Jump to content
IGNORERAD

bo i tempel


lingba

Recommended Posts

thaitjejen bor i tempel nu.hon sa att hon skulle stanna där 1-3 veckor,under denna tid kan hon inte svara eller ringa.jag e nästan hundra på att hon talar sanning men jag undrar om någon annan varit med om liknande?

Link to comment
Dela på andra sajter

läste nyss i en annan tråd att detta var ganska vanligt,om man på något sätt kommit på kant med buddha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan var där nyligen i två veckor. Hon fick mycket mer karma än kompisen som är frisörska, eftersom kompisen inte rakade skallen. En vecka går också bra och uppåt hur länge som helst. Ganska vanligt faktiskt. Kunde ringa frugan men bara runt 8-9 på kvällen. Det kan väl vara olika från tempel till tempel kanske, eller också är dom lite osäkra på vad som gäller och tycker att falang inte ska störa.

Behöver inte vara för att dom kommit på kant med budda, det ger meriter.

Link to comment
Dela på andra sajter

nissefisk1

ELLER så kanske hon ska träffa en annan farang, det vore inte första gången. Bara för man är kär så ska man inte blunda.

Givetvis hoppas jag att hon bor på templet men som sagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Lingba

Snackade med tanten o hon sa att några tempel inte tillåter telefon

men dom flesta tillåter det.

Mvh

Bruno

Link to comment
Dela på andra sajter

nissefisk1

Jag tog mig friheten att ringa en mycket vis tjej i Thailand som jag kännt länge och hon sa att det INTE är några problem att använda mobilen när dom "buddha´t" klart för dagen.

Mvh Nessefesk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

thaitjejen bor i tempel nu.hon sa att hon skulle stanna där 1-3 veckor,under denna tid kan hon inte svara eller ringa.jag e nästan hundra på att hon talar sanning men jag undrar om någon annan varit med om liknande?

När jag frågade min sambo. Så sa hon först att det får man.. men sen förklarade jag närmare att hon skulle stanna där en längre tid.. då sa hon "Boad" (stavning). Och då är det inte ett vanligt tempelbesök för dagen eller kortare tid. Utan man är där av personliga skäl av olika anledningar. Och enligt sambon så skärma man av sig totalt vilket då betyder att man med all sannolikhet inte använder telefon eller har nån kontakt överhuvudtaget utanför templet.

Det är vad jag fick förklarat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Man behöver inte alltid måla fan på väggen hellerdiablo.gif Det man inte vet lider man inte avgreat.gif

Jag brukar alltid tro gott om människor tills de bevisat motsatsen

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa tempel tillåter inte telefonsamtal. Föreslår att du litar på din tjej tills motsatsen är bevisad.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Frugan var där nyligen i två veckor. Hon fick mycket mer karma än kompisen som är frisörska, eftersom kompisen inte rakade skallen. En vecka går också bra och uppåt hur länge som helst. Ganska vanligt faktiskt. Kunde ringa frugan men bara runt 8-9 på kvällen. Det kan väl vara olika från tempel till tempel kanske, eller också är dom lite osäkra på vad som gäller och tycker att falang inte ska störa.

Behöver inte vara för att dom kommit på kant med budda, det ger meriter.

Be henne gå med i MPR så kan vi klicka på karma så det räcker i flera år.

P.S är det vecko eller års karma som syns i "karma rutan"

Link to comment
Dela på andra sajter

jag litar till 99.9 procent på henne nu när jag vet att detta är ganska vanligt och jag vet sedan innan att hon e mkt starkt troende. :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Sådant ljuger man inte om då man är starkt troende.

Andrejs,

"P.S är det vecko eller års karma som syns i "karma rutan" "

Det är sammanlagd karma sen man blev medlem. Med undantag för vissa förändringar under forumets historia ;) Karma för aktuellt inlägg syns nere till höger.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådant ljuger man inte om då man är starkt troende.

Andrejs,

"P.S är det vecko eller års karma som syns i "karma rutan" "

Det är sammanlagd karma sen man blev medlem. Med undantag för vissa förändringar under forumets historia ;) Karma för aktuellt inlägg syns nere till höger.

Herr Chang har talat.

Sant Herr Chang & karma blev det!

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sådant ljuger man inte om då man är starkt troende.

Andrejs,

"P.S är det vecko eller års karma som syns i "karma rutan" "

Det är sammanlagd karma sen man blev medlem. Med undantag för vissa förändringar under forumets historia ;) Karma för aktuellt inlägg syns nere till höger.

Herr Chang har talat.

Nja, jag menar hur länge den håller, om det är förfallodatum. 29 st, som jag nu råkar ha. Om dom håller resten av livet så skulle jag ju inte behöva raka huvudet för det är gott om karma på kontot, eller?

B)

Link to comment
Dela på andra sajter

Be henne gå med i MPR så kan vi klicka på karma så det räcker i flera år.

P.S är det vecko eller års karma som syns i "karma rutan"

Tack för omtanken, det vore bra för henne att hänga lite på MPR. Men hon lider av en svår form av datorallergi, som gör att hon bara är hänvisad till att läsa Thai Rath via datorn.

För manfolk är det obligatoriskt att raka huvudet, medans kvinnnor kan välja mellan flint eller mera karma. Lite orättvist är det alltid. Men vad accepterar vi inte för de små livens skull.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Nja, jag menar hur länge den håller, om det är förfallodatum. 29 st, som jag nu råkar ha. Om dom håller resten av livet så skulle jag ju inte behöva raka huvudet för det är gott om karma på kontot, eller?

B)

Nja förfallodatum... kan infalla när som helst! Om admin får för sig att nollställa allt bara för att reta Arne ;)

Skojar bara!

Herr Chang har talat-

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Hadde kunnat sova i templet med frugan..men eftersom härbärget ente kostade mer än 60 svenska så fick vi sova i synd..om man säjer :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...