Jump to content
IGNORERAD

Frugan har dragit


phitsanulok

Recommended Posts

phitsanulok

I dag skjutsade jag upp frun och flickan till arn för vidare transport till los.

Vilket innebär att jag får bränna av 3 semesterveckor i hennes gårdsbutik, men hon tänkte iaf på att jag skulle få nån föda, så hon bakade en liten vetelängd.

Och bara för att jag inte ska sitta still hela tiden startade hon upp denna maskin.

Lite packning blev det oxå.

Kanske kan få denna herrn att hjälpa till, eller kanske inte.

Gjorde dock ett fynd i örebro på hemresan, något jag sökt länge och fick köpa för en spottstyver, :drinks:

Å hur fan får man in texten mellan bilderna :diablo:

mvh walle

post-3315-127402992526_thumb.jpg

post-3315-127403004039_thumb.jpg

post-3315-127403005796_thumb.jpg

post-3315-127403011938_thumb.jpg

post-3315-127403020503_thumb.jpg

post-3315-127402992526_thumb.jpg

post-3315-127403004039_thumb.jpg

post-3315-127403005796_thumb.jpg

post-3315-127403011938_thumb.jpg

post-3315-127403020503_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å hur fan får man in texten mellan bilderna :diablo:

mvh walle

Det har ja också frågat mig hoppas lamai kan ge ett svar expert som han e

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det får man tacka för welder

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

blir nån typ av bluppljud och ett rött kryss uppe i hörnet när jag vill titta på filmen

Link to comment
Dela på andra sajter

blir nån typ av bluppljud och ett rött kryss uppe i hörnet när jag vill titta på filmen

Har du någon popup-blockerare på?

Håll ner ctrl-tangenten när du klickar på länken så funkar det säkert.

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

ok tack welder, provar väl dåpost-3315-127403547955_thumb.jpg

då ska det väl funka nu dåpost-3315-127403552068_thumb.jpg

Tack, tack jag kan ju trots några öl haha

post-3315-127403547955_thumb.jpg

post-3315-127403552068_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Eftersom det råkar vara ff några veckor tänkte jag mig in till den stora handels och sjöfartstaden örebro nästa lördag, tips om bra ölställen mottages tacksamt, den där bodegan t ex eller liknande.

Royal, finns den kvar, dum fråga kanske men har inte vart ute i örebro på många år...

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

japp, där har jag för mig att jag varit nån gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Alltid när vi besöker Stockholm brukar vi hamna på BA på Wasagatan av någon anledningwhistle.gifdrinks.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

I dag skjutsade jag upp frun och flickan till arn för vidare transport till los.

Vilket innebär att jag får bränna av 3 semesterveckor i hennes gårdsbutik, men hon tänkte iaf på att jag skulle få nån föda, så hon bakade en liten vetelängd.

Och bara för att jag inte ska sitta still hela tiden startade hon upp denna maskin.

Lite packning blev det oxå.

Kanske kan få denna herrn att hjälpa till, eller kanske inte.

Gjorde dock ett fynd i örebro på hemresan, något jag sökt länge och fick köpa för en spottstyver, :drinks:

Å hur fan får man in texten mellan bilderna :diablo:

mvh walle

Villken fin katt! Mjauuuu! :great:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns många bra ölställen i Örebro b.l.a.O`learys på storgatan snett emot Stora hotellet.Bodegan är väl mest ett hak till vardags.Pitchers är ett annat med lite sportstuk och bra folk,sen om du är där dagtid så dräller det av uteserveringar med öl(kan ju vara gött om det är sol)Mvh Måne :drinks:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...