Jump to content
IGNORERAD

Räcka fram handen och sluta fred med herr Bom Bom


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Jag tycker det räcker med påhopp och hårda ord och fiendeskap nu.

Så jag sträcker fram handen till herr Bom Bom och önskar att vi glömmer alla oförätter.

Innerst inne tror jag bara att du vill provocera och skapa debatt.

Tar du handen så ska jag acceptera dig om du accepterar mig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    4

  • svarten

    3

  • PUTTE

    2

  • Mankan

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Caveman

Quote

Jag tycker det räcker med påhopp och hårda ord och fiendeskap nu.

Så jag sträcker fram handen till herr Bom Bom och önskar att vi glömmer alla oförätter.

Innerst inne tror jag bara att du vill provocera och skapa debatt.

Tar du handen så ska jag acceptera dig om du accepterar mig.

BTT

Det där har vi hört ett antal ggr förut :crazy:

Nä nu vart det - igen för alla dina lögner :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT!

Som föregående har skrivit är det inte första gången du skriver något liknande.

Vad jag undrar är om du vill sluta fred med den stora thailändska etniska minoriteten i västerlandet. Du säger själv att du är någon slags manlig version av moder teresa (broder tuk tuk) gentemot thailändska kvinnor. Enligt dina egna utsagor har du anlitat en hel del tjejer för sina tjänster. En del av dessa damer har säkerligen träffat en västerländsk man och flyttat till honom i västerlandet. Hon försöker starta upp ett nytt liv med barn och man och jobb. Det är ju inte det lättast att göra.

Till skillnad från kvinnor från danmark, filipinerna, kina, kanada, uganda, m.m. har thailändska kvinnor i västerlandet mycket svårt med prostitutionsstämpeln. Vad tror du att det hjälper dina före detta uppdragsgivare att du gastar, skriker och bastunerar att 99% av alla thailändskor är prostituerande?

Varje gång du läser här under många år att någon har träffat sin thailändske partner utanför baren måste du vråla och bråka i evighet att personen i fråga ljuger. Vad hjälper detta dina f.d. uppdragsgivare som vill börja ett nytt liv?

Du vet dessutom att många svenska män träffar sina thailändska partner via Internet, kontakter i Sverige och Thailand samt direkta kontakt på plats utanför badorterna i Thailand. Även dessa attackerar du in i det sista att de ljuger.

Hur tror du att dina ständiga lögnanklagelser gynnar thailändskor i västerlandet för att skapa ett drägligt liv i västerlandet?

Du anklagar Herr Bom Bom för att vara en mycket sämre horbock än du. Men han verkar acceptera att många män träffar sina partner utanför thailändska barer. I tråden "Var träffade du din tjej" lyste han med frånvaron. Han attackerade inte majoriteten i tråden som angav med sina nostaliska berättelser hur de träffade sin hustru/sambo som lögnare. Hur anser du att du är den bättre människa?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Hej BTT!

Som föregående har skrivit är det inte första gången du skriver något liknande.

Vad jag undrar är om du vill sluta fred med den stora thailändska etniska minoriteten i västerlandet. Du säger själv att du är någon slags manlig version av moder teresa (broder tuk tuk) gentemot thailändska kvinnor. Enligt dina egna utsagor har du anlitat en hel del tjejer för sina tjänster. En del av dessa damer har säkerligen träffat en västerländsk man och flyttat till honom i västerlandet. Hon försöker starta upp ett nytt liv med barn och man och jobb. Det är ju inte det lättast att göra.

Till skillnad från kvinnor från danmark, filipinerna, kina, kanada, uganda, m.m. har thailändska kvinnor i västerlandet mycket svårt med prostitutionsstämpeln. Vad tror du att det hjälper dina före detta uppdragsgivare att du gastar, skriker och bastunerar att 99% av alla thailändskor är prostituerande?

Varje gång du läser här under många år att någon har träffat sin thailändske partner utanför baren måste du vråla och bråka i evighet att personen i fråga ljuger. Vad hjälper detta dina f.d. uppdragsgivare som vill börja ett nytt liv?

Du vet dessutom att många svenska män träffar sina thailändska partner via Internet, kontakter i Sverige och Thailand samt direkta kontakt på plats utanför badorterna i Thailand. Även dessa attackerar du in i det sista att de ljuger.

Hur tror du att dina ständiga lögnanklagelser gynnar thailändskor i västerlandet för att skapa ett drägligt liv i västerlandet?

