Jump to content
IGNORERAD

NOK AIR


Jolo

Recommended Posts

Vill bara ge lite beröm åt Nok air. :clapping:

Jag skulle åka med Nok air till Udon Thani 23 april men kom inte ner pga vulkanen.

Jag skickade ett mail till Nok air och sa att jag läst deras ombokningsregler och återbetalningspolicy men frågade om dom inte kunde frysa biljetten pga problemen med flygtrafiken i Europa.

Jag hade inte särskillt stora förhoppningar, (tänkte inte ens skicka något mail då det inte var några stora summor). Jag blev förvånad när jag idag fick ett mail där dom berättar att jag utan kostnad får boka om. Dom vill se min ursprungliga resplan 7 dagar innan jag skall resa så dom vet att jag skulle åkt från Europa under problemen med vulkanen och jag måste avsluta resan inom tre månader.

Tyckte dom var värda en ros för detta. :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det hade man inte väntat sig från ett lågprisbolag.

Snyggt jobbat Nok Air!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja...

Är NOK ett lågprisbolag eller ... ?

Ett flygbolag med låga priser??

har också goda erfareheter från NOK.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett flygbolag med låga priser blir svaret från mig idag.

Skulle vara kul om fler bolag både kunde ha bra priser och service.

Kan inte se t ex Ryanair bete sig på samma sätt :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ett mail från Nok Air 4 veckor före avgång från Bangkok till Udon Thani, där dom bad om ursäkt för att våran flight

pga service skulle bli 65 minuter försenat, och hoppades att detta inte skulle skapa några problem för oss.

Det kallar jag service.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Gillar Nok's premium economy eller vad den heter, ngn 50-lapp dyrare och full Ombokningsbar fram till avgång. Bra om ngt händer. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...