Jump to content
IGNORERAD

Hjälp med vem som sjunger/låtens namn

Guest Knasen

Recommended Posts

Tjaaa...jag har sagt det förut men säger det igen. Det är något speciellt med thailändskors rörelseschema som jag inte kan sätta fingret på men gör att jag omöjligt kan se det som erotiskt när dom dansar. :huh:

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Dela på andra sajter

Guest Knasen

Tujtuj, har största respekt för att du inte gillar denna typ av dans.. Själv så älskar jag det.. Väljer denna form av dans 8 dar i veckan framför någon sjaskig Agogo dans.. Men nu var det musiken jag var ute efter.. :drinks:

Dela på andra sajter

Håller med dig knasen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hon e bara för läckergreat.gif

Tyvärr e man för gammal nu å gift med en underbar tjej som jag ej vill byta utwhistle.gif

men om ja vore i din ålder sådance1.gif

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

• 5 månader senare...

Härligt Erik-sson men efter låten går det säkert undan. :great: Maitan. :whoco5:

Kanske någon kan fråga sin fru eller flickvän? Eller blir dom kii hung när dom får se tuben kanske?

Dela på andra sajter

Lyfter denna tråd, förra tuben försvann visst.. Finns det någon som kan hjälpa mig? Vill veta vem som sjunger/vad låten heter..

Hej Knasen,

Låten heter hai pee dai koh eller på Thai ให้ปี้ได้ก่อ och han som sjunger heter Joe Montree eller på Thai โจ้ มนตรี

Ha en go fredagskväll

:wai:

Dela på andra sajter

Tack så mycket stjp8729 :wai: Karma kommer på posten så fort det finns tillgängligt i lagret igen.. :dance1:

Han måste vara från norra Thailand (Chang Mai, Chang Rai)? :unsure:

Gissar detta eftersom han sjunger "hai pee dai koh", på Bangkok dialekt är "hai pee dai mai", och Isaan "hai ai dai boh" är det någon som kan konfimera? Eller har en liten LEO så stor påverkan på dom få hjärnceller man har kvar att man inte kan tänka? :wacko:

Ha en go Fredagskväll!

:wai:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...