Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg 5 juni 2010 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Herr Chang

Hej alla,

Så var det snart dags för årets första forumträff i Slottsskogen i Göteborg. Vi samlas vid polisvakten lördag 5 juni 14.00, och var och en tar med sig det man vill äta och dricka. I övrigt inget program, men det blir säkert som vanligt kul att gagga med deltagande medlemmar!

Anmälan ej nödvändig, men alltid trevligt att veta vilka som tänker delta! Jag och Drivern finns på plats 14.00 oavsett väder ;) Och vi stannar nog där till tidigast 18.00, så man måste inte komma dit 14.00.

För den som inte kan just vid detta tillfälle kan jag meddela att blir samma typ av forumträff lördag 3 juli. Och glöm inte Västgötaträffen 7 augusti:

Alla är varmt välkomna!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    11

  • Herr Chang

    10

  • L64

    7

  • Maitan

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Herr Chang

Herr Chang glöm nu inte din finna Chang keps om det blir kallt, ja här nere är j-vligt varmt. :D Mvh Maitan :drinks:

Jajamen, kepsen kommer med. Plus min fina Beer Chang kylväska, dock tyvärr ej med Beer Chang i...

Och så förstås Beer Chang paraplyet! I händelse av regn ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

vill bara bekräfta Herr Chang:s info om juniträffen,samtidigt gratta i efterskott på hans födelsedag som inföll igår 5.5 :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis HC

Från oss i Närke

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bibben kommer nog också :drinks:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är montern på Naturhistoriska bokad?

Museeale Arne

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

MickeSurin kommer troligtvis eventuellt i sällskap med thaifru och andra i släptåg :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, har inte druckit ol i Slottskogen sen jag var 14.. men har for mig att det var en ganska angenam upplevelse.. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Vad trevligt med flera intresserade!

Jag hade också tänkt att på denna forumträff experimentera lite med turneringar i dessa roande spel:

IMG_0083-1.jpg

För att se om det kan vara lämpligt på Västgötaträffen...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du ska ta med såna spel så måste vi ju ha barflickor att spela mot annars går det ju inte :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du ska ta med såna spel så måste vi ju ha barflickor att spela mot annars går det ju inte :whistle:

:lol:

Bra svar :great:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Om du ska ta med såna spel så måste vi ju ha barflickor att spela mot annars går det ju inte :whistle:

Ja, det är bara att ta med sig om man så önskar ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben kommer nog också :drinks:

Jag tar tillbaka mitt påstående och menar nu motsatsen.

Önskar dock alla er en underbar lördag med förhoppningsvis en massa fint väder samt go dryck och mat.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser inbjudande ut hakancnx. Står du för det med vädret blir det svårt att motstå.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Ja, väderprognosen verkar ju lovande... inget regn i varje fall ;)

Det blir också möjlighet att spela Boccia, mest ett litet test för att se om det lämpar sig för Västgötaträffen.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jupps

kann man lita på det :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog säkrast att ni testar både det ena och det andra om ni ska komma upp i Närkestandarden :whistle: 4 i rad med tillhörande damer verkar intressant :crazy: Lycka till och ha det gott gubbar och damer(på juniträffen )Mvh Måne som ska hälsa på nyopererade fru måne nu :friends::drinks:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad trevligt med flera intresserade!

Jag hade också tänkt att på denna forumträff experimentera lite med turneringar i dessa roande spel:

IMG_0083-1.jpg

För att se om det kan vara lämpligt på Västgötaträffen...

Herr Chang har talat.

Va kul att ni ska bygga med klossar, synd att jag inte kan vara med pga jobb biggrin.gifUntitled-1.gifbiggrin.gif

(Sorry kunde inte låta bli icon_baggirl.gif )

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...