Jump to content
IGNORERAD

Thai i Eskilstuna


Guest larbejo

Recommended Posts

Guest larbejo

Eftersom den Thaitjej som lurade mej på biljett från Thailand till Sverige,och i själva verket var i Stockholm hos blivande maken,och nu mera befinner sig i Eskilstuna så har jag ett stort intresse att få upprättelse att få tillbaka biljettpengar och omkostnader. Hur roligt är det att vara på Arlanda och vänta på sin älskling och upptäcka att man är blåst. De som vill kan jag upplysa om damens personnummer namn och den senaste personens personnummer,stackars jävel.

Nu kommer väl den patetiska Bananus att sprida sin skit över detta

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hej Larbejo,

Om du redan har namn och personnummer, vad är det för hjälp du behöver av boende i Eskilstuna?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sååå Herr Chang nu håller vi oss till tråden.

Ja, lutfisk är inte favoritmaten men 1500:- kan jag betala för din moped herr Libero. Det känns väl tryggt?

Är det inte tvåveckors öppetköp?

Link to comment
Dela på andra sajter

mr chaweng

Sååå Herr Chang nu håller vi oss till tråden.

Ja, lutfisk är inte favoritmaten men 1500:- kan jag betala för din moped herr Libero. Det känns väl tryggt?

Är det inte tvåveckors öppetköp?

Vad knaprade du i dig till lunch? crazy.gifcrazy.gifcrazy.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Herr Labero, här har vi ingen som lyssnar vid namnet Bananus, än mindre någon som är patetiskt.

Är Ni månne på rätt forum? Kolla på Nonkis Höna om den av Er efterlysta personen huserar där.

Hjälpsamme Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nobody

Eftersom den Thaitjej som lurade mej på biljett från Thailand till Sverige,och i själva verket var i Stockholm hos blivande maken,och nu mera befinner sig i Eskilstuna så har jag ett stort intresse att få upprättelse att få tillbaka biljettpengar och omkostnader. Hur roligt är det att vara på Arlanda och vänta på sin älskling och upptäcka att man är blåst. De som vill kan jag upplysa om damens personnummer namn och den senaste personens personnummer,stackars jävel.

Nu kommer väl den patetiska Bananus att sprida sin skit över detta

Kan inte vara roligt och jag lider med dig. Jag antar att sveket svider mera än pengarna till biljetten, så det bästa du kan göra för att komma över detta är att uppföra dig på ett sätt så att du kan se dig själv i spegeln. Då blir det du och ingen annan som går med hedern ifrån detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Vad knaprade du i dig till lunch? crazy.gifcrazy.gifcrazy.gif

Finns en tråd speciellt om det.

Vad åt ni idag, typ.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...