Jump to content
IGNORERAD

Hur dags?


Guest Nobody

Recommended Posts

Guest Nobody

Jag har inget statistiskt underlag men jag undrar hur dags går era tgf och lägger sig? Min erfarenhet säger mig att det är runt 22 alla dagar i veckan. Helg eller inte spelar inte så stor roll, nu jobbar hon ju inte så det finns väl en viss logik i det? Jag tycker med min erfarenhet att Thailänskor sover bra mycket mer än vi faranger, vad tycker ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nja inte min i alla fall har ett hårt jobb som städerska på ett hotell så hon brukar slockna vid 20.00 då hon går upp vid 5 snåret men om hon är ledig så blir det vid 22.00

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Korrekt uppfattat enligt mina erfarenheter, min tilltänkta ser åxå ut som en fågelholk i fejjan efter 22.tiden

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fågelholk 5555 den söta 5555 det vill ja se 5555 :D

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nobody

Korrekt uppfattat enligt mina erfarenheter, min tilltänkta ser åxå ut som en fågelholk i fejjan efter 22.tiden

Men visst är det konstigt? :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jo kanske...

Jag är en av dom som tycker att många av våra kära flickvänner och fruar är tämligen stereotypa.

Dom har så många likheter i sitt beteendet så det har slutat förvåna åtminstånde mej.

(undanber mej från fyndiga komentarer från BarNArne)

Ja

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Vi ska inte glömma faktorn mörkrets infall. Tycker mig märka en viss skillnad hos fru Chang vad gäller sovande om jag jämför sommar och vinter. I Thailand är det ju ingen större skillnad under året vad gäller soluppgång och solnedgång, i Sverige är den ju ganska dramatisk.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Gumman går också upp 5 varje morgon och måndagar å tisdagar går hon på kvällskurs i svenska

men de övriga kvällarna så kan hon lägga sig på soffan vid 18 tiden med orden

-Väck mig vid nio för då ska jag gå och sova! smile.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...