Jump to content
IGNORERAD

Torsk på Thailand


sangsomcoke

Recommended Posts

Jo det har den.. förra gången ökade Scandalic omsättningen med 70% efter skriverierna. B)

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hej sangsomcoke,

Jag raderade ditt inlägg där du kopierat in hela artikeln. Det är OK att lägga in länk och kanske citera några stycken, men inte hela artikeln. Detta främst pga upphovsrätt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Vad skådar mitt norra öga!

GOLF, Snus och prostitution, sen Golfen blev en folksport har det bara gått utför!

Kreti & pleti kan väl hålla sig till armbrytning, i golfen har idi inget att skaffa.

Grosshandlaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

En Herr Arne skrev ned sina bekännelser i gästboken ocksåwhistle.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hittade denna artikel om Scandalic vet ej om den varit

uppe innan.

http://www.fria.nu/artikel/73818 .

Som snubben på Scandalic så riktigt påpekar så är det ingen prostituion att betala ett företag för att en tjej ska få gå hem lite tidigare.

Eller att bjuda en tjej på en ladyding är inte heller något märkligt.

Det gör man väl på krogen i Sverige med?

Sedan vad du och den anställda tjejen på Scandalic gör på deras fritid har ingen att göra med.

Antingen de nu pippar, spelar golf eller går ut och äter.

Snällt av ett företag att låta sina anställda få gå tidigare och ha lite kul mot en billigare ersättning.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hönshuset är nedlagt sen lång tid tillbaka. Jag träffade en underbar kvinna på Scandalic i februari 2008 som jag numera är lyckligt gift med. Det var inte snack om att behöva lösa ut henne med pengar från stället.

Fotot till artikeln kommer inte från Scandalic och artikeln är från 27/6 2008.

Vad är vitsen med att lägga ut denna unkna skåpmat ? Svenska ställen går på knäna här nere men du tror kanske du gör reklam för Scandalic med ditt inlägg eller bara vill j-vlas med en av dess ägare som är aktad medlem här på MPR.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...