Guest Knasen Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Gillar denna låt, kan ju bero på att jag är nykär i dessa två damer i videon , men om någon vet vem som sjunger och/eller vad låten heter vore jag tacksam.. http://www.youtube.com/watch?v=VCTj-mX8Pzs&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Tjaaa...jag har sagt det förut men säger det igen. Det är något speciellt med thailändskors rörelseschema som jag inte kan sätta fingret på men gör att jag omöjligt kan se det som erotiskt när dom dansar. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Tujtuj, har största respekt för att du inte gillar denna typ av dans.. Själv så älskar jag det.. Väljer denna form av dans 8 dar i veckan framför någon sjaskig Agogo dans.. Men nu var det musiken jag var ute efter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 du får kolla in http://www.laovideos.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 gillar personligen lite lugna låtar som denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Håller med dig knasen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hon e bara för läcker Tyvärr e man för gammal nu å gift med en underbar tjej som jag ej vill byta ut men om ja vore i din ålder så Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Lyfter denna tråd, förra tuben försvann visst.. Finns det någon som kan hjälpa mig? Vill veta vem som sjunger/vad låten heter.. http://www.youtube.com/watch?v=4D3wisqC_eY&feature=player_embedded#! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Tyvär Knasen vet ej, men tjejen kanon. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 gillar personligen lite lugna låtar som denna Härligt Erik-sson men efter låten går det säkert undan. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Härligt Erik-sson men efter låten går det säkert undan. Maitan. Kanske någon kan fråga sin fru eller flickvän? Eller blir dom kii hung när dom får se tuben kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Lyfter denna tråd, förra tuben försvann visst.. Finns det någon som kan hjälpa mig? Vill veta vem som sjunger/vad låten heter.. Hej Knasen, Låten heter hai pee dai koh eller på Thai ให้ปี้ได้ก่อ och han som sjunger heter Joe Montree eller på Thai โจ้ มนตรี Ha en go fredagskväll Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Kanske någon kan fråga sin fru eller flickvän? Eller blir dom kii hung när dom får se tuben kanske? Frugan gillar sånt, men lite mer avanserat. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Tack så mycket stjp8729 Karma kommer på posten så fort det finns tillgängligt i lagret igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Tack så mycket stjp8729 Karma kommer på posten så fort det finns tillgängligt i lagret igen.. Han måste vara från norra Thailand (Chang Mai, Chang Rai)? Gissar detta eftersom han sjunger "hai pee dai koh", på Bangkok dialekt är "hai pee dai mai", och Isaan "hai ai dai boh" är det någon som kan konfimera? Eller har en liten LEO så stor påverkan på dom få hjärnceller man har kvar att man inte kan tänka? Ha en go Fredagskväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.