vanligt, Vi var i Pattaya för någon vecka sedan med familjens ungar, hade lovar dom en tredagars i BKK, men, men. Var i vattenparken bl.a All info på engelska & RYSKA ? Många ryssar var det där, snackade med Nonki, vi var överens, de tar över mer och mer, snart byter de namn till Patruski eller nåt.

Ps Om BKK bank var stängt så var det säkert Firmafest kanske.

Hälsa Din högra hand så mycket // Anders & Nang

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hejsan ban, och tack för sist. Här är det som vanligt, m.a.o. lugnt och skönt. Kan tänka mig att Buriram borna har mer Thaikänsla än vissa andra provinser Untitled-1.gif

Man bränner inte ned något som man själv har byggt upp, rätta mig om jag har fel. ;-)

Som sagt, här rullar det på som vanligt, Vi var i Pattaya för någon vecka sedan med familjens ungar, hade lovar dom en tredagars i BKK, men, men. Var i vattenparken bl.a All info på engelska & RYSKA ? Många ryssar var det där, snackade med Nonki, vi var överens, de tar över mer och mer, snart byter de namn till Patruski eller nåt.

Ps Om BKK bank var stängt så var det säkert Firmafest kanske.

Hälsa Din högra hand så mycket // Anders & Nang

Nja, kanske inte bränner, men vanvårdar och tar sönder, det gör man ju så gärna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem i måndags morse efter några veckori Thailand, varav avslutningen var ca 10 dagar i Buriram.

Jag märkte inte av ett smack, förutom TV-nyheterna på kvällarna.

Vi var runt och åkte, vi var i Buriram och Satuk och var på fotbollsmatch, men som sagt, märkte ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...