Jump to content
IGNORERAD

När ska man börja demonstrera?


carpenter

Recommended Posts

Här på detta forum har man många gånger diskuterat frågan om uppfostran hur man i skolan präntar in i eleverna att se upp till överheten kungen etc.När de nu gör uppror mot rådande ordning är detta fel enligt många här.

Ja säger nu många men man kan ju inte göra på detta sätt.

Jo menar jag det kan man vist man har gjort helt taktiskt rätt när man ockuperat hjärtat av finans kvarterän o dom har all rätt att försvara sig mot terrorist staten o dess lakejer.

Var kommer pengarna från som byggt upp detta, ja inte som manna från himlen, likt som en del tror här.Det finns en en del här som tror att BMV bilarna ramlar ner över Bankok och det är bara att ta för sig.

Nä finans kvarteren har byggts upp av kapital som risbönder i århundrade svettas i hop.

Nu vill de ha rättvisa och är beredda att kämpa för den ja till och med är de beredda att försvara sig mot regeringens lakejer.

Det är rätt att göra uppror synd att det inte började i skolan, då hade vi nog sett en annan utveckling. Då kanske kampen varit på en mer lokal nivå, av ris priser löner skola etc.

Den som inte ser vem som är terrorist måste leva i en annan värd. När jag läser en del inlägg att det är rätt att skjuta ner ett kämpande Thailänskt folk, hör jag hur det möllrar likt trettio talet, inget bra pöjkar, dåligt omen.

Men för att återgå till tråden andemening vad händer nu så har det slutat åska här

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...