loy kratong Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Har varit i Yasothon, efter en nio timmars bussresa fran Bkk,sedan i torsdags. Da inleddes festivalen med uttagning till miss Yasothon, en skonhetstavling for ladyboys. Man far ha vilka asikter som helst om ladyboys. och det har manga farangs! Oavsett vad man tycker, sa ar det helt klart svart att finna thailandska kvinnor som ar vackrare an dessa ladyboys! Uttagningen pagick under torsdag och fredagskvallarna. Av drygt 30 tavlande kunde man bara ana pa tva tavlande att de var man. Fortsattning kommer. Mvh Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Hoppas du hade en bra kamera bilder kan man aldrig få för några av "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 Bilder kommer om ett par dar. Sag ett inlagg i en annan trad om alkohol. Har bara sett fem eller sex faranger under hela tiden har. Tusentals med thai pa festivalen som konsumerar extremt mycket bira, men nastan ingen som blir full! De stjalper inte i sig som vi svenskar ofta gor. mvh raketspanaren Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Har varit i Yasothon, efter en nio timmars bussresa fran Bkk,sedan i torsdags. Da inleddes festivalen med uttagning till miss Yasothon, en skonhetstavling for ladyboys. Man far ha vilka asikter som helst om ladyboys. och det har manga farangs! Oavsett vad man tycker, sa ar det helt klart svart att finna thailandska kvinnor som ar vackrare an dessa ladyboys! Uttagningen pagick under torsdag och fredagskvallarna. Av drygt 30 tavlande kunde man bara ana pa tva tavlande att de var man. Fortsattning kommer. Mvh Bobo Nu blir Broskan å Power glada När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd Maj 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2010 Pa fredagen byggdes atminstone ett tjugotal scener upp, och alldeles intill varandra. Dar skulle olika dansgrupper upptrada pa sin egen scen. Pa kvallen brot rena kakafonin ut! Alla hade mycket kraftiga ljudutrustningar, och det var ibland svart att hora melodierna, da ljudet fran grannaens scen storde. Men bra bra upptradande av tavlande ladyboysen och bra livemusic att avnjuta tillsammans med Isaanfood och Leo. Festi-valen Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 Väntar på fortsättningen och bilder. Har aldrig varit på en "riktig" bangfai-festival som den i Yasothon. De "miniatyrer" i jämförelse med Yasothons festival som jag har varit med i byn var mycket kul. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.