Jump to content
IGNORERAD

Thailändska = Villig, Ledig och tillgänglig?


Oregistrerad

Recommended Posts

Guest Lappen

Nyss hette det att bargubbar lamnade sitt beteende i Thailand - och nu heter det att de tar med sig det hem. Ar du forvirrad eller har du bytt asikt den senaste timmen?

Är det förvånande att vissa inte kan bestämma sig och hålla sig till en sak.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    12

  • ban99arne

    7

  • korp

    6

  • conservator

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Exactemente Bror Tok Tok, att gå runt och fråga alla fruntimmer på Lidl "Hur de mår" är ju inget konstigt alls.

Det tar sin tid att köpa mjölk men det får man ta.

Dr Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Exactemente Bror Tok Tok, att gå runt och fråga alla fruntimmer på Lidl "Hur de mår" är ju inget konstigt alls.

Det tar sin tid att köpa mjölk men det får man ta.

Dr Arne

Trodde aldrig det skulle hända men nu får du ett plus :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

mr chaweng

Missförstå mig rätt nu men när "dom" thailandska "hororna" som kommer hitbjuden, går runt på stan uppklädda i princip likadant som i baren i phuket, så går det väl ändå inte att missförstå att dom e där för lite kosing,,sedan att det e sedvanligt fel att upmuntra,,,

ja det blev säkert fel bland alla moraltanter här,,,,,,,,,,,,,

men läs och läs igen,,,

Det var tamme fan det dummaste jag läst. suicide.gif

Jag har aldrig sett en Thaitjej i Sverige gå runt uppklädd i princip som i baren i Phuket eller Pattaya

Där emot har jag sett tusentals Svenska tjejer gå klädda som om dem arbetade i en bar i Thailand

Ändrades av mr chaweng
Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Bror Tok Tok, att gå runt och fråga alla fruntimmer på Lidl "Hur de mår" är ju inget konstigt alls.

Det tar sin tid att köpa mjölk men det får man ta.

Dr Arne

Käre" ban99arne" jag tycker det är mycket konstigt att någon går runt på ICA eller Lidl och frågar ensamma tjejer

hur dom mår.

Jag har aldrig hört talas om någon som gör det,men jag vet ju inte var BTT handlar?

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Det är ju tyvärr alltför ofta man blir erbjuden en glad stund mot ersättning av en thai eller filipintjej då man går på lokal i Stockholm åtminstone. Det kanske bidrar en del till situationen. Tyvärr utmärker de sig som grupp vad gäller sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ute och tränade lite cykling med lillgrabben i det fina sommarvädret för ett par timmar sen och såg en thaitjej (eller filippina?) stå och tända en grill utanför ett hyreshus vi var på väg att passera. Min första och direkta tanke var att säga - Pen khon thai, chai mai kap? när vi passerade henne. Men så kom jag plötsligt på den här tråden och höll tillbaka min spontanitet på välkänt svenskt manér. Passerade under tystnad på både dit- och hemvägen, dock konstaterande jag att hon grillade både kao påd och gung. Såg smaskigt ut och luktade gott. :)

Får nog sluta tilltala dom okända thaitjejer jag möter på thai framledes. Kan ju eventuellt finnas en lättirriterad farangkille lurkande i bakgrunden. ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju tyvärr alltför ofta man blir erbjuden en glad stund mot ersättning av en thai eller filipintjej då man går på lokal i Stockholm åtminstone. Det kanske bidrar en del till situationen. Tyvärr utmärker de sig som grupp vad gäller sånt.

Vilka lokaler pratar vi om här? :whistle:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Var ute och tränade lite cykling med lillgrabben i det fina sommarvädret för ett par timmar sen och såg en thaitjej (eller filippina?) stå och tända en grill utanför ett hyreshus vi var på väg att passera. Min första och direkta tanke var att säga - Pen khon thai, chai mai kap? när vi passerade henne. Men så kom jag plötsligt på den här tråden och höll tillbaka min spontanitet på välkänt svenskt manér. Passerade under tystnad på både dit- och hemvägen, dock konstaterande jag att hon grillade både kao påd och gung. Såg smaskigt ut och luktade gott. :)

Får nog sluta tilltala dom okända thaitjejer jag möter på thai framledes. Kan ju eventuellt finnas en lättirriterad farangkille lurkande i bakgrunden. ;)

Nu vet vi vilken hyvens kille du är så var inte rädd att prata du...ska inte ringa MPR polisen ;)

Allvarligt så är det inte konstigt att ta kontakt med någon än vilken nationalitet när man känner att man har något gemensamt.

Nu kan jag inte thai men hade jag så ser jag inget konstigt med att ta kontakt bara för att få träna på att prata.

