Guest Plätt Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Min resa till Tempel omr. i Ang Thong en mycket varm dag. Ankomst till Wat Muang Statyn var mäktig att se Golvet var så varmt så det var att springa dom ca 10 meter det var till skugga Slut på orken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Ja där har vi varit ett par ggr, frugans familj kommer ursprungligen från Angthong. Thailändarnas syn på Helvetet verkar vara rätt likt den Kristna varianten, inte sant? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Fina bilder, mäktig Budda. Ser ut att vara värt ett besök. /Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Fina bilder, mäktig Budda. Ser ut att vara värt ett besök. /Janne Det är värt besök janne Mvh.Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Ja där har vi varit ett par ggr, frugans familj kommer ursprungligen från Angthong. Thailändarnas syn på Helvetet verkar vara rätt likt den Kristna varianten, inte sant? MVH Tommy Ja det kan man säga. Fick mina pikar om jag skulle vara otrogen skulle jag oxå hamna i trädet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.