Jump to content
IGNORERAD

Tackar Surin


Nerike

Recommended Posts

Tackar för denna sida, då vi är många som har thaitjejer från Korat.

Lägger upp lite bilder från Korat, så vi känner igen oss lite.

url]  Show.jpg

9.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nerike

    12

  • Surin P3

    1

  • Kim

    1

  • SWEDEMAN

    1

Mest aktiva i denna tråd

Nerike, Ja, lycka till med din nyöppnade Koratforumdel på  :maipenrai:

Brukar själv ta några dar i Korat nästan varje gång vi är i Thailand. Finns ju en hel del att göra där, inte minst shopping. Och det brukar ju tjejerna gilla. Synd bara att man aldrig hann testa stadens nattliv som ungkarl. Blir ju inte riktigt samma sak efter man gift sig. ;)

Här i alla fall en bild av två Surindonnor på shoppingtur till The Mall.

surinmadonnor.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow, vilka snygga donnor  :rolleyes3:

Ja, Korat är en riktigt rolig stad. Och man ska alltid komma ihåg att börja på The Mall, för flickorna är väldigt sugna på att gå och shoppa där.

Under tiden se shoppar så får man som kille, sitta och vänta som vanligt...

Och ha tråkigt... på pubben i "källaren" på The Mall. :5: :8:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett annat tips som jag kan ge er, är nattmarknaden i Korat.

Mycket mat samt mycket billiga kläder o smycket med mera men framför allt siden, ett måste för tjejer inte bara thai.

Här kommer en karta över korat med olika tips.

http://www.koratmaga...g/eshopping.htm

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Det bästa med nattmarknaden är att ge tjejen lite pengar för att handla för, så kan en annan sätta sig nånstans och ta några öl utan gnäll och tjat om att gå vidare.

Hon kan gå runt och kolla i timmar, hon tar och känner på allt för att sedan komma springande och tjata med en för att kolla in klockor (hon vet att jag är klocktorsk) för hon har hittat ett stånd med klockor.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Bra taktik!  :idea2:

Var i Korat i maj och försökte besöka Pizza Shop 2 ggr men det var stängt. Någon som vet om det var tillfälligt eller om hon har bommat igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Hej jfk !

Har du flyttat här i sverige ännu ? ???

Nej, avvaktar ännu.

Vi får se vad som händer efter sommaren.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste detta i Korat post

Preah Viharn Closed! Who's to blame? See coming Editorial

preahvihearlargebanner.gif

Photo taken from high point of location where the Prasart Phra Viharn lies. It can be seen that Thai territory is distant from the newly drawn red line. This photo shows the watershed line (red) that should be the curreent demarcation for Thai-Cambodia territory. The blue line indicates the territorial line that Thaland has claimed since 1962, not which it only recently submitted as has been claimed, as Cambodia is attempting to have aqll sides agree to its version.

Länk till Korat Post (kan ni läsa mer)

http://www.thekoratpost.com/

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Kul att du tar dig an Korat. Håller igentligen till i Chayaphum men närmaste stora staden (som jag brukar bo de flest nätter i) är Korat. Hittade en del trevligt men behöver absolut mer tips inför nästa resa. 

Link to comment
Dela på andra sajter

www...

absolut för du tips här när du skall till korat, det finns några svenska som bor där samt många som är där och kan ge dig tips.

Kolla in detta forum, som handlar bara om korat samt Isaan men mest om Korat.

http://groups.msn.co...Korat/nytt.msnw

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Jfk..

Är du i Korat nu eller i svedala, har du hört nåt från Mesh.. från Koratforumet på msn.

Skulle vara kul att få hans nyheter om Korat här.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Jfk..

Är du i Korat nu eller i svedala, har du hört nåt från Mesh.. från Koratforumet på msn.

Skulle vara kul att få hans nyheter om Korat här.

Mvh

Nerike

Jag är i Sverige till slutet av oktober/början av november.

Ja, för fan... in med Mesh... han har koll på det mesta verkar det som.  :thumbsup:

Vi har mejlat ett par gånger senaste veckan... jag kan slänga iväg ett om MBpR också...

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar så mycket mesh.

Då det verkar vara mer som skriver om korat här.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Tackar så mycket mesh.

Då det verkar vara mer som skriver om korat här.

Mvh

Nerike

Tacka inte Mesh än... jag är inte han.  8)

Han dyker nog upp senare. Har mejlat nu.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

jag menar att du tipsar mesh, det var det jag tackar för

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bra taktik!  :idea2:

Var i Korat i maj och försökte besöka Pizza Shop 2 ggr men det var stängt. Någon som vet om det var tillfälligt eller om hon har bommat igen?

Hejsan igen!

Nej, Noi har inte bommat igen, frugan åkte förbi i tisdags (8/7) då var det öppet...

///Thure

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Det bästa med nattmarknaden är att ge tjejen lite pengar för att handla för, så kan en annan sätta sig nånstans och ta några öl utan gnäll och tjat om att gå vidare.

Hon kan gå runt och kolla i timmar, hon tar och känner på allt för att sedan komma springande och tjata med en för att kolla in klockor (hon vet att jag är klocktorsk) för hon har hittat ett stånd med klockor.

Mvh

Nerike

Æh, dom har ju riktiga klockor i The Mall. Har dessværre aldrig jæmført priserna med sverige, kanske finns kronor att spara :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

wwwebster

Hon driver vidare, fast hennes man(sten har gått bort) sist jag var där tog hon min tröja (ljungberg lands.. tröja) och jag fick en amerikans army tröja av nån army division som hade haft sim bas i Korat.

Och hon kan lite svenska, samt så har dom Thailands godaste pizzor värt ett besök (pizzorna smakar nästan som svenska pizzor).

Lägger en länk på olika rest. i Korat som har farangmat där finn telenumer samt adresser.

http://www.mgnewman.?province=Korat

Pizzashop.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägger in en karta på vart Pizza shop ligger tyvär står det Pasinee, men dom låg grannar förut.

Men pizza shop ligger där det står Pasinee, är det nån som vet vart vår Iranska norrman tog vägen (ägare till Pasinee eller var)

PasineeMap.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Lägger in en karta på vart Pizza shop ligger tyvär står det Pasinee, men dom låg grannar förut.

Men pizza shop ligger där det står Pasinee, är det nån som vet vart vår Iranska norrman tog vägen (ägare till Pasinee eller var)

PasineeMap.jpg

Mvh

Nerike

Mike på Pasinee är/var 50-50 norrman och libanes. Han libanesiska mat på stället var gott.

Var han är...? Ingen aning.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...