Jump to content
IGNORERAD

Dom röda mot dom gula


TukTuk

Recommended Posts

Dansk TV, DR1, visade häromkvällen en dokumentär om situationen i Bangkok och om polariseringen mellan dom röda och dom gula. Programmet kan ses här Dr1/Horisont

Fungerar fint i IE, vet ej varför att bilden blir beskuren i Firefox.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Dansk TV, DR1, visade häromkvällen en dokumentär om situationen i Bangkok och om polariseringen mellan dom röda och dom gula. Programmet kan ses här Dr1/Horisont

Fungerar fint i IE, vet ej varför att bilden blir beskuren i Firefox.

Det funkar säkert jättefint i IE! När jag ska titta i Safari på Mac OS X tycker man jag ska ladda ner Micro$ofts Silverlight först. Jag avböjer men det går att titta på videon ändå (med lite tålamod efter att ha tryck på play-knappen),

Annars en intressant dokumentär, tack för länken!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Dansk TV, DR1, visade häromkvällen en dokumentär om situationen i Bangkok och om polariseringen mellan dom röda och dom gula. Programmet kan ses här Dr1/Horisont

Fungerar fint i IE, vet ej varför att bilden blir beskuren i Firefox.

Hej

Tack för en mycket bra dokumentär som visar på och förklarar klyftorna och motsättningarna i landet på ett bra sätt.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Tack för länken. Tycker det var synd att dom inte fick till ett möte mellan den gule och röde, hade varit intressant att höra deras diskussion. Men nu backade ju den gula ur. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Håll nu truten, och gör som jag säger din utländske långe drasut!

post-5068-127365679601_thumb.jpg

post-5068-127365679601_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för länken. Tycker det var synd att dom inte fick till ett möte mellan den gule och röde, hade varit intressant att höra deras diskussion. Men nu backade ju den gula ur. :(

Backade de gula ut?

Trodde det var de röda som ändrat spelreglerna igen som vanligt!

Hur som helst skall man ALDRIG förhandla med terrorister!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...