Jump to content
IGNORERAD

Så kan det gå :)

Spiderboy

Recommended Posts

Det klippet har florerat ett tag, men visst man ska nog passa sin tunga...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

De här streetsmarta tjejerna får nog bättra på fotarbetet lite till nästa gång...whistle.gif

Killen gör nog bäst i att införskaffa förstärkta hockeyskydd innan han frågar nån annan samma sak.dance1.gif

Feministen Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Dela på andra sajter

Enligt mitt förmenande så är rädslan för den kvinnliga vreden ett tecken på att man förvandlats till en knähund.

En riktig karl har väl inget att frukta hos en kvinna?

En av anledningarna till att faranger är populära hos vissa thaitjejer är ju just detta att de ofta är lätta att kontrollera och sätta på plats via ofta spelad vrede.

Gubbarna skräms av darlingarnas utbrott eller vredestystnad, vilket leder till att vreden används i utpressningsyfte.

Di nedkärade gubbarna är rädda för att darlingen ska ta sitt pick och pack och sticka sin väg.

Dessa vredesutbrott blir gibetvis mer frekventa ju mer toffelhjälte gubben är.

Däremot kan utbrotten hållas inom rimliga gränser ifall gubben vågar slå näven i bordet och visa var skåpet ska stå.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Enligt mitt förmenande så är rädslan för den kvinnliga vreden ett tecken på att man förvandlats till en knähund.

En av anledningarna till att faranger är populära hos vissa thaitjejer är ju just detta att de ofta är lätta att kontrollera och sätta på plats via ofta spelad vrede.

Gubbarna skräms av darlingarnas utbrott eller vredestystnad, vilket leder till att vreden används i utpressningsyfte.

Di nedkärade gubbarna är rädda för att darlingen ska ta sitt pick och pack och sticka sin väg.

Däremot kan utbrotten hållas inom rimliga gränser ifall gubben vågar slå näven i bordet och visa var skåpet ska stå.

BTT

Mja herr BTT, näven i bordet vet i fan om det är så effektivt, däremot verkar smisk på stjärten fungera ganska bra. wink.gif

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Dela på andra sajter

BTT

I det läget i Thailand är det bästa läget o bara dra därifrån så fort man bara kan.Vad ska du göra i det läget??Du kan ju inte slå tillbaka eller brotta ner tjejerna utan ev stora konsekvenser. Han ska vara glad att han kunde gå därifrån helskinnad.Vad jag har hört,läst,sett under mina år där nere så är det det sista man ska göra att hamna i tubbel med thaiare,som farang ska man inte bete sig illa eller öppna käften och absolut inte starta ett bråk,risken då är att du får ett flertal thaiare på dig samtidigt och får riktigt mycket stryk och ev i värsta fall bli knivhuggen eller skjuten.

Dela på andra sajter

I det läget i Thailand är det bästa läget o bara dra därifrån så fort man bara kan.Vad ska du göra i det läget??Du kan ju inte slå tillbaka eller brotta ner tjejerna utan ev stora konsekvenser. Han ska vara glad att han kunde gå därifrån helskinnad.Vad jag har hört,läst,sett under mina år där nere så är det det sista man ska göra att hamna i tubbel med thaiare,som farang ska man inte bete sig illa eller öppna käften och absolut inte starta ett bråk,risken då är att du får ett flertal thaiare på dig samtidigt och får riktigt mycket stryk och ev i värsta fall bli knivhuggen eller skjuten.

Nu menar jag givetvis inte att man ska brotta ner eller boxa till thaitjejen, däremot bör man i ett tidigt skede visa vem som bestämmer i hemmet och framförallt vem som bestämmer över plånboken.

Dessa ofta idi*tiska lynnesväxlingar och vredesutbrott är oacceptabla i längden och frestar på ett förhållande.

När utbrotten blir ett medvetet sätt att få sin vilja fram bör man ju stävja detta genom att helt enkelt berätta för damen att ifall eländet fortsätter kan hon gå¨tillbaka till baren igen.

Dessvärre har många farangubbar inte kurage att göra detta beroende på att de är känslomässigt bundna till darlingen och därmed den som är i beroendeställning.

Min erfarenhet är att den sk tystnaden är värst. Så länge man kan diskutera problem är det inte så jobbigt men känslan av vanmakt inför en människa som slutar prata och bara surar är inte trevlig.

Vissa klarar väl att vänta ut skiten men andra måste kunna kommunicera för att må bra.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...