Du anklagar Herr Bom Bom för att vara en mycket sämre horbock än du. Men han verkar acceptera att många män träffar sina partner utanför thailändska barer. I tråden "Var träffade du din tjej" lyste han med frånvaron. Han attackerade inte majoriteten i tråden som angav med sina nostaliska berättelser hur de träffade sin hustru/sambo som lögnare. Hur anser du att du är den bättre människa?

Hälsning

Svarten

Här gör Svarten en korrekt observation.  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

pytt i panna och fredspipa ;D

haha, underbart!  :thumbsup:

bara ett halvt hundra kvar till hundra ungefär så man får tillgång till HELA forumet... sicket trams  :kort:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Helsicke e du full och sover fortfarande medans alla väntar på svaret.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

pytt i panna och fredspipa ;D

:D:D:D:thumbsup:

Anong Thaimassage

71/28 Moo 3 Luangphochuan Road

Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej BTT!

Som föregående har skrivit är det inte första gången du skriver något liknande.

Vad jag undrar är om du vill sluta fred med den stora thailändska etniska minoriteten i västerlandet. Du säger själv att du är någon slags manlig version av moder teresa (broder tuk tuk) gentemot thailändska kvinnor. Enligt dina egna utsagor har du anlitat en hel del tjejer för sina tjänster. En del av dessa damer har säkerligen träffat en västerländsk man och flyttat till honom i västerlandet. Hon försöker starta upp ett nytt liv med barn och man och jobb. Det är ju inte det lättast att göra.

Till skillnad från kvinnor från danmark, filipinerna, kina, kanada, uganda, m.m. har thailändska kvinnor i västerlandet mycket svårt med prostitutionsstämpeln. Vad tror du att det hjälper dina före detta uppdragsgivare att du gastar, skriker och bastunerar att 99% av alla thailändskor är prostituerande?

Varje gång du läser här under många år att någon har träffat sin thailändske partner utanför baren måste du vråla och bråka i evighet att personen i fråga ljuger. Vad hjälper detta dina f.d. uppdragsgivare som vill börja ett nytt liv?

Du vet dessutom att många svenska män träffar sina thailändska partner via Internet, kontakter i Sverige och Thailand samt direkta kontakt på plats utanför badorterna i Thailand. Även dessa attackerar du in i det sista att de ljuger.

Hur tror du att dina ständiga lögnanklagelser gynnar thailändskor i västerlandet för att skapa ett drägligt liv i västerlandet?

Du anklagar Herr Bom Bom för att vara en mycket sämre horbock än du. Men han verkar acceptera att många män träffar sina partner utanför thailändska barer. I tråden "Var träffade du din tjej" lyste han med frånvaron. Han attackerade inte majoriteten i tråden som angav med sina nostaliska berättelser hur de träffade sin hustru/sambo som lögnare. Hur anser du att du är den bättre människa?

Hälsning

Svarten

Jag tycker inte om att trampa på någon som redan ligger eller som har undertag därför har jag låtit bli att delta i diskussioner som har med BTT och MrBomBom att göra.

Men tyvärr så ligger det mycket i ditt inlägg.

Ibland är det lättare att se/rannsaka sig själv genom andras reaktioner mot ens handlingar.

Om man försöker se det positiva i det negativa att alla eller majoriteten går emot en så kan man kanske passa på att rannsaka sig själv. Men det beror givetvis på om man bryr sig om den majoriteten, om man har något gemensamt med dem och vill hålla kvar den gemenskapen. Annars kan man bara strunta i det och fortsätta vara precis som man alltid varit.

Var och en har ju egna värderingar.

Men - man lär sig något nytt varje dag om man vill.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Svarten!

Du vet lika väl som jag att majoriteten av de gubbar som reser till Thailand träffar sina tgf i barsvängen.

Det är inget att hymla om.

Många av de tjejerna får ett bättre liv I Sverige, både ekonomiskt och i många fall även känslomässigt.

Men framförallt slipper de förnedra sig inför män som herr Bom Bom med hans syn på kvinnan som

ett stycke kött man ska tömma sig i.

Du misstar dig Svarten om du drar liknelser mellan mig och herr Bom Bom.

Vissserligen betalar vi båda för sällskap i Pattaya,

men där stannar liknelsen.

Mr Bom Bom har tydligen avböjt mitt fredsförslag.

Han får en dag till på sig,

annars blir det fullt krig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...