conservator Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Var på den lokala thairestaurangen i Malmö igår brukar alltid beställa singha till käket, men igår så fick jag se att de hade fått in Chang på menyn. Så efter allt snack ifrån HC så var jag tvungen att verkligen ge den en chans och se ifall den var så fantastisk (har testat den i TL innan då fastnade den inte så pass att jag skulle välja bort singhen) Men gårdagens Chang satt "faktiskt" jäkligt bra och det kommer nog att bli fler men jag behåller säkert Singhen som min Thai öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Mja, framför allt så är den ju billigare men som alltid får man ju vad man betalar för. Finsmakaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 Singha 49:- Chang 49:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Jag drack min första Chang Beer igår. Den kostade mig £4. Jag var väl inte direkt imponerad, men den var helt ok och jag kan se mig själv drick mer av det. Jag är allt annat än en finsmakare av öl så jag vet inte vad som är bra eller dåligt, bara vad jag gillar och inte gillar. Dock var det gamla vanliga som jag kör, Guinness i en helt annan klass än den där Changen Nästa gång ska jag testa Singha också. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Singha 49:- Chang 49:- Mja, det är ju ännu värre. Ni har blivit lurad å det grövsta. Prismedvetne Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Hmm... rekommenderar inte exportversionen av Beer Chang, möjligen av nostalgiska skäl. Original 6,4% ska det vara! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 En ny favorit Är nog billigast av dom alla och mycket god, kan vara lite svår att få tag på dock... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 Ja, jag tar gärna en Archa som omväxling ibland. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2010 HC med tanke på vissa bilder så kanske den där exportvarianten kan vara att föredra! Minns förr när man hade druckit en del singh och började känna sig lite rund under fötterna, då fick man gå över till Kloster en timme el. två mest som paus för att sedan kunna fortsätta med singh igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 Hoppas själv det kommer en prisdump på Beerbongs. Satt på Singha Beer garden strax nedanför Soi Cowboy i BKK, och de ville ha 3000B för en beerbong Undra va Chang beerbongen kostar? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 Ja, jag tar gärna en Archa som omväxling ibland. Herr Chang har talat. MATAFAY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 Hoppas själv det kommer en prisdump på Beerbongs. Satt på Singha Beer garden strax nedanför Soi Cowboy i BKK, och de ville ha 3000B för en beerbong Undra va Chang beerbongen kostar? Lugn Honken du kan enkelt göra en egen, som denna tjej Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.