Jump to content
IGNORERAD

Thaksin-Död?


Fridde

Recommended Posts

Tallviking

Herr And & Ers Bankock, en får anta att Herr Apeshit nu ikläder sig sin gröna uniform för att bli den förste att bestiga barrikadera för att visa att han både är modig och korkad.

Papegojan Arne

Abhisit driver ju inte direkt någon revolution som lockar till att stå främst på barrikaderna

Han har den otacksamma uppgiften att försöka leda ett land och upprätthålla lag och ordning så landets innevånare kan ha ett drägligt liv, gå till sina jobb och slippa känna sig hotade av ett gäng radikalister som hotar trygghet och utveckling i landet

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    13

  • Serath

    9

  • JohanB

    9

  • Tallviking

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Appropa missriktad machoreferens.

manliga man med stake ogillar Thaksin - men gillar ??, Abhisit (for att han ar snyggare), pansarvagnar, ??

Väljer man ordet stake så avses egenskapen att någon är modig och vågar någonting. Äldre synonymer är ruter och råg i ryggen

Om du är svag för Abhisit's nuna och pansarvagnar??, så får det stå för dej.

Igen, min avatar avser en påminnelse om och hyllning till den anonyme TankMan http://en.wikipedia.org/wiki/Tank_Man

vid Tiananmen Square 1989

JohanB

Ändrades av JohanB

Assumption is the mother of all fuck-ups

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Abhisit driver ju inte direkt någon revolution som lockar till att stå främst på barrikaderna

Han har den otacksamma uppgiften att försöka leda ett land och upprätthålla lag och ordning så landets innevånare kan ha ett drägligt liv, gå till sina jobb och slippa känna sig hotade av ett gäng radikalister som hotar trygghet och utveckling i landet

Mja, tydligen finns det de som tycker att ledare bör stå i första ledet på barrikaderna men det gäller tydligen inte alla.

Okonsekvente Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Mja, tydligen finns det de som tycker att ledare bör stå i första ledet på barrikaderna men det gäller tydligen inte alla.

Okonsekvente Arne

Det berör nog bara revolutionära ledare

Ett lands premiärminister står nog aldrig i stridslinjen i något civiliserat land vad jag vet och försöker försvara sig mot radikala element som försöker störta en sittande regering

Tror dom det har dom nog fastnad upp till knäna i revolutionsträskets tankeförvillingar

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Det berör nog bara revolutionära ledare

Ett lands premiärminister står nog aldrig i stridslinjen i något civiliserat land vad jag vet och försöker försvara sig mot radikala element som försöker störta en sittande regering

Tror dom det har dom nog fastnad upp till knäna i revolutionsträskets tankeförvillingar

Mja, nu vet jag inte om Dr T är så väldans revolutionär eller han försöker åstadkomma en revolution så det för stå för Er tolkning.

Här är en ledare som försöker stoppa ett maktövertagande uppkliven på en tank.

yeltsin_tank91.jpg

MVH/BanArne

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja Herr Patton, skriv gärna i avataren vad den avser.

Arne Rommel

Herr Banale Arne, jag avstår från vidare kommentarer och upprepar igen:

"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience!"

JohanB

Assumption is the mother of all fuck-ups

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Mja, nu vet jag inte om Dr T är så väldans revolutionär eller han försöker åstadkomma en revolution så det för stå för Er tolkning.

Här är en ledare som försöker stoppa ett maktövertagande uppkliven på en tank.

yeltsin_tank91.jpg

MVH/BanArne

Ja en gravt alkolholiserad galning kan ju hitta på vad som helst eftersom hjärnan knappast tänker logiskt

Menar nu naturligtvis Jeltsin på bilden om någon skulle missuppfatta och tro jag menar Dr T

Tror han skapar nog med problem för Thailand utan alkohol.

Det är bönderna och de fattiga i Thailand som har sådana problem främst

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lever i den världen(fantasivärld?) där det är bra med en politisk opposition. Konkurrens har väl aldrig varit något dåligt för den stora almänheten?

De röda borde ha ett eget parti och skötta yttranden på regerings nivå, det är lite vanskligt att dra ner ett land i gyttjan för att åstadkomma någon förbättring. Eller kanske är den verkliga leran finns i regeringen?

Varpå man undrar ifall Thailand kommer att utvecklas med hjälp av demonstrationer och bomber samt att skicka ut partier på gatorna så fort det inte klingar väl med de oskrivna makthavarna.

Bättre fly än illa fäkta det är ju någon man har sett tydligt ifrån diverse makthavare genom tiderna.

Thaksin har spelat ut sina löpare och skickar sina bönder på självmordsuppdrag, jag undrar när dessa modiga demonstranter inser att de blir utnyttjade av ännu en maktmissbrukare i den thailändska hierkin.

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Herr Banale Arne, jag avstår från vidare kommentarer och upprepar igen:

"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience!"

JohanB

Mycket vist Patton, att agumentera med sig själv vore att slösa med Er tid.

Arne Giap

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Herr And & Ers Bankock, en får anta att Herr Apeshit nu ikläder sig sin gröna uniform för att bli den förste att bestiga barrikadera för att visa att han både är modig och korkad.

