Jump to content
IGNORERAD

Begåvningsnivån hos medlemmarna på MPR


Tomcat

Hur begåvade är folk i allmänhet på forumet?  

64 röster

  1. 1. Hur begåvade är folk i allmänhet på forumet?

    • Över medel på Internet
      12
    • Ligger väl ungefär på medel
      25
    • Rätt korkade
      34


Recommended Posts

  • Svar 39
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mr.LM

    7

  • Cosmo

    3

  • Tomcat

    2

  • Nack Laeng

    2

Mest aktiva i denna tråd

Som rökare tycker jag mig känna igen många "bröder och systrar" som likt mig själv njuter av livet, både med resor,kamratskap och tobak.

Nu i dessa strikta tider, som tyvärr även drabbat Thailand med rökförbud till höger och vänster så ser jag det som en tyst protest från medborgarna att tända upp en cigarett i en restaurang efter en god måltid.

Det är begåvning det, och jag tycker mig se att maipenrai.se har många medlemmar som har det där lilla extra!

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Som rökare tycker jag mig känna igen många "bröder och systrar" som likt mig själv njuter av livet, både med resor,kamratskap och tobak.

Nu i dessa strikta tider, som tyvärr även drabbat Thailand med rökförbud till höger och vänster så ser jag det som en tyst protest från medborgarna att tända upp en cigarett i en restaurang efter en god måltid.

Det är begåvning det, och jag tycker mig se att maipenrai.se har många medlemmar som har det där lilla extra!

Jag lämnade brödraskapet för sex månader sedan. Har ångrat mig varje dag.  :morgon:

Angående frågan... zzzzz.  :kort:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest MrBomBom

Jag kan bara uttala mig om genomsnittet på forumet.Och det steg ordentligt efter att jag blev medlem och Tommy slutade...Här är det öppet för fri tolkning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag lämnade brödraskapet för sex månader sedan. Har ångrat mig varje dag.  :morgon:

Angående frågan... zzzzz.  :kort:

/jfk

fjk, läs under min avatar!

Du är välkommen när som helst att röka en god cigarett tillsammans med mig!

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Quote

Jag kan bara uttala mig om genomsnittet på forumet.Och det steg ordentligt efter att jag blev medlem och Tommy slutade...Här är det öppet för fri tolkning.

Och skulle den där Grodan i kokosnöten ta sitt förnuft tillfånga och xxxx xxxxxx xxx så skulle genomsnittet stiga ett par enheter direkt :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

fjk, läs under min avatar!

Du är välkommen när som helst att röka en god cigarett tillsammans med mig!

Ska ha det i åtanke den dagen jag får domen... då ska jag röka som jag aldrig tidigare gjort.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag kan bara uttala mig om genomsnittet på forumet.Och det steg ordentligt efter att jag blev medlem och Tommy slutade...Här är det öppet för fri tolkning.

Vad jag förstått av dina inlägg är du en man som inte låter konventionerna styra!

Det uppskattas!

Jag tar det även som ett tecken på begåvning för att anknyta till trådens ämne!

Likt som jag njuter av tobak i en cigarett, tar du dig för av vad som erbjuds (notera ERBJUDS) från damernas sida!

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lung Lennart

Nog för att det finns många barnsliga, obegåvade, och larviga kommentarer på detta forum på olika trådar. Det får man leva med, det är priset för ett öppet forum. Men bara att starta denna omröstning tar väl priset och sänker allt till en nivå barnsligare än barnsligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

LM?

vad kostar ett paket idag?

Har ingen aning faktiskt Carvman!

Brukar alltid skicka en springare som köper åt mig.

Det brukar bli en order på ca 3 cigarettpaket och några öl då jag ofta tycker att barerna eller klubbarna inte har tillräckligt kalla kylar.

Skickar alltid med 1000 bath och det varierar vad jag får tillbaka.haha!

Drabbar ingen fattig.

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Quote

Har ingen aning faktiskt Carvman!

Brukar alltid skicka en springare som köper åt mig.

Det brukar bli en order på ca 3 cigarettpaket och några öl då jag ofta tycker att barerna eller klubbarna inte har tillräckligt kalla kylar.

Skickar alltid med 1000 bath och det varierar vad jag får tillbaka.haha!

Drabbar ingen fattig.

Gillar du Pattaya?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nog för att det finns många barnsliga, obegåvade, och larviga kommentarer på detta forum på olika trådar. Det får man leva med, det är priset för ett öppet forum. Men bara att starta denna omröstning tar väl priset och sänker allt till en nivå barnsligare än barnsligt.

Varför det?

Tycker det är ett bra initiativ av trådskaparen.

Ta bara cigarettdisskusionen nyss, den var givande för mig!

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Som rökare tycker jag mig känna igen många "bröder och systrar" som likt mig själv njuter av livet, både med resor,kamratskap och tobak.

Nu i dessa strikta tider, som tyvärr även drabbat Thailand med rökförbud till höger och vänster så ser jag det som en tyst protest från medborgarna att tända upp en cigarett i en restaurang efter en god måltid.

Det är begåvning det, och jag tycker mig se att maipenrai.se har många medlemmar som har det där lilla extra!

När snuset är slut så köper jag alltid cigaretter, åtminstone i Thailand. Har som tidigare rökare ganska lätt att ta till mig dom ljuva giftpinnarna till min frus oförtjusning. Hemma i Sverige där snuset finns överallt blir det svårare att "komma till skott". Men det brukar lösa sig då jag är ute på vift med vänner :D

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gillar du Pattaya?

Av Bangkok, Hua Hin och Pattaya och lite andra ströställen så är det Pattaya som jag tycker håller högst klass utan tvekan, där finns service och där går det att få tag på cigaretter och annat av god kvalitet dygnet runt. :thumbsup:

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Rogigoal

Quote

Av Bangkok, Hua Hin och Pattaya och lite andra ströställen så är det Pattaya som jag tycker håller högst klass utan tvekan, där finns service och där går det att få tag på cigaretter och annat av god kvalitet dygnet runt. :thumbsup:

Röker du bara LM?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Dags för en rökpaus ,gillar ni wirre?

skit

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Dags för en rökpaus ,gillar ni wirre?

skitgott  :thumbsup:

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...