Jump to content
IGNORERAD

Vem är Mr Bot och hur.......


måne

Recommended Posts

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    7

  • ban99arne

    4

  • GammalDansken

    4

  • måne

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu har du fått karma av mig, gå nu längs ned på sidan så hittar du ordet karmalogg, klicka och se hur snäll jag varit mot dig.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu fick du en tillbaka för att du tog dig tid att förklara för en ovetande :great: Mvh Måne som inte är någon humla på datorer :whistle:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Se bifogad fil

MPR Bot skickar ut PM per automatik när man mottar karma.

Har försökt "ignorera medlemmen" MPR Bot, jag misslyckades, går det?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har försökt "ignorera medlemmen" MPR Bot, jag misslyckades, går det?

MVH Tommy

Det går inte att ignorera, tyvärr.

Men jag ska se om jag kan ändra nån inställning, så att det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går inte att ignorera, tyvärr.

Men jag ska se om jag kan ändra nån inställning, så att det går.

Inget besvär för min skull, det är bara lite irriterande.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Inget besvär för min skull, det är bara lite irriterande.

MVH Tommy

Se till att inte få karma så slipper du den

Då dök MPR BOT upp igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Se till att inte få karma så slipper du den

Då dök MPR BOT upp igen

Svårt att undvika, ibland får man karma för inlägg man gjort för länge sedan, och ibland för rena trams inlägg (som mitt förra)...

Har inte kollat loggen man antar att du är den skyldige, noterar att det var ett plus, tack!

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Tja, det är väl alltid trevligt att få pluskarma. Men man kunde kanske önska att det meddelades på ett mindre påträngande sätt än via PM från MPR Bot.

Om nu ändå PM ska skickas vore det trevligt att få veta vem som givit karma utan att behöva plöja igenom karmaloggen.

Herr Chang har gnällt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente och man ju även få en notifikation även när andra får karma.

Karmaintresenten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ändring kommer snart, när jag går på den nya mjukvaran. *skrattar hysteriskt* :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

spännande när surin skrattar :o vad måne det bli för nåt :rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

spännande när surin skrattar :o vad måne det bli för nåt :rolleyes:

jag skulle tippa på att allas karmakonton nollställs :whistle: .

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, en vanlig strategi för tidigare karmasvindlerier har ju varit att skylla på uppdateringar programvaran.

Brottsoffret Arne

Mja, en vanlig strategi för tidigare karmasvindlerier har ju varit att skylla på uppdateringar programvaran.

Brottsoffret Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Vad jag kommer skratta den dag då bananen loggar in och ser sin kära karma vara noll när och om karma systemet tagits bort :D

Link to comment
Dela på andra sajter

För säkerhets skull får du nu har massssa karma i ett par dagar, som kompensation om de skulle råka försvinna en del senare, B99A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

För säkerhets skull får du nu har massssa karma i ett par dagar, som kompensation om de skulle råka försvinna en del senare, B99A.

Haha...nu fick han väl en karma orgasm ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Haha...nu fick han väl en karma orgasm ;)

Ar aven ett resultat av att folja den uppskattade karmasutra-tekniken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :)

Jag trodde jag förstod vad ordet karma betyder. Men efter att kollat Wikipedia, känns der rökt :suicide:

"

Karma (sanskrit: karman, pali: kamma, "handling") är ett centralt begrepp inom religion och filosofi. I filosfoskt/religiöst hänseende har karma snarare betydelsen lagen om orsak och verkan. När en varelse agerar med tankar, känslor, handlingar lämnas ett spår både på omgivningen och den egna organismen. Avtrycket får både omgivningen och varelsen att reagera i enlighet med naturlagarna. Trycket är en orsak som får sin bestämda verkan. Naturlagarna sörjer alltid och överallt för att varje orsak får sin bestämda verkan och kallas sammantagna för karma. [1]

"

Men vad har det för funktion här på MPR ?

Är en som har 200 karma 200 ggr "bättre" än han som har 1 ?

Och isf, hur då "bättre".

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

För säkerhets skull får du nu har massssa karma i ett par dagar, som kompensation om de skulle råka försvinna en del senare, B99A.

5555, hoppas det ploppar upp lika många pm från Mr Bot... :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :)

Jag trodde jag förstod vad ordet karma betyder. Men efter att kollat Wikipedia, känns der rökt :suicide:

"

Karma (sanskrit: karman, pali: kamma, "handling") är ett centralt begrepp inom religion och filosofi. I filosfoskt/religiöst hänseende har karma snarare betydelsen lagen om orsak och verkan. När en varelse agerar med tankar, känslor, handlingar lämnas ett spår både på omgivningen och den egna organismen. Avtrycket får både omgivningen och varelsen att reagera i enlighet med naturlagarna. Trycket är en orsak som får sin bestämda verkan. Naturlagarna sörjer alltid och överallt för att varje orsak får sin bestämda verkan och kallas sammantagna för karma. [1]

"

Men vad har det för funktion här på MPR ?

Är en som har 200 karma 200 ggr "bättre" än han som har 1 ?

Och isf, hur då "bättre".

Som svar på din fråga:

Om två medlemmar registrerat sig samtidigt, har lika många inlägg och den ena har 200 karma och den andra 1 karma.

Då är svaret ja, den som har 200 karma är en bättre skribent än den som har 1 karma.

Sen har jag kollar upp "öl" på wikipedia... Det står inget om att öl är hälsa. Öl är en dryck som innehåller malt och alkohol. :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Som svar på din fråga:

Om två medlemmar registrerat sig samtidigt, har lika många inlägg och den ena har 200 karma och den andra 1 karma.

Då är svaret ja, den som har 200 karma är en bättre skribent än den som har 1 karma.

Sen har jag kollar upp "öl" på wikipedia... Det står inget om att öl är hälsa. Öl är en dryck som innehåller malt och alkohol. na.gif

Bilder och populistisk dravel ger ingenting, tro inte det.

Får du minus för något har du blivit en sämre skribent och bör gå en kurs på ABF.

:-):-) mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...