Jump to content
IGNORERAD

Info:overstay pga vulkanutbrott


UDON-CHARLIE

Recommended Posts

Jag tog och skaffade en 10 dagar extra just in case genom att ta en tur över floden. Bör ju ínte behövas men det finns ju risk att man får betala samtliga dagars overstay efter den 30/4 om man träffar på en tjurig kontrollant vilket visserligen aldrig hänt för mig.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

om man träffar på en tjurig kontrollant vilket visserligen aldrig hänt för mig.

Eftersom du säger så kan du ge dig på att nästa kontrollant är tjurig :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom du säger så kan du ge dig på att nästa kontrollant är tjurig :D

Därför försöker jag se till att inte ha några overstay eller liknande. Flyget är planerat att gå den 25:e och det verkar var på håret om det går eller inte. Trodde först att det inte skulle bli såhär långvarigt men förhoppningsvis börjar det gå som vanligt 24:e eller 25:e...

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Därför försöker jag se till att inte ha några overstay eller liknande. Flyget är planerat att gå den 25:e och det verkar var på håret om det går eller inte. Trodde först att det inte skulle bli såhär långvarigt men förhoppningsvis börjar det gå som vanligt 24:e eller 25:e...

Jaha - och varför inte normalt den 23 när vi behöver det?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha - och varför inte normalt den 23 när vi behöver det?

Jag vill ju träffa er på flygplatsen... ;) Det finns fortfarande chans att det ska fungera normalt från den 23:e men vad jag läste åå cph.dk så verkar de stänga flygplatsen kl. 11:00 igen. Göteborg verkar ha fortsatt stängt.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag vill ju träffa er på flygplatsen... wink.gif Det finns fortfarande chans att det ska fungera normalt från den 23:e men vad jag läste åå cph.dk så verkar de stänga flygplatsen kl. 11:00 igen. Göteborg verkar ha fortsatt stängt.

Har börjat hoppas på att det inte blir av.

Inget kul att fastna därborta och det lär vara olidligt varmt just nu och rödskjortor och allt och snart börjar det väl regna oxå :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...