Jump to content
IGNORERAD

Champions League final

mr chaweng

Vem hoppas du vinner Champions League finalen på lördag  

8 röster

1. 1. Vem hoppas du vinner Champions League finalen?

• Jag hoppas att Bayern München vinner
      2
    • Jag hoppas att Inter vinner
      1
    • Jag bryr mig inte om vem som vinner
      5
    • Jag bryr mig inte eftersom IFK Göteborg inte är med:)
      0

Recommended Posts

Då var det äntligen dags för Champions League final och se vilket lag 2009/10 som är bäst på att spela fotboll

Lite överaskande spelas finalen mellan Bayern München 0ch Inter. Vem hade trott det?

Jag själv hade hoppats på att få se Chelsea stå överst på pallen, så jag röstar på alt. nr 3

Dela på andra sajter

Guest Knasen

Förutom att det spelas underbar fotboll i CL så bryr jag mig inte ett dugg om vem som vinner.. Bajen kommer aldrig att delta och mitt andra hjärtelag Lazio är ju inte heller någon toppklubb numera.. Men bra fotboll hoppas jag på mellan två bra lag.. :drinks:

Dela på andra sajter

Det spelar ingen roll, det är som att välja mellan pest eller kolera och jag hoppas av hela mitt hjärta att Chelsea aldrig får beträda den tronen. Däremot vore det trevligt att få se Lazio ta emot CL-bucklan.

:diablo::diablo: 4 ever

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

I enchampions league final har väl bara ett svenskt lag delatagit och det laget var inte IFK Gbg!!

Utan Bosse Larsson dessutom!

Dela på andra sajter

I enchampions league final har väl bara ett svenskt lag delatagit och det laget var inte IFK Gbg!!

Utan Bosse Larsson dessutom!

Bosse Larsson spelade väl inte fotboll, han var väl allsångsledare på Skansen, på hedenhös tid ;)

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Mja, tror faktiskt Sverige har en bra chans även om Tyskarna kan bäras fram av hemmapubliken.

Isdansaren Arne

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...