Guest Knasen Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Får väl slänga ihop lite semesterbilder jag också. Tyvärr så glömde jag min lilla kamera hemma och det var lite jobbigt att släppa med Nikonen hela tiden så det var inte så mycket som blev dokumenterat.. Fortsättning i nästa inlägg.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Väntar med spänning på mera Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 (ändrad) Börjar väl med när jag träffade Fritz och Gårdare på Flaggan Fritz är törstig.. Daeng skyndar fram med en nya Chang.. Vodka lippo på gång.. Sen hoppar vi till någon annan dag.. Vilken vet jag inte men ett besök hos Maitan blir det i alla fall.. Kommer dit strax före kl. 9 Och självklart har Mait tagit sovmorgon just denna dag.. Så den berömda pannbiff mackan får inmundigas i ensamhet (nästan) Men sen framåt 11-tiden kommer han ner pigg och fräsch.. Och serverar öl i en fin kondom.. Senare samma dag är det dags att träffa på ett gäng uppe på Mike shoppings tak.. Riktiga badpojkar Damerna hade lite mer förstånd och hade sökt sig till skuggan.. fin utsikt är det där uppifrån.. Ändrades Maj 16, 2010 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Hade ni handlat Changen på Willys? Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Kul bild på Fritz. Ser ut som han tackar högre makter när han får dricka sin öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Drar ut till Koh Larn en dag och det är olidligt varmt och vindstilla där ute, är inte kvar många timmar.. Någon gång ska jag ta mig upp och kolla på detta, men det får bli under en svalare årstid.. Tillbaka på fastlandet och stannar till i en bar för lite vätska, mitt i lunchrasten tydligen.. Kanske gubben känner igen denna bakdel Sen hoppar vi till 1:a maj då jag drog ner till Maitans för att träffa Måne trodde jag.. Men icke.. Fritz och Thainab var i alla fall där.. På väg tillbaka till Pattis så möte Thainab nya kärleken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Hade ni handlat Changen på Willys? Hehe, köpte ner lite ost och andra godsaker till en kompis men det vete tusan om han inte blev gladast över Willys påsen, den var med överallt hela tiden.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 På väg tillbaka till Pattis så möte Thainab nya kärleken Nu förstår jag varför grabben hade så jäkla bråttom o beställa nya biljetter ner.. Nice med bilder knasen, det får Pattaya-tarmen o rycka lite Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Fina bilder Knasen, vi tackar och väntar på mer (aldrig nöjd ) bilder. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Denna stackars tös hade lov och fick spendera dagarna med mamma i baren där hon jobbade som cashier, pappan jobbade som Mc-taxi.. Så Lung Knasen förbarmade sig över henne och tog med henne till stranden så hon fick leka lite i sanden. Hon fick även följa med upp på Mike shopping och bada en dag.. Men självklart ingen kamera med den gången.. En riktig paradisstrand Men det viktigaste fanns ju som tur var.. Ner till Maitans igen.. Och där fanns Odin och Honken.. Puss puss och Mait vill vara med.. Honken har något förskräckt upptäckt smuts på armen, stjp 8729 tittar roat på.. Dinosaurien dyker upp och för att han ska få känna sig ungdomlig så är väl svartvitt ett måste.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 hej Knasen tack så mycket för de fina bilderna, man längtar tillbaka igen... en fråga, vilket hotell är det från början med swimming poolen ? vad heter hotellet ? ha det så gött, mvh challenger98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Hej challenger98! Poolen finns uppe på Mike shopping mall och det kostar 80 bath att gå in där och bada.. Visserligen hade jag pool på hotellet men det är ju lite häftigare utsikt uppe på Mikes.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 hej Knasen det visste jag inte, wow bra att få veta. man lär sig något varje dag, tack så mycket för de fina bilderna och informationen. vi uppskatar verkligen bilder och reportagé, tack ha det gött, mvh challenger98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Fina bilder. Hade missat att det var en pool uppe på Mikes. Har varit där ett par gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 haha där fick du till det... erfaret är bäst vet du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Kanon bilder knasen mera sånt Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Du är en riktig mäster fotograf lille vän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Hej, alltid roligt med bilder,tack för dem Knasen mvh Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Jag skulle ha varit där men hade skulle ju stänga!!!!Men det går väl fler tåg eller.Ring mig.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Lägger in lite blandad kompott. Moppe uthyrerskan Da på klangen Floda med kompis Siambylla Jomtien soi 3 Från Mikes... En till forumist med smuts på armen.. På väg ut till Koh Larn Utsiktsbild från Mikes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Lisa på Bodega med dotter Polarn Pär med sin gravida dam Bödeln Lite damer Suvvan och dags att åka hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Kanon fina bilder Knasen, det blir ett +! Vad har du för kamera? Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Nikon D3000.. Tyvärr har jag inte lärt mig det här med redigering och att krympa bilderna ordentligt, dom blir lite för små i det program jag använder.. Men man lär sig väl med tiden får man hoppas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Jag tycker kameran ger en fin skärpa och klara färger. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 17, 2010 Dela Inlagd Maj 17, 2010 Härliga barbilder och läckra damer. Äntligen lite av det verkliga Thailand på forumet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu