Jump to content
IGNORERAD

På 2 hjul!


svampen

Recommended Posts

  • Svar 189
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    36

  • måne

    18

  • Maitan

    15

  • smilet

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

har köpt en hopda phantom är mycket nöjd för jag har inte brottom bra glider lite ska köra den ett tag och se om det blir något större senare

Ändrades av nisse
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Var hittar man beg.hojar i Bangkok! Är det efter Rama rd. eller? som det finns mest? Åker imorn till LOS! Ska ev. köpa en hoj (till) Har tryckt ut liten lista från Bathsold! Känns lite jobbigt att åka till Phuket eller Chang Mai! när jag ska vidare till Surin!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var hittar man beg.hojar i Bangkok! Är det efter Rama rd. eller? som det finns mest? Åker imorn till LOS! Ska ev. köpa en hoj (till) Har tryckt ut liten lista från Bathsold! Känns lite jobbigt att åka till Phuket eller Chang Mai! när jag ska vidare till Surin!

Gissar att det inte är någon 110 - 150 cc du skall köpa, dessa hittar du ju i varje hörna.

Har varit och tittat en del hos Red Baron in Bangkok, tyvärr är hemsidan nere men skall vara full fart där som vanligt, iallafall i helgen när jag körde förbi:

Red Baron

78 Ramkahmhaeng Rd., Saphan Sung, Bangkok

Bangkok 10240

Thailand

Tel: 02-729-4131

Tel: 02-729-4132

Website: www.redbaronbkk.com

Ha en bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Begagnad hoj till salu hittas nog lättast runtomkring Nana och Patpong.. :ironi:

Menar du skadat gods eller??? :) eller just inkörd med få mil :)

Ändrades av Pravej
Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar att det inte är någon 110 - 150 cc du skall köpa, dessa hittar du ju i varje hörna.

Har varit och tittat en del hos Red Baron in Bangkok, tyvärr är hemsidan nere men skall vara full fart där som vanligt, iallafall i helgen när jag körde förbi:

Red Baron

78 Ramkahmhaeng Rd., Saphan Sung, Bangkok

Bangkok 10240

Thailand

Tel: 02-729-4131

Tel: 02-729-4132

Website: www.redbaronbkk.com

Ha en bra dag!

:wai:

Tackar!

Nä det är sant! Köpte en Honda Klick 110 cc & en gammal Kawasaki 2-taktare förra månaden! Men nu vill jag ha en landsvägare! Lite jobbigt att åka långt med en "moppe eller cross"

Sitter på tåget till Arlanda nu! Får se om jag orkar imorn! Måste till MBK & byta språk på min nya X6:a som tanten ska få! (mobilen)

post-5588-084912000 1284538188_thumb.jpg

post-5588-084912000 1284538188_thumb.jpg

Ändrades av Pravej
Link to comment
Dela på andra sajter

Så fick man en av SEB's spons hojjar brevid sig idag, ganska tuff faktiskt. (Min gröning som står bakom har inget med SEB att göra. :))

Var köpte du den Ninjan då? & vad fick du betala? Kawasaki har väl huvudagenten på Rama 3 eller nåt sånt!

En annan sak! Grön bok är det att du står som ägare & alla avgifter är betalda? Moms,skatter,tull etc.????

Ändrades av Pravej
Link to comment
Dela på andra sajter

HD rules :great:

Om du med det menar att Högsta Domstolen rular, så är ju det helt rätt. Menar du däremot att oljeläckande Harley Davidsons skulle rula något så stämmer det inte! B) . :ironi:

/ J.ag

Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är lite överdrivet med så stora motorcyklar,räcker gott med en eumoppe om man är en vanlig arbetare och inte kriminell bandidosmedlem:whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är lite överdrivet med så stora motorcyklar,räcker gott med en eumoppe om man är en vanlig arbetare och inte kriminell bandidosmedlem:whistle:

Nu kanske jag är lite för storvuxen för en eu-moppe,så jag föredrar att åka HD utan att vara bandidosmedlem.Mvh Måne som sålt sin HD men det kanske blir en ny :great:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Tycker det är lite överdrivet med så stora motorcyklar,räcker gott med en eumoppe om man är en vanlig arbetare och inte kriminell bandidosmedlem:whistle:

Hur funkar det med EU moppe och 300 mil semester?

Jag har gjort ett flertal sådana(med "riktig" mc).

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ej om jag har lagt in denna bilden innan, men här kommer den häftig båge.. :great: Maitan. Ps. Man ser farangen i bakgrunden.

farangen ser ut som Farang..:whistle: må han uppstå på forumet

:drinks:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig Baabar, må han uppstå här på forumet. :drinks: Maitan. Ps. Då blir Baabar så här glad, å ja med.

:drinks:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Var köpte du den Ninjan då? & vad fick du betala? Kawasaki har väl huvudagenten på Rama 3 eller nåt sånt!

En annan sak! Grön bok är det att du står som ägare & alla avgifter är betalda? Moms,skatter,tull etc.????

Har missat detta skojiga inlägg.

Att det är en SEB (som inte är speciellt stora i Thailand vad jag vet) hoj och att det står Stockholm Vatten på gatubrunnen avslöjar att den är "svensk".

Så min gröna sköna (snabbast) är betald med skattade pengar och köpt av privatperson i Sverige. :D

Inte fasen köper man en 12 år gammal ninja i Thailand och importerar den till Sverige eller tvärt om för den delen. :drinks:

EDIT: 36000:- gav jag för den för två år sen, den var så fin att jag inte ens hade mage att försöka pruta. Hade letat länge efter en helgrön ZX9R.

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Har missat detta skojiga inlägg.

Att det är en SEB (som inte är speciellt stora i Thailand vad jag vet) hoj och att det står Stockholm Vatten på gatubrunnen avslöjar att den är "svensk".

Så min gröna sköna (snabbast) är betald med skattade pengar och köpt av privatperson i Sverige. :D

Inte fasen köper man en 12 år gammal ninja i Thailand och importerar den till Sverige eller tvärt om för den delen. :drinks:

EDIT: 36000:- gav jag för den för två år sen, den var så fin att jag inte ens hade mage att försöka pruta. Hade letat länge efter en helgrön ZX9R.

Det andra brunnslocket och ena damen på trottoaren på bild två ser bägge ut att ha Thailändsk påbrå :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Det andra brunnslocket och ena damen på trottoaren på bild två ser bägge ut att ha Thailändsk påbrå :-)

Vägrar tro att det finns några Thailändskor i Sverige, med dom benen och längden är det iallafall inte en "dam" i Thailand. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...