Jump to content
IGNORERAD

air berlin bkk-götet...


kim666

Recommended Posts

tjena alla !!!! någon som flugit me air berlin från bkk till götet , o hur e detta flygbolag???

ser att dom har väldigt låga priser,verkar inte hitta rimliga billjetter me thaiair 22-23 maj..

finnair ligger ungefär 2000skr över detta lågprisbolag , kanske värt o prova dom..

sawadee kap to eweryone..post-5984-127251583485_thumb.jpg

post-5984-127251583485_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Flög med dom för 2 år sedan inga problem dotterbolag till lufthansa :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade lite resor med Berlin air nu. Stämmer det att de flyger direkt, alltså utan att mellanlanda mellan Sthlm och Bkk?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej vet inte hur dom e på långresor men ja har flygit me dom i europa o helt ok

glimten66

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Kollade lite resor med Berlin air nu. Stämmer det att de flyger direkt, alltså utan att mellanlanda mellan Sthlm och Bkk?

Ser ut som det går via Berlin

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som det går via Berlin

Jo, när jag kikar på andra sidor verkar det så. På flygresor.se stog det däremot inget om mellanlandning.

Kim666! Prova o ring Per Westman på Odenresor 08-6541900. Jag snackade med honom idag och han sa att han kunde ordna bra pris med Thai för den som kunde tänka sig att åka i början av juni. 2800 + 2200 skatt tror jag han snackade om. Kanske gäller slutet av maj också.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

ok tack för svaren , ja ska slå en signal till odenresor och höra o även thailandresor i stockholmbokade resa via dom när

jag var nere i feb. men nu e de tjejen som ska komma fick klart me 2årigt ut i april .

så man väntar som fasen nu, måste bara ut på jobb ett par veckor först . chang eweryone.. :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...