Papegojan Arne

Tjaa papegojan.jag kan inte påminna mig att Abhisit lovat att ställa sig på barrikaderna. Det har dock Dr T gjort. Han är inte så smart denne Dr T verkar det. Insåg han inte att det skulle bli lite svårt att uppfylla detta löfte? Jag har förståelse för att han inte känner för att uppfylla sitt löfte. Jag vänder mig mer mot hans...ja hans...papegojsnack.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Herr Jacko, menar Ni att Herr Apeshit är en fegis som kallar in armen utan att själv gå i främsta ledet.

Fick av Era upprepade oreringar intrycket av att han var betydligt modigare än sin trätobroder.

Dumdristige Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Herr Jacko, menar Ni att Herr Apeshit är en fegis som kallar in armen utan att själv gå i främsta ledet.

Fick av Era upprepade oreringar intrycket av att han var betydligt modigare än sin trätobroder.

Dumdristige Arne

Att som landets ledare ställa sig längst fram i stridslinjen är nog det mest korkade man kan hitta på och det har Abhisit insett sedan länge

Bara en tämligen korkad, ostrategisk och otaktisk ledare skulle göra detta

Detta torde även Taskin kunna räkna ut med sina mindre ädla delar men har trots det ändå mage att stå och lova det för sina stackars offerlamm.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Att som landets ledare ställa sig längst fram i stridslinjen är nog det mest korkade man kan hitta på och det har Abhisit insett sedan länge

Bara en tämligen korkad, ostrategisk och otaktisk ledare skulle göra detta

Detta torde även Taskin kunna räkna ut med sina mindre ädla delar men har trots det ändå mage att stå och lova det för sina stackars offerlamm.

Å f*n jag som tyckte det var supercoolt när presidenten höll brandtal och avslutade med Today it´s our independence day. och hoppade in i stridsflygplanet och tog täten. :ironi:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Herr Jacko, menar Ni att Herr Apeshit är en fegis som kallar in armen utan att själv gå i främsta ledet.

Fick av Era upprepade oreringar intrycket av att han var betydligt modigare än sin trätobroder.

Dumdristige Arne

du Pippi! Nu är det svårigheter med bokstäverna igen ser jag. Jag skrev aldrig något om Abhisits göranden i frågan då jag inte varken läst eller hört honom utlova något dylikt. Däremot Taskin har ropat och skrävlat om det. Har du sett honom uppfylla detta tuffa löfte? Detta är min stilla fråga.

Trilla inte av pinn nu när du svarar. Håll balansen!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Att som landets ledare ställa sig längst fram i stridslinjen är nog det mest korkade man kan hitta på och det har Abhisit insett sedan länge

Bara en tämligen korkad, ostrategisk och otaktisk ledare skulle göra detta

Detta torde även Taskin kunna räkna ut med sina mindre ädla delar men har trots det ändå mage att stå och lova det för sina stackars offerlamm.

Å fan, det är därför som di röda är så arga.

Halvsluge Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

du Pippi! Nu är det svårigheter med bokstäverna igen ser jag. Jag skrev aldrig något om Abhisits göranden i frågan då jag inte varken läst eller hört honom utlova något dylikt. Däremot Taskin har ropat och skrävlat om det. Har du sett honom uppfylla detta tuffa löfte? Detta är min stilla fråga.

Trilla inte av pinn nu när du svarar. Håll balansen!

Å fan, det är därför som di röda är så arga.

Upprepningskomikern Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Å f*n jag som tyckte det var supercoolt när presidenten höll brandtal och avslutade med Today it´s our independence day. och hoppade in i stridsflygplanet och tog täten. :ironi:

Ja. Taskin har ju vissa Hollywood-ambitioner. han gillar ju att synas framför kameran

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Även idag har Dr T dött meddelas det från säkra källor, nästa planerade dödsfall kommer att inträffa Måndaga, Onsdagar samt Fredagar jämna veckor.

Livmedicus Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

khun basic

...

Ändrades av Atom
Olämpligt uttryckt

MVH:K-B

Link to comment
Dela på andra sajter

erik.vanska

Jag lever i den världen(fantasivärld?) där det är bra med en politisk opposition. Konkurrens har väl aldrig varit något dåligt för den stora almänheten?

De röda borde ha ett eget parti och skötta yttranden på regerings nivå, det är lite vanskligt att dra ner ett land i gyttjan för att åstadkomma någon förbättring. Eller kanske är den verkliga leran finns i regeringen?

Varpå man undrar ifall Thailand kommer att utvecklas med hjälp av demonstrationer och bomber samt att skicka ut partier på gatorna så fort det inte klingar väl med de oskrivna makthavarna.

Bättre fly än illa fäkta det är ju någon man har sett tydligt ifrån diverse makthavare genom tiderna.

Thaksin har spelat ut sina löpare och skickar sina bönder på självmordsuppdrag, jag undrar när dessa modiga demonstranter inser att de blir utnyttjade av ännu en maktmissbrukare i den thailändska hierkin.

Jag håller fullt ut med dig. Det är bara en maktdemonstration av Thaksin o samtidigt utnyttja dessa stakars bönder för sin egen vinning. Han garvar väl åt allt elände han har åsamkat i sitt jetplan. PM är ändå en kultiverat personlighet med bra utbildning i väst o goda möjligheter att kunna bistå Thailand i dess utveckling framåt

Erik

post-4987-127343961297_thumb.jpg

post-4987-127343961297_thumb.jpg

Ändrades av erik.vanska
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

The rumors of my death have been greatly exagerated !!

Taskin

TOMMY DIN NYA AVATAR :great::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...