Jump to content
IGNORERAD

Äntligen !


Jerker

Recommended Posts

Idag tog min darling bussen till (8 tim) BKK för att fortsätta flygplatsen när hon kom dit så var det OK med flyget :dance:så nu sitter hon på planet på väg till Kastrup kl 7.00 imorgon landar dom då väntar jag där.

Den har vintern följde jag inte med till byn, utan vi fick paus från varandra skönt faktiskt :whistle: men nu när hon kommer hem känns det :give_heart: underbart.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Lite otur då. min fru skulle ha flugit 0110 natten mellan tisdag onsdag. När skjuter bara starar

Link to comment
Dela på andra sajter

Flight: (TG) Thai Airways International 960 Departure Date: Thu Apr 22, 2010 Status: Flight is Currently En Route Delayed 23 minutes Last change to status 5 minutes ago Arrival Estimate: Estimated Gate Arrival at 7:23 AM See below for departure and arrival details including Flight Notes. MVH JohanB

Assumption is the mother of all fuck-ups

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick inte så smärt fritt jag hoppades :diablo:

Först lyckades jag missa tåget någon minut kl 4.38 i morse nästa tåg var så klart inställd JÄVLA SJ sååå det var bara köra till malmö snår halt var det.Tog tåget till Kastrup kommer fram kl 8.05 springer upp ser på tavlan det står något konstigt framför sas planet som ska landa kl 7.00 frågar i informationen den har åkt till STOCKHOLM :suicide: upptäcker jag glömt min mobil lyckas ringa från kort telefon till min mor berättar att min darling redan ringt sagt hon är i Stockholm.

Fem timmar senare kommer darling gående skönt hon slapp ta bussen till Stockholm- Kastrup utan flög tillbaka henne. Sen tog vi tåget över bron till Malmö för vidare körning 20 mil hem.

Nu sover hon i sängen har och jag öppnat en flaska Mekong och cola. SKÅL! :drinks:.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:great::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det e ju broderns favorit :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...