Jump to content
IGNORERAD

kapitalförstöring

phitsanulok

Recommended Posts

stod för en minut sen och tittade på kommunens fyrverkeri, sicken jävla kapitalförstöring, men frun stod bredvid och sa ååå fin ååå fin ååå fin.

Nåja åter till pilsnern

Dela på andra sajter

Lyssna på din fru gällande detta och njut. Det blir både hon och du lyckligare av :great:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Dela på andra sajter

Ja bränn hellre fyrverkerier än sopor :huh:

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. 

Mark Twain

Dela på andra sajter

haha korp jag är inte olycklig, och vistt njuter jag till viss del av raketerna, men jag vill ju skjuta iväg dom själv :drinks:

Dela på andra sajter

Jamen phitsanulok,

Var fanns din kamera?

Vi vill se bilder på kapitalförstöringen!

Konsumtion av pilsner är ingen ursäkt ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Det övergår min fotografiska kunskap att fotografera fyrverkerier, har provat med mobilen en gång men det blev bara skit :D .

Jag lovar att nästa gång jag ser denna pengamisshandel ska jag försöka fota lite, jag har bara en enkel nikon coolpix l100 till förfogande, men prova det ska jag.

mvh walle

Dela på andra sajter

Det övergår min fotografiska kunskap att fotografera fyrverkerier, har provat med mobilen en gång men det blev bara skit :D .

Jag lovar att nästa gång jag ser denna pengamisshandel ska jag försöka fota lite, jag har bara en enkel nikon coolpix l100 till förfogande, men prova det ska jag.

mvh walle

Ett tips hyr en luftballong ju närmre detstå bättre bilder! :ironi:

Mvh Svampen :wai: "upp i det blå"

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...