Bibben Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 Här i Göteborg har vi ju Chalmers Cortegen och sen förra året så går den förbi mig Men innan dess så brukar vi samlas i Trädgårdsföreningen för picnic och lyssna på lite studentsånger Efter Cortegen så går vi till Club Avancez, en alumniclub Sammanfattningsvis kan en Valborg i Göteborg beskrivas med denna smiley Så, skål alla på MPR och ha en underbar Valborg, hur ni nu än må fira den Kalla mig lite synsk men jag känner på mig att det kan komma en bildtråd om detta nån gång i maj manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 Hadde Sköj Bibben En annan Blir sittande på altanen och inväntar Räcer Rolba Ev tittar förbi efter ha tillbringat en månad i LOS "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 I Uppsala blir det picknick i Stadsparken efter att ha tittat på forsränningen i Fyrisån Klockan 3 är det mösspåtagning i slottsbacken, det är ett j...a röj i hela staden på valborg Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 Några bärs på barstreetan, ett par shorttimes, sen är man rätt nöjd. Skoja bara, tar ett longtime hemma istället. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 Blir nog middag pa El Dorado i Lamai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 Mja, här i Flen blir det inget cirkus utan traditionellt firande med Valborgsbål, i år skall det vara minimalt med saft i bålet. Traditionelle Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 Elden e ju viktig för att rätta stämningen ska infinna sej CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Tja, Valborg blev ju ganska trevligt för oss i Göteborg. Trots ganska ogynnsamt väder! Som vanligt... Återkommer med bilder, är ej kapabel just nu. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Några bärs på barstreetan, ett par shorttimes, sen är man rätt nöjd. Skoja bara, tar ett longtime hemma istället. Baa Herregud trodde det va BTT som skrev men sen såg ja Baa longhtime shorttime När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Valborg i Uppala Forsränning liten fordonsutställning lite vimmelbilder de röda är även på plast här våran framtid är duktiga på att skräpa ner kort kort är på modet igen Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Rörliga bilder från forsränningen http://www.unt.se/startsidan/default.aspx?redir=yes Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Såg väldans trevligt ut - på båda håll. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Såg väldans trevligt ut - på båda håll. Håller med va fan bor man inte i uppsala för eller hemma hos Enis så man får lite krubb När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ja, här kommer då mina bilder från Valborg. Vi samlas inne på Trädgårdsföreningen, där man denna dag oväntat tar 20 kronor i inträde. Det var väl OK i och för sig, men det blev en lång kö för att komma in. Så installerar vi oss på gräset i närheten av scenen där det bjuds på skön körsång. Siamkap har med sig sushi och hakancnx njuter en kyckling. Jag och Bibben nöjer oss med flytande föda Lamai64 har ej anlänt, så då missar han dessa japanska knästrumpor. Mer folk anländer, och det är inte forummedlemmar utan Bibbens vänner från Chalmerstiden. Hakancnx har med sig fint vinglas. Dags att gå till Bibbens lägenhet. Med undantag av hakancnx som ska cykla. Uppför trappen till Bibbens lägenhet där vi möter andra boende som ska ut och fira. Bibben hittar sina nycklar, och nu är vi törstiga! Omarama och Lamai64 anländer och verkar vara i fin form. Strax efter sju blir det dags att gå ut och invänta cortegen som ska passera utanför Bibbens lägenhet. Bibben och hakancnx förbereder sig. Cortegen leds av två poliser till häst. Det förvånar mig att min ynkliga blixt ger så starka reflexer. Se här äkta paradinnehåll! Sprattla på benen kan dom också! Ett så kallat lösnummer. En typisk vagn av cirka 60. Övriga deltagare har nog bättre bilder på dessa. Men visst är "RISig Volvo" ganska fyndigt? Ännu en typisk vagn. Lite rivalitet med KTH finns ju... Så tar cortegen slut, och dags för lite vätskekontroll inne hos Bibben. Trappan dit gör mig nervös, har tyvärr trillat där en gång och det gjorde ont! I vart fall dagen efter... Ja, vad ska vi hitta på nu då? Vi imponeras av formel 1 freak Bibbens samling av modellbilar. Hakancnx tycker dock att Bibben borde damma av dom lite. Jag blir lite förskräckt när jag tar vad jag tror är den näst sista ölen ur Bibbens kylskåp. Det visar sig dock att jag glömt att titta neråt. Och så går vi vidare till Club Avancez, ett ställe för Chalmers alumni. Förvånansvärt lite folk där, men det var väl en massa fester på Chanlmers kanske. Sen bidde det just inga mer bilder i dimman... jag minns dock att jag och Omarama avslutade kvällen på Jamiesons på Avenyn. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Hmmm! Tror Bibben behöver en importerad thailändska som kan damma!!! Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 å vi måste jobba.första gången sen 1978 vi inte var lediga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Nu börjar det väl ordna till sig i kropp o själ jag vill tacka Bibben för hans gästfrihet och goa kex Har lite bilder liggandes men nu blir det en tub på Cortègen. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Hej, Ni verkade ha det trevligt som vanligt.Jag får tacka Bibben för inbjudan,är ledsen att jag ej kunde komma och förgylla tillvaron.Det blir väl fler tillfällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Ja då är det min tur att bidra med några bilder... Vi började som sagt var i Trädgårdsföreningen där det körades för dem som ville höra på.... Inte alla var tydligen så intresserade. Medan andra fotade... ...och övriga sysslade med annat Några bilder på tjejer Och så en med knästrumpor... Programförsäkjare Grabbarna är i gång... Men nu får det vara nog. Raskt hem till Bibben. Det regnade lagom till cortegen nådde oss... Först kom traditionsenligt Göta lejons orkester Lösnumren var trevligast En riktig skitbil... Svårt att styra denna SAAB Melodifesti-Valen Vadå, Jag fryser..? Men här hålls det värmen... Likaså här... Men nu skiter vi i detta. Ölen kallar. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Bra pics Hakon så att medlemmarna kanske kan få en hum om va kortegen e för nåt ser att changen börjar få sin speciella stil när ni är på väg till bibben 555 å lamai smet från tvätt tiden ser ja När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu