Jump to content
IGNORERAD

HTC Desire


Guest wUThai

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Bra det där odin önskar glad semester

avundsjuke clirre :dance::dance::dance::dance::dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Odin

    14

  • Avregistrerad clion

    4

  • andrejsdenruskige

    2

  • GammalDansken

    2

Mest aktiva i denna tråd

hehe ja Clirre det känns bättre nu, var jäkligt tveksam tills i Torsdags om jag skulle hinna få klart allt.

Men det ser ljust ut nu, jobben klarar sej utan mej en anställd och inhyrt folk fixar säkert allt... Hoppas jag.

Ekonomin ser åxå ut att klara sej, jag satt och fakturerade i 7 timmar idag.

Som egenföretagare så blir man jäkligt nojjig, vill ha både hängslen och rem... Och föräkring hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Vill man ha en mobil som är gjord för handikappade eller mindre vetande så är Iphone utmärkt! Men, med Android så är det fritt och ändra ladda ner och lyssna på musik utan att man behöver köra det genom "sekt $teve jobs) applikationer. Vill man och klara man av att välja själv, så är Android alltid #1!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Vill man ha en mobil som är gjord för handikappade eller mindre vetande så är Iphone utmärkt! Men, med Android så är det fritt och ändra ladda ner och lyssna på musik utan att man behöver köra det genom "sekt $teve jobs) applikationer. Vill man och klara man av att välja själv, så är Android alltid #1!

Det var ju intressant att wUThai gillar svåranvända mobiler... ju svårare, desto bättre... de ter sig väl då mer avancerade för wUThai? Speciellt om wUThai till skillnad från många andra lyckas bemästra alla funktioner. Windowstänkande...

Men hoppas wUThai får det trevligt med sin HTC Diarré!

Apple fanboy Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju intressant att wUThai gillar svåranvända mobiler... ju svårare, desto bättre... de ter sig väl då mer avancerade för wUThai? Speciellt om wUThai till skillnad från många andra lyckas bemästra alla funktioner. Windowstänkande...

Men hoppas wUThai får det trevligt med sin HTC Diarré!

Apple fanboy Herr Chang har talat.

Hahaha du har dina ljusa stunder HC..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

Batteritiden är väl inte den bästa atm. Men ju oftare man ladda den så blir batteriet bättre.. samt att det finns en uppsjö av program som man kan stänga av program som ligger i bakgrunden och dra ström. Nu har jag väl telefonen i två dagar utan att ladda den och då leker jag riktigt mycket med den.

Så bra att man kan lyssna på musik/radio samtidigt som man spelar spel eller surfar på nätet.

Enis, kameran är helt ok. Det finns bra program för den med, inte testat dom ännu.

Vänta bara tills Ni försökt ringa med den, då är det inte lika kul.

iFånen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag fick rådet att köpa HTC:n av en iphone försäljare, enl. honom så kommer inte äppelskruttets nya inte att komma ens i närheten...

Men vad vet jag, jag bara gör som jag blivit tillsagd...

Är din fru iPhone försäljare? B)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe nää men faktiskt från en kille som äger ett företag där jag köpt telefoner under flera år, han har själv en Iphone men säger att Htc:n är bättre...

Och kan man inget själv så måste man ju lyssna på någon man litar på

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Hehe nää men faktiskt från en kille som äger ett företag där jag köpt telefoner under flera år, han har själv en Iphone men säger att Htc:n är bättre...

Och kan man inget själv så måste man ju lyssna på någon man litar på

Hoppas att HTC'n är bättre annars synd om det gått åt pipan redan vid första försöket.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas att HTC'n är bättre annars synd om det gått åt pipan redan vid första försöket.

Hmm jag hade en Htc för ca 3 år sedan, den kastade jag in i väggen efter 5 dagars användande.

Hoppas den nya har längre livslängd...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Odin du kommer att få det bästa som finns att uppbringa på klotet för tillfället

Link to comment
Dela på andra sajter

Odin du kommer att få det bästa som finns att uppbringa på klotet för tillfället

Tack...

Du menar att jag tagit rätt beslut för en gånds skull??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tack...

Du menar att jag tagit rätt beslut för en gånds skull??

Absolut ,hur länge blir du kvar i Pattaya (Thailand)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer att vara där 7- 16 kanske ingenting fast bestämt får se hur det blir.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Har pillat lite på en HTC Hero som en arbetskamrat har och det jag uppfattade var att den var seg och tråkig.

Bara det att man inte kunde ha mapp med flera nivåer med undermappar med musik för att få någon ordning var korkat.

Det kanske dom har löst på nya Diarrén vad vet jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spiderboy

Funderar på HTC HD2 eller iPhone 4 har just nu HD är väldigt nöjd med batteri tiden den fungerar trots att jag har spillt vatten när jag öppnade skalet, batteriet höll ca 10 timmars lyssning av musik nonstop + några samtal... perfekt

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...