Jump to content
IGNORERAD

Krilles bok om Thailand


Pontus

Recommended Posts

På TT så dumpade Krille sin berättelse om hur han upplevde dom tre första åren i Thailand som bl.a. barägare. Han hade någon hemsida också.

Vill på detta sätt tipsa alla medlemmar om denna bok då jag fann den riktigt intressant när han la ut den på TT. Rekommenderas varmt!

Någon som har kvar länken?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MrBomBom

Just det !!!!!

Den minns jag med glädje...Mycket bra skrivet av Krille.

Men vad hände sen ??? ?? Varför tog det bara slut.?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte minns fel så skrev Krille flera inlägg om hur ambassaden felbehandlat honom och hans familj när dom skulle återvända till Sverige.

Kim har jag för mig känner honom bra så han kanske kan upplysa om vart Krille befinner sig och gör nu förtiden?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte boken var helt suverän och väntar spänt på en fortsättning :thumbsup:

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Minns att det gick en diskussion på TT att Krille ville skriva vad som hände efter bar tiden. Är Krille här förresten?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MrBomBom

Har man lagt ner så mycket tid till att få till nått så välskrivet som han, så känns det lite tråkigt att"boken" inte har avslutats...

Det är ju som om nån har ryckt bort sista sidorna ur en deckare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Quote

Har man lagt ner så mycket tid till att få till nått så välskrivet som han, så känns det lite tråkigt att"boken" inte har avslutats...

Det är ju som om nån har ryckt bort sista sidorna ur en deckare.

Jag tror han håller på och skriver det sista kapitlet, men han har svårt att få till det.

Enligt honom själv så har han skrivit om det sista kap. flera gånger utan att han blivit nöjd ännu.

Men det kommer väl vart det lider

Link to comment
Dela på andra sajter

En mycket läsvärd och intressant läsning  :thumbsup::thumbsup:

En stor eloge till Krille

Anong Thaimassage

71/28 Moo 3 Luangphochuan Road

Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter intressant, värt att kolla upp!

Har för mig att någon nämnt Krille förut och alla hans strapatser.

Tack för tipset.

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Rogigoal

Quote

Om jag inte minns fel så skrev Krille flera inlägg om hur ambassaden felbehandlat honom och hans familj när dom skulle återvända till Sverige.

Kim har jag för mig känner honom bra så han kanske kan upplysa om vart Krille befinner sig och gör nu förtiden?

Om jag inte helt ute o cycklar bor han väl i västerås o jobbar för nått elbolag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Hans skriverier var väl bra men jag gillade inte marknadsföringen.

Har väl inget emot att köpa en bok eller en produkt, men att sätta in pengar på ett konto för att... så att säga köpa hans storry (frivilligt) kändes fel.

Men om boken kommer ut digitalt eller i tryckt form kan jag mycket väl tänka mig att köpa den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har läst det som lades ut, bra och kul läsning. Och slutet ska visst vara riktigt "spännande" har jag hört. Får väl se om Krille får till slutet också. :rolleyes3:

Link to comment
Dela på andra sajter

VÄSTERÅS VA NÄÄÄÄSTAN RÄTT...ELBOLAG VA OXXXXXÅ NÄÄÄÄÄSTAN RÄTT...inte ett rätt me andra ord :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

VÄSTERÅS VA NÄÄÄÄSTAN RÄTT...ELBOLAG VA OXXXXXÅ NÄÄÄÄÄSTAN RÄTT...inte ett rätt me andra ord :thumbsup:

Har han bytt jobb?

Link to comment
Dela på andra sajter

54...inte såååååååå långt till 100 nu.ps.han sitter å säljer bland annat elkontrakt.telefon nasare..såna vi alllllla älskar

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...