Jump to content
IGNORERAD

Vilken gate går Thai


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken

Vet ni vilken gate Thai startar från på Suvan. Jag har för mig gate C någonting. Frugan behöver all hjälp hon kan få. Bangkok-Stockholm

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ni vilken gate Thai startar från på Suvan. Jag har för mig gate C någonting. Frugan behöver all hjälp hon kan få. Bangkok-Stockholm

När jag flög hem i Måndags var det gate c9

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag flög hem senast gick TG950 från gate C2a= Buss ut till planet!

Så det varierar mycket bara att kolla på info, skärmen i taxfri hallen visar Thai/engelska.

Lycka till.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

För en vecka sedan 23/4 gick TG960 från gate C9, längst bort naturligtvis ;)

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag vet att hon får reda på det när hon checkar in. Men har man aldrig flugit till Europa förr och är Thai är man osäker. Vad jag vill var att kolla om ni hade samma uppfattning som jag. Nu ska jag försöka leta fram en skiss på flygplatsen så hon känner sig säkrare. Man får inte förlora ansiktet ni vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Det verkar vara så som många skriver att det är C som gäller.. Det är även min erfarenhet.. Men dels så säger dom alltid vilken gate som gäller samt att det står på boardigkortet , så inget face behöver förloras.. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla gånger jag har flygit från BKK till Stockholm så är det Gate C, och alltid längst ner i Gate C

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar vara så som många skriver att det är C som gäller.. Det är även min erfarenhet.. Men dels så säger dom alltid vilken gate som gäller samt att det står på boardigkortet , så inget face behöver förloras.. :wai:

Yes det är C men Knasen Du har väl aldrig varit i ett tillstånd där Du kan läsa Boardingkortet

Baren Baren Baren före avgång :drinks::ironi:

Hoppas att du har det skitbra tack för samtalet från Arlanda!!

ROCKA FETT KNAS FAN MVH SVAMPEN :crazy:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Herr Svamp.. Det brukar kännas som att jag käkat flugsvamp vissa gånger man cheackat in men nog fan kan jag läsa ett boardingcard allt.. :dance1: Skål på dig svamp och hoppas allt är bra med dig och frugan..

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Svamp.. Det brukar kännas som att jag käkat flugsvamp vissa gånger man cheackat in men nog fan kan jag läsa ett boardingcard allt.. :dance1: Skål på dig svamp och hoppas allt är bra med dig och frugan..

:whistle::drinks::crazy:

Mvh Svamp Fan :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom alla ev. fyllkajor som befolkar golvet så är det nog inga svårigheter :crazy:

Vi ska noga inpränta i lilla damen att FRÅGA, FRÅGA och FRÅGA igen, då tröttnar dom och fäljer henne till rätt gate.'

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...