Jump to content
IGNORERAD

biljett på blocket


phitsanulok

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Om det är en enkelbiljet och inte returen på en tor OCH biljetten tillåter namnändring så borde det funka. Men han var inte blyg 14.400 enkel.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Kopte en enkel BKK - OSL till frugan idag, avresa 28:e april. Fick betala 50 000 baht, mer an jag brukar betala ToR.. vet inte varfor det ar sa dyrt, inte businessclass eller sa.. :huh:

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.blocket.se/orebro/Thai_Airways_Bangkok___Stockholm_27055827.htm?ca=8&w=1&last=1

vet inte hur man länkar, om inte detta funkar kolla på blocket, nån har lyckats få en biljett över.

Biljetten är med all säkerhet bokad i ett namn. Flygbolagen brukar inte godta namnändring, om dom mot förmodan godkänner namnändring så är det mot en avgift. Och nu när alla flyg är fullbokade så är säkert avgiften hög.

// Jobbe

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Kopte en enkel BKK - OSL till frugan idag, avresa 28:e april. Fick betala 50 000 baht, mer an jag brukar betala ToR.. vet inte varfor det ar sa dyrt, inte businessclass eller sa.. huh.gif

Enkla biljetter är dyra. Vad man kan göra är iom att 6 månaders och 12-månadersbiljetter är hyfsta prismässigt är att boka en tor och använa returen för resan dit nästa resa.

Air Berlin säljer sina biljetter som enklebiljetter och dom är prisvärda.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Resa Thailand -sverige är mycket dyrare än Tvärtom. 50000bath för enkel betalade jag. Inget konstigt med Thai. Air berlin har halva priset

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...