Sen om det är så uppskattat vet jag inte för svårt för henne att veta mina intentioner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ute och tränade lite cykling med lillgrabben i det fina sommarvädret för ett par timmar sen och såg en thaitjej (eller filippina?) stå och tända en grill utanför ett hyreshus vi var på väg att passera. Min första och direkta tanke var att säga - Pen khon thai, chai mai kap? när vi passerade henne. Men så kom jag plötsligt på den här tråden och höll tillbaka min spontanitet på välkänt svenskt manér. Passerade under tystnad på både dit- och hemvägen, dock konstaterande jag att hon grillade både kao påd och gung. Såg smaskigt ut och luktade gott. :)

Får nog sluta tilltala dom okända thaitjejer jag möter på thai framledes. Kan ju eventuellt finnas en lättirriterad farangkille lurkande i bakgrunden. ;)

Haha. Ja det är precis så jag känner. Jag vill gärna träna mina språkkunskaper, men det känns lite konstigt.

Senast för nån dag sen var det en hållplatskontroll vid spårvägen här i Göteborg, 2 thaitjejer kontrollerades

på färdbevis och dom pratade på thai med varandra. Den ena tjejen hittade inte färdbeviset och hon blev mer och mer frustrerad. Hon sa på thai att hon kanske glömt det hemma och att hon skulle dö direkt om det var så. Jag stod en bit ifrån och led med henne. För hon hade månadskort men hon hittade det inte först. Men efter idogt letande i handväskan hittade hon det tillslut, och allt var grönt.

Jag ville säga till henne på thai att ta det lugnt och ingenting kommer att hända. Men jag ville inte säga något inför biljettkontrollanterna för dom gjorde bara sitt jobb. Och jag var bara där som ett stöd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och för den skull skall man behandla dom respektlös, dom är väl som vilka tjejer som helst som har drömmar och känslor.

Bara för att hon har jobbat i en bar så är hon väl inte ett lovligt byte, hon har ju slutat i baren och träffat sin kärlek.

Hon kanske reser utomlands för första gången, hon reser till ett land som hon inte vet ett dugg om men gör det för kärleken.

Bara för att upptäcka vilka typer det finns i sverige som inte respekterar att hon har en man.

Skulle vilja se den idi*t som behandlar tjejerna så respektlös i Sverige, göra det i Thailand skulle inte tro att han lever så länge.

Visst finns det idi*ter som stöter på allt i Thailand men dom idi*terna beter sig värre hemma, har set det med egna ögon.

Och i regel är det som gnäller mest om hur greker och spanjorer stötter på deras tjejer när dom åker på semester.

Dom har försökt att ragga upp en spanjorska när dom åkte till mallis med familjen på semestern, samma gjorde han när han åkte med familjen till Grekland utan framgång.

Men som en Svensson han är, så måste han åka till Thailand för alla grannar har ju vart där han tar familjen dit men frugan har järnkoll på sin gubbe för hon vet ju hur det är i Los.

Han sitter och ser hur många faranger har en thaitjej, för att ljuga för sig själv och säga till gumman kolla vilka svin som åker hit och utnyttjar dom stackars tjejerna.

Och han vill ju inget annat att sitta i baren som dom andra, semestern tar slut han kommer hem och drar sina rövarahistorier för jobbarpolarna.

Hur lätta dom tjejerna är, det var bara gå till en bar och plocka ut en om hur han smet iväg från frugan och gjorde likadant han vill ju inte vara en mes.

Och att tjejerna som jobbar i baren dom verkligen gillar sex det gör alla thai, men nu har ju han inte haft en thaitjej utan dom rövarahistorierna som han drar det är ju vad han har hört.

För hans gumma gjorde ju så att han inte kunde prata med en Thaitjej, men dom är lätta på foten det vet ju alla och det har han ju sett inbillar han sig.

Vad händer jo det kommer en thai till hans område där han bor, han ser henne i butiken och lite överallt han tänker på det han inbillat sig ha sett i Los.

Och här ser ju inte gumman att han försöker få omkull en thai, och idi*ten fattar inte han är en av alla idi*ter som sitter i samma båt som han.

Som har hört alla dessa rövarahistorier om thaitjejer, och dom är ju så i Thailand så måste dom vara så i Sverige

Så jag skulle vilja se mer av detta i Svedala, så att idi*terna fattar att det är vanliga tjejer är dom upptagna sä är dom det.

Och dom är inga casanovor, bara för att deras gumma stönar när dom har sex men det gör dom så att det skall gå fortare för idi*ten så han tror att han är tjuren från bronx

Fast han är en nolla och innerst inne vet han det

Mvh

Nerike

Det var ingen dålig spark Farangen fick. Jaja det var säker välförtjänt. Förhoppningsvis tänker han en gång före han tilltalar en thaitjej respektlöst igen.

Ändrades av BanFang
Link to comment
Dela på andra sajter

Handen på hjärtat. Man är knappast den enda mannen som uppskattar att titta på vackra kvinnor speciellt

när sommaren kommer och vinerjackan åker av. Kalla mej inte ful gubbe för då finns det 4 miljoner till...

Jag tycker du skall ta saken som att du har hittat en fin tjej och att även andra upptäckt det.

