Jump to content
IGNORERAD

Miniträff i Bkk 24:e april?


Guest Atom

Recommended Posts

Jaha, nu fick man höra att vi ska på begravning i byn först... Kanske hinner svänga förbi BKK på hemvägen. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 126
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    12

  • noBuzz

    8

  • Jive

    8

  • honken

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Wille!

Jag vågar inte ta mej till Bkk på egen hand.

Jag kommer att antingen snurra runt i småsoierna eller runt Bkk på motorvägsnätet.

Så, eftersom deadline för ett kontrabesked från NoBuzz har passerats, så måste jag tyvärr tacka nej.

Jag bor vid Central Bangna sa om ni kan da er dit sa kan ni parkera bilen hos oss sa tar vi taxi in till stan.

Vill ocksa papeka att jag harmed annullerar willes snusforbud. Alder ar viktigt I Thailand och da jag ar aldre an nong wille sa galler mitt ord

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är fortfarande på, men vill vara helt säker på att det blir nått innan jag åker från Raminthra in till mer centrala bkk.

Ring mig med info: 0853623882

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

UNDRAR OM DET BLIR NÅT :drinks::friends::whistle::rtfm::huh:;):(:ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bor vid Central Bangna sa om ni kan da er dit sa kan ni parkera bilen hos oss sa tar vi taxi in till stan.

Vill ocksa papeka att jag harmed annullerar willes snusforbud. Alder ar viktigt I Thailand och da jag ar aldre an nong wille sa galler mitt ord

Tack för erbjudandet, men nu har fru redan hunnit bjuda in grannarna på en bbq ikväll.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är fortfarande på, men vill vara helt säker på att det blir nått innan jag åker från Raminthra in till mer centrala bkk.

Ring mig med info: 0853623882

Det klart att det blir bars, klockan 19 pa Londoners Soi 33 ar spikat och atminstonde jag, wille, XpoSweden, stjp och Thainab kommer samt forhoppningsvis nagra till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för erbjudandet, men nu har fru redan hunnit bjuda in grannarna på en bbq ikväll.

Kommer fler chanser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir tyvärr inget för mig. Får ställa upp 5 ölflaskor och snacka med istället. :(

Hoppas ni får kul! drinks.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Dresscode

Röd tröja :whistle:

Jag skulle föreslå topless för att inte reta upp alltför många :whistle:

Tyvärr kan jag inte medverka då den store askguden kontaktade mig och sade att jag måste åka till Sverige nu och inte på torsdag som min initiala plan var. Så här sitter jag i kylan.

Men ta det försiktigt, Abhisits kåk ligger inte så långt därifrån och med tanke på hur dåligt de siktar med sina granater så kan de slå ner i princip varsomhelst.

Jag förutsätter att det blir kulturellt utbyte på Soi 33 efteråt, Napolen, Gaugain eller Boom-Boom karaoke?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Duschad, tankad och klar. ajda, ingen bowling. Far ta en matbit ist och sen satta sig i en taxi for att hinna i tid, trafiken ar galen har nu nar skytrain stanger 17:00 :suicide:

Om nagon ar dar tididgt, sla garna en signal 0806460923 sa slipper vi sprida ut oss :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Kul att se, vad vid en snabb genomläsning verkar vara anmälningar / återbud / återanmälningar / återåterbud / vet inte säkert ...

Aktningsvärt att uttrycka det som "Familjen går före" men det vet ju alla att när thaifru med familj planerar

är det alltid det sista alternativet i listan ovan som gäller.

Vi har sedan länge planerat att åka till Koh Chang men efter 5 minuter med familj med åsikter

verkar det bli ett helt annat ställe, närmare BKK vad jag förstår fast jag har slutat bry mig.

Var vi hamnar och hur många vi blir, vet ingen förrån vi åker hem igen.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Det klart att det blir bars, klockan 19 pa Londoners Soi 33 ar spikat och atminstonde jag, wille, XpoSweden, stjp och Thainab kommer samt forhoppningsvis nagra till.

Jag kommer också förbi klockan sju. För info så stänger BTSen 19 idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kul att se, vad vid en snabb genomläsning verkar vara anmälningar / återbud / återanmälningar / återåterbud / vet inte säkert ...

Aktningsvärt att uttrycka det som "Familjen går före" men det vet ju alla att när thaifru med familj planerar

är det alltid det sista alternativet i listan ovan som gäller.

Vi har sedan länge planerat att åka till Koh Chang men efter 5 minuter med familj med åsikter

verkar det bli ett helt annat ställe, närmare BKK vad jag förstår fast jag har slutat bry mig.

Var vi hamnar och hur många vi blir, vet ingen förrån vi åker hem igen.

5 det känner man igen å gud nåde om man har nån egen ide

nä det e bra å ta en chang å le :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, nu var begravningen över.

Verkar inte hinna till BKK idag.

Ser fram emot ett möte runt första veckan i Maj istället... Det är liksom redan halvbokat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, nu var begravningen över.

Verkar inte hinna till BKK idag.

Ser fram emot ett möte runt första veckan i Maj istället... Det är liksom redan halvbokat.

Jaaa...

I Jomtien i presume???

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaaa..

Hälsar du inte på oss i feskebyn??

Hade ju räknat med att åka med herr'n upp till Surin.

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag kom´ no´ å´ häls´på.

Men jag har bokat BKK i slutet av första veckan av Maj.

Vad som händer före det är inte helt säkert än, men nog hamnar vi i Pattis/Jomtien en sväng också.

Link to comment
Dela på andra sajter

In med Rapörter och bilder nu..

Är wille hemma vaken redan .

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Lite pinsamt hur en liten signal ifrån fru el. sambo kan få en planerad aktivitet att ställas in!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det vart en la trevlig kväll må jag tycka.

Aton, Wille mm... även SwedenFarang dök upp, dock lite sent efter han ha vaknat vid 23 tiden.. :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, verkar vara en massa nomenklaturister som inte är herrar i sitt eget hus.

Husbonden Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Det är på nätterna det händer Honken. Håll ställningarna nu! Så håller jag ställningarna på Tigern tills du är tillbaka..

På väg till jobbet nu...suck! Bring me back to Bangkok!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra skit SWF.

Jag tar hand om vår stad här, och du tar hand om tigern där du :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Haha...kan vi byta? Känns som jag hellre befinner i BKK än på söder just nu... Nåja, solen skiner!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...