Jump to content
IGNORERAD

Varför försvinner en tråd ”ZWA”


banlappa

Recommended Posts

ZWA hade en tråd om hur han ”tvingades” lösa sin f.d. bartjej med 7000 Bath.  ???

Vart tog den vägen, eller kan man ställa in olika behörighet på trådarna  ???

fel.png

fel.png

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    9

  • PUTTE

    8

  • Pontus

    7

  • Mankan

    5

Mest aktiva i denna tråd

Den är flyttad till Nightlife forumet där man måste ha minst 100 inlägg för att få läsa.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, 100 inlägg! Då lär det dröja innan man uppnår den statusen.  :ahh:

Tur att man hann få se det fantastiska inslaget ifrån Hylands Hörna innan tråden försvann. :thumbsup: För oss Strindbergsälskare så var det en genuin högtidsstund och ett ett exempel på mycket god underhållning!  :wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, det är rent av tokigt att lägga ribban på 100 producerade meddelanden för denna dekadenta MPR avdelning. Det borde ju minst vara 240 meddelanden eller ännu bättre en åldersgräns på 55 år för att skydda de fina svenska ungdomarna för allt förfall som visas upp på "Livat på natten".

Dessutom så verkar ju alla trådar hamna där förr eller senare och då är det väl lika bra att lägga in en svag röd bakgrundsfärg och dämpa belysningen på hela MPR.

Skall det va så här, som Sverker brukar säga!

[move]Moraltanten Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det har att göra med att moderatorerna inte vill ha en massa konton som reggas och går direkt in på Nightlife och skriver en massa strunt.

Dom anser kanske att efter 100 inlägg är man en seriös medlem?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

  Nu  kommer det bli the mother of all spam här .

Finns viss risk för  det!  :sneaky:

Bara 49 meningslösa inlägg kvar då ...  :rolleyes3:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Med risk för  :kort: Kan man välja bort tjafstrådarna från listan så det är lättare att hitta det man vill läsa?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver när jag har något att skriva. Nu måste man skriva en massa skit inlägg då för att få tillgång till hela forumet :crazy:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur det funkar om man skriver en massa dravel som moderatorerna väljer att ta bort. Minskar antalet inlägg då eller räknas dom iaf?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj där ser man. Jaja får väl klara mig utan slutet på den tråden. Orkar inte spamma upp mig nog så man kommer in där..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska förklara varför vi bestämde oss för "nightlife" forumdelen...

De flesta som hittar Maipenrai är förhoppningsvis genuint intresserade av Thailand, UT, visum osv. De är nog mindre intresserade av munhugg och fredagstokerier. När det finns forum för endast detta.

På detta sätt får vi en bättre balans på forumet. Alltså om inga nya medlemmar tillkommer så kommer detta forum att bli ganska tråkigt i längden.

Quote

Tror det har att göra med att moderatorerna inte vill ha en massa konton som reggas och går direkt in på Nightlife och skriver en massa strunt.

Dom anser kanske att efter 100 inlägg är man en seriös medlem?

Du har en bra poäng där...!

Quote

Undrar hur det funkar om man skriver en massa dravel som moderatorerna väljer att ta bort. Minskar antalet inlägg då eller räknas dom iaf?

Nej, de räknas inte, så de helt meningslösa inläggen som skrivs kommer att tas bort och minska på antalet inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Quote

Undrar hur det funkar om man skriver en massa dravel som moderatorerna väljer att ta bort. Minskar antalet inlägg då eller räknas dom iaf?

Eftersom det var du som avslöjade den stora hemligheten , så borde inläggen tas från dej Pontus .  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Eftersom det var du som avslöjade den stora hemligheten , så borde inläggen tas från dej Pontus .    :D

Point taken  ;D

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte MPR inleda ett samarbete med Soi Sixten och Raiderajraj (eller vad det heter) så att alla tramstrådar med meningslöst innehåll kunde flyttas dit?  ;D

48 meningslösa inlägg kvar ...  :sneaky:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag ska förklara varför vi bestämde oss för "nightlife" forumdelen...

De flesta som hittar Maipenrai är förhoppningsvis genuint intresserade av Thailand, UT, visum osv. De är nog mindre intresserade av munhugg och fredagstokerier. När det finns forum för endast detta.

På detta sätt får vi en bättre balans på forumet. Alltså om inga nya medlemmar tillkommer så kommer detta forum att bli ganska tråkigt i längden.

Du har en bra poäng där...!

Nej, de räknas inte, så de helt meningslösa inläggen som skrivs kommer att tas bort och minska på antalet inlägg.

Hej Surin och co.!

Den nya forumdelen "Nightlife" är en mycket bra idé tycker jag. Bra jobbat! Jag tror att många av de grupper av människor som tidigare skrämts bort eller funnit TT meningslös når inte upp till 100 inlägg förrän ganska lång tid har förflutit. När de väl kommer upp till den nivån blir de kanske överraskad när de har tillgång till "nightlife" men känner ändå till forummedlemmarna så pass väl att de inte behöver uppleva det hela som lika obehaglig.

Men borde man inte kunna välja själv om man vill ha tillgång till "Nightlife" även om man inte har skrivit 100 inlägg? Jag tycker att det är dumt att de medlemmar som önskar läsa fortsättningen på de trådar som de läste från början utesluts när trådarna flyttas. På samma vis borde inte medlemmar som har skrivit 100 inlägg få slippa tillgång till "Nightlife" om de så önskar?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

zwa, ditt ämne är låst tills du nått upp till 100 inlägg. Det ligger och väntar bara på dig.

Quote

borde inte medlemmar som har skrivit 100 inlägg få slippa tillgång till "Nightlife" om de så önskar?

svarten, en sådan funktion är på gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag varit med i två månader. Jag är inne på sidan dagligen. Men jag skriver inte så mycket. Jag skriver när jag kan svara på någon fråga eller om jag vill tillägga något i någon diskussion.

Men nu blir jag alltså avstängt från delar av forumet. Mycket tråkigt tycker jag

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Nu har jag varit med i två månader. Jag är inne på sidan dagligen. Men jag skriver inte så mycket. Jag skriver när jag kan svara på någon fråga eller om jag vill tillägga något i någon diskussion.

Men nu blir jag alltså avstängt från delar av forumet. Mycket tråkigt tycker jag

Det som gäller är att vi måste öka

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Quote

Nu har jag varit med i två månader. Jag är inne på sidan dagligen. Men jag skriver inte så mycket. Jag skriver när jag kan svara på någon fråga eller om jag vill tillägga något i någon diskussion.

Men nu blir jag alltså avstängt från delar av forumet. Mycket tråkigt tycker jag

Folk kommer nog bli besvikna när dom kommer dit . Bara massa tjafs .Än så länge .

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Folk kommer nog bli besvikna när dom kommer dit . Bara massa tjafs .Än så länge .

Det beror på att jag inte har kommit upp i 100 klubben

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...