Du kan slå på ditt manliga bröst som en gorilla och dra ett smile för att du lyckats snärja denna vackra varelse... :clapping:

Sist och slutligen handlar detta fenomen bara om ett naturligt betende hos oss manliga individer. Det är förenklat sagt hormonspel...

Hjärnan säjer att här finns en fin hona att para sig med så att du får fina avkommor. Så simpelt är vår hjärna faktiskt konstruerad.

Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13

Hej

När jag svarade dig i min tråd om hus så trodde jag att du var normal.

Men du har nog visat att du är dummare en solros.

Jag säger fortfarande ha en bra dag solrosen

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

När jag svarade dig i min tråd om hus så trodde jag att du var normal.

Men du har nog visat att du är dummare en solros.

Jag säger fortfarande ha en bra dag solrosen

Vem menar du? Jag fattar nada.

Link to comment
Dela på andra sajter

Handen på hjärtat. Man är knappast den enda mannen som uppskattar att titta på vackra kvinnor speciellt

när sommaren kommer och vinerjackan åker av. Kalla mej inte ful gubbe för då finns det 4 miljoner till...

Jag tycker du skall ta saken som att du har hittat en fin tjej och att även andra upptäckt det.

Du kan slå på ditt manliga bröst som en gorilla och dra ett smile för att du lyckats snärja denna vackra varelse... :clapping:

Sist och slutligen handlar detta fenomen bara om ett naturligt betende hos oss manliga individer. Det är förenklat sagt hormonspel...

Hjärnan säjer att här finns en fin hona att para sig med så att du får fina avkommor. Så simpelt är vår hjärna faktiskt konstruerad.

Man kan väl visa uppskattning, vara social och trevlig, man behöver ju inte bete sig som en suktande, kåt gris och ursäkta det med "hormoner" och "de manliga hjärnan".

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Man kan väl visa uppskattning, vara social och trevlig, man behöver ju inte bete sig som en suktande, kåt gris och ursäkta det med "hormoner" och "de manliga hjärnan".

Tja, blickar får väl alla stå ut med på offentlig plats, oavsett anledningen till blickarna. Men det är väl inte för mycket begärt att få slippa frågor av typen "hur mycket kostar du?"...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem menar du? Jag fattar nada.

Det är inte menat till dig, utan inlägget under ditt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Det som ögat ente ser eller örat ente hör har man ente ont av..och om nu nån skulle haft ett gott öga till frugan min..så blir jau ente speciellt upphetsad :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Vilka lokaler pratar vi om här? :whistle:

MVH Tommy

Glöm pizzerian i bredäng i alla fall. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte menat till dig, utan inlägget under ditt.

Varför detta inlägg ska belönas med min första -karma förstår jag inte riktigt. Meningen i sig är inte speciellt märkvärdig, och om man ser efter vad meningen hänvisar till blir det ändå konstigare. Kanske faktum att det var lördagkväll och svampen var den som delade ut det är en del av förklaringen. Kan det vara en så enkel förklaring?

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, blickar får väl alla stå ut med på offentlig plats, oavsett anledningen till blickarna. Men det är väl inte för mycket begärt att få slippa frågor av typen "hur mycket kostar du?"...

Herr Chang har talat.

Nej precis, att fråga hur någon kostar är nog det mest extrema exemplet på att vara en riktig stor skit. Det finns inga ursäker för sånt beteende alls.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför detta inlägg ska belönas med min första -karma förstår jag inte riktigt. Meningen i sig är inte speciellt märkvärdig, och om man ser efter vad meningen hänvisar till blir det ändå konstigare. Kanske faktum att det var lördagkväll och svampen var den som delade ut det är en del av förklaringen. Kan det vara en så enkel förklaring?

Man kan aldrig veta när det gäller honom. Du fick ett + för att väga upp minuset.

Det bästa är att inte bry sig om Karma utan skriv vad du känner för.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan aldrig veta när det gäller honom. Du fick ett + för att väga upp minuset.

Det bästa är att inte bry sig om Karma utan skriv vad du känner för.

MVH BanFang

Bra råd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nej precis, att fråga hur någon kostar är nog det mest extrema exemplet på att vara en riktig stor skit. Det finns inga ursäker för sånt beteende alls.

Och det trista att det är nog mer vanligt än vad som kommer fram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här gör mig orolig, att det verkar förekomma att vissa stolpskott till män frågar era flickvänner/fruar "vad de kostar" när de är på ICA och handlar. Jag tänker bjuda hit damen i sommar och jag kan bara be för att ingen frågar henne detta. Vad kommer hon få för bild av Sverige och svenskarna? Att bli tagen för hora bara för att hon har asiatiskt utseende. Är ju bedrövligt! Faktiskt en typ av rasism.

Skulle det hända så vet jag att hon kommer att surna till rejält och ge mannen en rejäl avhyvling. Hoppas bara att det stannar med det och att hon inte sätter en spark i skrevet. För då blir det stora problem, oj oj... Måste ta ett snack innan hon kommer hit.

Marlon

Ändrades av Marlon
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...