honken Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Då var det dax igen. Imorgon bär det av till Lejondalsjön i Upplands-bro. Återkommer efter fisket med resultatet om det nu blir någon fångst. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Vad fiskar du du? Ska själv ut i helgen för lite gösfiske Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Tjena Honken! Stor abborre i lejondalssjön.Själv skall jag jobba på en Jakt&Fiskemässa i örebro i helgen. Peterfisk7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Sjäv ska jag röka en ål. Halsblossaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Maj 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2010 Vad fiskar du du? Ska själv ut i helgen för lite gösfiske Först och främst vill jag fånga den där 10kg+ gäddan Men som peterfisk7 säger så finns det gigantiska abborrar i lejondalssjön som också är roliga. Tjena Honken! Stor abborre i lejondalssjön.Själv skall jag jobba på en Jakt&Fiskemässa i örebro i helgen. Peterfisk7 Alltid jobba för dig, när ska du få ta det lungt? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bruno99 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Ska lägga i båten i dag,ska ta en rund o se om någon firre vill nappa Mvh Bruno Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 peterfisk, vilken mässa är det du skall jobba på, har missat detta, men det blir ju ett bra tillfälle att se era produkter, för ev inköp till butiken. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Själv tänkte jag ta med familjen och fiska inplanterad Regnbåge. Det blir som vanligt frugan och barnen tar upp fisken och jag får som vanligt ingen fisk. Jag är sämst på att fiska i Sverige men det är roligt. Man får inte ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.