L64 Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Tar mig friheten att klistra in följande meddelande från Hörnan ang midsommarfirande.Kanske det finns några intresserade där ute i MPR-djungeln. På midsommarafton blir det midsommar-buffe' på Flaggans restaurang Pris endast 495 baht Kan boka bord direkt av Daeng på tel 0814 834 649 Ni kan också boka här på Hörnan, observera att bokningen är bindande Vi hoppas på samma goda stämning som på forumsträffen sist Kanske Janne leder oss i allsång en gång till? Ta med ett glatt humör... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Skit !!! firar tyvärr midsommar i Ålands skärgård Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zoogin Inlagd Juni 1, 2010 Dela Inlagd Juni 1, 2010 Åsså super de som attan. Näh, jag håller mig nog på min kant och vilar levern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 1, 2010 Dela Inlagd Juni 1, 2010 Festa loss med att äta och dricka gott, vad tråkiga ni är. När man kan få jobba hela midsommar, mycket roligare och sparsammare (INTE). Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2010 Dela Inlagd Juni 5, 2010 3 veckor kvar till midsommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 5, 2010 Dela Inlagd Juni 5, 2010 3 veckor kvar till midsommar Ja det känns som det bara var i förrgår det var snökaos här i Göteborg. Tiden går lite för fort för att man ska hänga med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Ja nu är det inte långt kvar till midsommar , och sedan går det mot mörkare tider hualigen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Det är aldrig för sent att ge upp Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Tar mig friheten att klistra in följande meddelande från Hörnan ang midsommarfirande.Kanske det finns några intresserade där ute i MPR-djungeln. På midsommarafton blir det midsommar-buffe' på Flaggans restaurang Pris endast 495 baht Kan boka bord direkt av Daeng på tel 0814 834 649 Ni kan också boka här på Hörnan, observera att bokningen är bindande Vi hoppas på samma goda stämning som på forumsträffen sist Kanske Janne leder oss i allsång en gång till? Ta med ett glatt humör... Nja, kör nog midsommar hos Alex i Isaan för 149 bth.. Men hade egentligen suktat på Flaggan... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Det är aldrig för sent att ge upp Mvh Måne Jo när domaren blåser i pipan är det kört Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.