Jump to content
IGNORERAD

En låg tråd


ban99arne

Recommended Posts

Fodervärden tyckte tydligen att det var lågt att starta en omröstning om krypskyttarnas skjuterier, två andra tyckte också att det var ett lågvattenmärke. Några tyckte det var intressant att deltaga i röstningen med lite röster på di olika alternativen både för och emot, några gav minus resp pluskarma.

En debattartikel i AB tog upp frågeställningen och undrade varför världssamfundet inte reagerar på detta men förfasar sig över när demonstranter skjuts i IRAN.

Kan det vara mitt tredje svars alternativ " Vet ej, är för full för att tänka" som upprörde så till den milda grad att tråden frystes på fem minuter med motiveringen att det var lågt och forumet redan var oroligt. Formuleringen var mer än provokation att ha en åsikt men det kanske inte gick fram.

Var det lågt för att det inte var positivt för nomenklaturisterna eller för att svaret var självklart vilket det ju inte verkar om man ser till det lilla statistiskt osäkra resultatet?

Var det lågt för att man dessutom skulle få möjligheten att diskutera det, vilket man ju absolut inte fick göra i den andra omröstningen som startades idag?

Forumdelägaren gör naturligtvis som han vill med sitt forum och det kanske inte är bra för affärerna med diskussioner i otrevlig ämnen.

Är ambitionen att bli så likt forumet Nonkis Höna som möjligt eller är man rädd att det skall uppstå blodvite på forumträffarna som gör att man mer och mer försöker undvika diskussioner där alla inte är överens ..

MVH/BanArne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sicken tur att fodervärdarnas egen omröstning i utformning och dess svarsallternativ är helt objektiv.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Kanske en för/emot demokrati-omröstning är på plats. :)

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj här var det mycket gnäll.

Hänger detta ihop med hur resultatet utvecklar sig i omröstningen? B)

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

jag lägger min röst för demokrati och mot anarki och anarkister och framför allt mot alla som är komplett enögda i sin raportering.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj här var det mycket gnäll.

Hänger detta ihop med hur resultatet utvecklar sig i omröstningen? B)

Mja, omröstningen blev ju stoppad men det var väl 3-2 till krypskyttarnas nackdel.

MVH/BanArne

Link to comment
Dela på andra sajter

Bangkokanders?

Nej

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte röstat i den tråden. Skyll inte på mig att resultatet antyder att MPR är en samlingsplats för världsfrånvända fåntrattar :)

Var inte orolig, jag vet var du har dina sympatier. B)

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Om siffrorna stämmer att enbart en soldat och närmare 40 demonstranter dödats så verkar det ju en aning skumt.

Matchen är ju inte direkt jämn om man uttrycker det så.

Demonstranterans vapenkraft tycks inte vara så stark ännu.

HMMMMM!!!

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det rätt att demonstera på detta vis? En enkel omröstning utan krusiduller.

Generella diskussioner om Thailand Betygsätt ämne: Omröstning: Vilken sida står du på? (76 medlemmar har röstat)

Demonstranternas eller regeringens?

Demonstranternas (15 röster [19.74%])

Procent av rösterna: 19.74%

Regeringens (31 röster [40.79%])

Procent av rösterna: 40.79%

Ingens (30 röster [39.47%])

Procent av rösterna: 39.47%

Omröstningen är ju helt koko.

Är de rätt att demonstrera på detta vis?

På vilken sida står du?

På vilket sätt demonstrerar regeringen?

Ni som röstar på demonstranterna.ni anser det då är rätt att tända eld på byggnader och plundra.. och ha ihjäl landsmänn

Ni som röstar på regeringen ni anser då att det är helt rätt att använda militären till att skjuta av den egna befolkningen

I mina ögon är båda lägrens våldshandligar helt förkastliga så jag kan inte stå på någon sida

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Fodervärden tyckte tydligen att det var lågt att starta en omröstning om krypskyttarnas skjuterier, två andra tyckte också att det var ett lågvattenmärke. Några tyckte det var intressant att deltaga i röstningen med lite röster på di olika alternativen både för och emot, några gav minus resp pluskarma.

En debattartikel i AB tog upp frågeställningen och undrade varför världssamfundet inte reagerar på detta men förfasar sig över när demonstranter skjuts i IRAN.

Kan det vara mitt tredje svars alternativ " Vet ej, är för full för att tänka" som upprörde så till den milda grad att tråden frystes på fem minuter med motiveringen att det var lågt och forumet redan var oroligt. Formuleringen var mer än provokation att ha en åsikt men det kanske inte gick fram.

Var det lågt för att det inte var positivt för nomenklaturisterna eller för att svaret var självklart vilket det ju inte verkar om man ser till det lilla statistiskt osäkra resultatet?

Var det lågt för att man dessutom skulle få möjligheten att diskutera det, vilket man ju absolut inte fick göra i den andra omröstningen som startades idag?

Forumdelägaren gör naturligtvis som han vill med sitt forum och det kanske inte är bra för affärerna med diskussioner i otrevlig ämnen.

Är ambitionen att bli så likt forumet Nonkis Höna som möjligt eller är man rädd att det skall uppstå blodvite på forumträffarna som gör att man mer och mer försöker undvika diskussioner där alla inte är överens ..

MVH/BanArne

Väldigt "låg" omröstning du startade. :kort:

Tur att Moderatorerna stoppade den tråden... :great:

Du hade tur att tråden var låst...annars hade det blivit -karma. :crazy:

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...