Jump to content
IGNORERAD

svensk fast i pattaya för droger och en del annat


dtbkk

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GammalDansken

    7

  • Sam sip sam

    4

  • Surin P3

    3

  • nissefisk1

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tog bort en länk eftersom det var tveksamt om det vara samma person i fråga. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog bort en länk eftersom det var tveksamt om det vara samma person i fråga. :wai:

Hur ser månne Fodervärdspraktikanten på att man publicerat länkar på en ännu oksyldig svensk?

Halvskyldige Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ser månne Fodervärdspraktikanten på att man publicerat länkar på en ännu oksyldig svensk?

Halvskyldige Arne

Jag tycker som jag alltid tyckt. Det finns dock en skillnad mellan mina åsikter och min roll som moderator. Hoppas det var klargörande nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har rensat lite också.

Jag vill inte att personers namn skrivs på forumet innan de dömts för brott.

Länkar är OK, det är inte vårt problem på samma sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag har rensat lite också.

Jag vill inte att personers namn skrivs på forumet innan de dömts för brott.

Länkar är OK, det är inte vårt problem på samma sätt.

Då har du att göra i tråden om det som händer i Bangkok smiley.gif:-):-):-)

Är väl bara Thaksin som dömts hittills.

(och inte för det han bl.a. får skulden för där)

mvh

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Ja, du är lika gnällig som vanligt.

Denna lag gäller privatpersoner.

Hur många smileyer måste jag sätta in för att du inte ska kalla mig för gnällig

och vad menar du exakt med "som vanligt"?

Jag antar att du har mängder med färska exempel, som jag i så fall får be om ursäkt för.

Annars är det en trist kommentar att få serverat.

mvh GD

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Två...?

Prova med två.

Nu satte jag in tre till.

Är det bra då?

clapping.gifwhistle.gifsuicide.giffriends.gifdrinks.gifdiablo.gifdance1.gif

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu satte jag in tre till.

Är det bra då?

clapping.gifwhistle.gifsuicide.giffriends.gifdrinks.gifdiablo.gifdance1.gif

Nu blev det fjäsk...

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hugh James:tycker nog att han ska städa framför den engelska dörren först innan han ger sig på den svenska.Vi har väl förhållandevis få svenskar som håller på att deala i Thailand(i.a.f. vad media rapporterar)självmord är vi däremot i topp tror jag?Mvh Måne

Att svenskar skulle toppa självmordsstatistiken bland faranggubbarna i Pattaya beror säkert i många fall på att svenska gubbar är mer blåögda och lättlurade än vad många andra nationaliteter är.

Svensken är i normala fall en ganska hederlig typ som tror gott om folk och litar på andra, vilket i och för sig är ett bra karaktärsdrag men när denna mentalitet krockar med lurendrejar och låt gå mentaliteten kan det lätt bli förödande.

Många svenska gubbar har helt enkelt inget bra försvar när de blir nedkärade och svikna av skrupelfria bartjejer på första eller andra resan till barerna.

Detta drabbar givetvis även andra gubbar än svenskar men mycket av utgången beror på hur man tänker när man går in i ett förhållande med en bartjej.

Ju mer man litar på och binder sig vid någon desto svårare blir det ju att slita sig loss när kraschen kommer.

Att vara naiv och blåögd är inget bra drag i en barmiljö.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Läs kommentarerna.

Föga smickrande för Svenska turister.

Den här var extra flatterande.

Hugh Jorgan said : I have said this once and I will say it again, why oh why oh why doesn't Thailand block visa upon arrival from people from Sweden and Norway. They either get involved in crime or else get involved in severe drunkeness and suicides.

If they were made to apply for a tourist visa at least some background checks could be made.

I have written to the Mayor of Pattaya about this matter and he agrees with me, but he told me that there is a close relationship with the Swedish Royal Family so they (the Swedes) can get away with all this monkey business.

Hahaha.. visst verkar det som att vi har nån nytta av vår käre kung.

post-6378-127411679124_thumb.jpg

post-6378-127411679124_thumb.jpg

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Tycker det ser ut som att det står 800.000 på kuveret. Det var säkert 1.000.000 från början och nu skriver både Pattaya One och Pattaya Daily News att det fanns 500.000 i rummet.

