Jump to content
IGNORERAD

Politisk pajkastning

Odin

Recommended Posts

Här är en utmärkt plats att skriva om all Thailänsk politik och gnabbas med varandra.

Hur seriöst en tråd startar så hamnar den ändå på sandlådenivå, så nu startar moi en rappakaljatråd.

Samla allt politiksvammel här så slipper vi 4-5 trådar med pajkastning.

Oj oj oj nu får jag skit...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Utmärkt plats för dom gula att leka med sig själva.

Skönt du håller med mig om att dom verkligen behöver hjälp

:drinks:

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Dela på andra sajter

Utmärkt plats för dom gula att leka med sig själva.

Skönt du håller med mig om att dom verkligen behöver hjälp

:drinks:

Ooo ja inte en siffra rätt

Dela på andra sajter

WOW vilka minnen man har

Dock dom gula känner inte till såna gamla news.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Dela på andra sajter

Tänkte mest på strofen... Det finns inget annat ställe där moralen råkar stå på en så sjunkande och angenäm nivå.

Dela på andra sajter

Jag tycker att sortimentet på Lidl är lite väl sparsmakat om man jämför med ICA.

Tant Arne

Dela på andra sajter

Ja du arne du Får Ursäkta men i rådande tider måste man Citera sitt hjärta och sKriva det som faller på tungan men även Yppa Underliga Orsaker...

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Tja, vem ska man lyssna på då?? Jag frågar min sambo, hon är född i Isaan och älskar det! Hon var cirka 12 år (28 år idag) när hon bosatte sig i Bangkok. Hon är rätt välutbildad. Vi kommunicerar med varandra ypperligt, men jag är lost i thaipolitik?! Hon rövknullar mig totalt! :) Men hon läser, samt att jag översätter av det som skrivs här på MPR. Och hennes tankar är inte alltför ljusa. Hon håller med bägge sidor på gott och ont.

Men hon tycker definitivt inte att Abhisit eller Thaksin ska nån påverkan om Thailand framtid att göra! Hon är klar med en sak iaf: Bara inte Bhumibol son blir den nya kungen, så kan det kanske bli bra!?:/ Men även där är hon väldigt restriktiv och det är väl inget man kan orda om! Summan av kardemumman, det fattas inte ett jävla fel i det politiska i Thailand! :mdr:

Tjåcj dii! :drinks:

Dela på andra sajter

Tja, vem ska man lyssna på då?? Jag frågar min sambo, hon är född i Isaan och älskar det! Hon var cirka 12 år (28 år idag) när hon bosatte sig i Bangkok. Hon är rätt välutbildad. Vi kommunicerar med varandra ypperligt, men jag är lost i thaipolitik?! Hon rövknullar mig totalt! :) Men hon läser, samt att jag översätter av det som skrivs här på MPR. Och hennes tankar är inte alltför ljusa. Hon håller med bägge sidor på gott och ont.

Men hon tycker definitivt inte att Abhisit eller Thaksin ska nån påverkan om Thailand framtid att göra! Hon är klar med en sak iaf: Bara inte Bhumibol son blir den nya kungen, så kan det kanske bli bra!?:/ Men även där är hon väldigt restriktiv och det är väl inget man kan orda om! Summan av kardemumman, det fattas inte ett jävla fel i det politiska i Thailand! :mdr:

Tjåcj dii! :drinks:

Stämmer ungefär överens med det min fru säger, men varför ska vi sitta här och svamla om en politik vi inte förstår.

Ok man ska inte generalisera, men va faan iaf. jag har inte one clue...

Dela på andra sajter

Bäste tant Arne!!

Nu är ni fel ute angående Lidls sortiment contra Icas.

Finns ingen annan butikskedja i Sverige med ett så brett varusortiment som Lidl.

Vill man äta grekiskt, amerikanskt, tyskt, italienskt etc. så finns alla valmöjligheter.

Dessutom har di ofta billiga strumpor och skor att köpa plus ett väl tilltaget godissortiment.

Särskilt chokladsidan är rikt utrustad.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Bäste Herr Tok-Tok, Ni är alltså en sådan däringa förbenad Lidelist.

Att kalla surkål för godis och tillika ekipera sig på Lidel tyder på att Er sinnesförvirring nu eskalerar i galoppfart.

Konsumisten Arne

Dela på andra sajter

555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Bäste herr Arne!

Vad gäller Lidls surkål kan jag upplysa herrn om att en burk a 850 gram surkål i vitt vin enbart kostar 9.90 kr på Lidl.

Det kan jämföras med Icas surkål a 600 gram för 17.45 kr.

Varumärket på Lidls surkål är Feldliebe tillverkat i Neckarsulm nära Stuttgart.

Nej jag kan inte påstå att jag ekiperar mig på Lidl,men visst är två par strumpor för 15 kr ett klipp.

Men bäste herr Arne fortsätt ni springa på Ica och handla onödigt dyr mat.

Jag förmodar att ni även köper biljett till frugan till Bangkok med thai för 13000 kr tur och retur.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Herr Tok-Tok, endast en riktig Lidelist kan äta surkål, en får förmoda att Ni är från Flensburg.

Vi Konsumister tycker att tårta är betydligt godare godis, en får anta att Ni suger på en isbit istället för att köpa glass.

Wie viel uhr ist es?

Es ist kein filur, es ist Bruder Tok-Tok.

ICAianen Arne

Dela på andra sajter

:huh::whistle::rtfm::whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

5 mina två idoler förgyller dagen med ett par skratt tack :great:

Dela på andra sajter

Bäste herr Arne!

Kan då upplysa konsumisten att Lidl har ett gott glasssortiment med bla italiensk delikatessglass med pistagenötssmak för 22.95 kilot.

Förmodligen betydligt billigare än vad samma glass kostar på konsum.

Men bor man i Flen och heter Arne så handlar man väl inte på Lidl. Men att åka till andra sidan jordklotet och släpa hem en thaifru går bra.

Men det är väl skillnad på tattare och zigenare och sängvarma thaitjejer?

Carl Arne Schweinhund.

Soi 7

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...