Hur som helst lär Herr Koch inte se röken av dom pengarna mer.

post-6378-127411784022_thumb.jpg

post-6378-127411784022_thumb.jpg

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

nissefisk1

Gillade den bilden nerike länkade "tror jag det va" där den monster dildon står rätt upp i vädret smile.gif Tyvärr så har sverige ett utlämningsavtal med Thailand men några år blir det bergis i Thailänska finkan.

Ändrades av nissefisk1
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Gillade den bilden nerike länkade "tror jag det va" där den monster dildon står rätt upp i vädret smile.gif Tyvärr så har sverige ett utlämningsavtal med Thailand men några år blir det bergis i Thailänska finkan.

Verkar som om sexleksakerna retar upp folk mer än allt knarkskitet de hittade i rummet.

Inget ovanligt att en del gubbar släpar med sig diverse leksaker med till Pattaya.

Har hört en hel del historier om det av bartjejer.

Tydligen ganska populärt hos vissa gubbar att köra en handtralla på samma gång som tjejen använder dildon.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs kommentarerna.

Föga smickrande för Svenska turister.

Den här var extra flatterande.

Hugh Jorgan said : I have said this once and I will say it again, why oh why oh why doesn't Thailand block visa upon arrival from people from Sweden and Norway. They either get involved in crime or else get involved in severe drunkeness and suicides.

If they were made to apply for a tourist visa at least some background checks could be made.

I have written to the Mayor of Pattaya about this matter and he agrees with me, but he told me that there is a close relationship with the Swedish Royal Family so they (the Swedes) can get away with all this monkey business.

Det blir ju lite dubbelbottnat då en Britt blivit arresterad för 3 gången enligt artikeln under http://www.pattayadailynews.com/en/2010/03/20/brit-drug-dealer-arrested-for-the-third-time-in-Pattaya/

:-)

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

nissefisk1

Verkar som om sexleksakerna retar upp folk mer än allt knarkskitet de hittade i rummet.

Inget ovanligt att en del gubbar släpar med sig diverse leksaker med till Pattaya.

Har hört en hel del historier om det av bartjejer.

Tydligen ganska populärt hos vissa gubbar att köra en handtralla på samma gång som tjejen använder dildon.

BTT

Egna erfarenheter där BTT ? whistle.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

F-n va gött att han åkte fast! Hoppas han lider riktigt nu och förhoppningsvis lär sig en läxa.Låter kanske illa men det var bra att han åkte fast i Thailand och inte i Sverige,för då hade han varit ute efter högst 1-2 år här hemma och sålt igen på gatorna.I Thailand lär han ju få ett antal år i finkan och dela 18 kvm med 15 andra gubbar.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Egna erfarenheter där BTT ? whistle.gif

Nja så länge den egna dildon funkar behöver man inga extra leksaker.

Dessutom känner jag nog inte riktigt för att övertala nån bartjej att ställa upp på di mer kinkiga grejerna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja så länge den egna dildon funkar behöver man inga extra leksaker.

BTT

Mja, att ha en alldeles egen dildo är inget att skämmas för och en kan förmoda att det är en batteridriven trestegsraket som han roar sig med.

Undertecknad leker själv aldrig med saken i baken men tycker inte att det är något konstigt för di som finner nöje i detta.

Naturelle Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Poet_Prato

Det där är ju bara ett troll. 'Hugh Jorgan' - läs ut det med engelsk accent och fundera på hur det låter. :lol: Han har säkerligen aldrig skrivit till borgmästaren i Pattaya.

I have said this once and I will say it again, why oh why oh why doesn't Thailand block visa upon arrival from people from Sweden and Norway. They either get involved in crime or else get involved in severe drunkeness and suicides.

If they were made to apply for a tourist visa at least some background checks could be made.

I have written to the Mayor of Pattaya about this matter and he agrees with me, but he told me that there is a close relationship with the Swedish Royal Family so they (the Swedes) can get away with all this monkey business.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir väl dödstraff för det där, kanske omvandlat till livstid. Hursomhelst är deras liv över.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja där ser man - BTT har en egen dildo - och jag som alltid trott att dessa var uteslutande tjejleksaker. smile.gif

Men som banarne skriver - inget att skämmas över. wink.gif

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Jan Huokko har också en dildo..haha!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...