Jump to content
IGNORERAD

Sex beväpnade PAD män gripna.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Hej

Trupper utanför Ministry of Finance på Rama VI Road grep 6 PAD män med .38 calibre och 9mm pistoler, 100 magasin med ammunition och en 5-liters behållare

halv full med bensin.

Dessa män är också medlemmar i New Politics Party, som inte verkar vara speciellt mycket för ny politik.

Dom ska nu förhöras om dom hade tänkt försöka skapa oro på dom rödas demonstrations plats på Ratchaprasong.

Kanske ska dom som redan har bestämt sig för att det är dom röda som startar skottlossning och molotovcocktails kastning i Bangkok tänka efter en gång till.

Det kan vara helt andra som ligger bakom, man ska nog inte dra förhastade slutsatser och låta sig luras.

Läs mer i Bangkok Post länk nedan.

http://www.bangkokpost.com/news/local/174849/pad-guards-nabbed-with-guns

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    15

  • andersbangkok

    6

  • Baa

    3

  • Serath

    3

Mest aktiva i denna tråd

andersbangkok

Hej

Trupper utanför Ministry of Finance på Rama VI Road grep 6 PAD män med .38 calibre och 9mm pistoler, 100 magasin med ammunition och en 5-liters behållare

halv full med bensin.

Dessa män är också medlemmar i New Politics Party, som inte verkar vara speciellt mycket för ny politik.

Dom ska nu förhöras om dom hade tänkt försöka skapa oro på dom rödas demonstrations plats på Ratchaprasong.

Kanske ska dom som redan har bestämt sig för att det är dom röda som startar skottlossning och molotovcocktails kastning i Bangkok tänka efter en gång till.

Det kan vara helt andra som ligger bakom, man ska nog inte dra förhastade slutsatser och låta sig luras.

Läs mer i Bangkok Post länk nedan.

http://www.bangkokpost.com/news/local/174849/pad-guards-nabbed-with-guns

Mvh Isan Lover

Ska bli intressant att se vart detta leder.

Det KAN vara de röda som arrangerat det hela för att skapa rubriker.

...man ska nog inte dra förhastade slutsatser och låta sig luras. (som du sa)

Edit; håller med om att det är långsökt men man vet aldrig som du själv så klokt påpekade. (Ej ironi!)

Ändrades av andersbangkok

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske ska dom som redan har bestämt sig för att det är dom röda som startar skottlossning och molotovcocktails kastning i Bangkok tänka efter en gång till.

Det kan vara helt andra som ligger bakom, man ska nog inte dra förhastade slutsatser och låta sig luras.

Jag har själv valt att ligga väldigt lågt i detta ämne just av denna anledning, det är oerhort svårt att med någonsomhelst säkerhet säga vem som gjort vad.

Att just du kommer med denna formaning är dock lite lustigt, finns inte många på forumet som kommit med så många och säkra uttalanden som du gjort, trots att du oftast vet lika lite, och ibland mindre, än oss andra.

Det är också värt att komma ihåg att stodet for PAD, både i Thailand och här på forumet, är mycket lågt.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Såg nyss på TV att många "vanliga" är nu ute på gatorna i Bangkok och tycker att det får räcka med detta trams.

Äntligen normalt folk på gatorna som fredligt och utan betalning, demonstrerar emot detta med röda och gula hit och dit.

Lite folk igår, många fler idag. Hoppas på ännu fler imorgon, då...

Detta är en av de bästa lösningarna på "färg"-problemet nu, tror jag.

De stora massorna går ut och säger ifrån. Helt utan färger.

Ja kanske kan det hjälpa.

Några Thai vänner var vid Victory Monument igår(helt utan särskilda färger på sina tröjor). Det blev ganska infekterat med några rödskjortor som på motorcykel åkte runt och hotade demonstranterna med "strid" om dom inte tog bort sina banderoller.

Man kan väl hoppas att detta var avarter av de röda och att rätten att demonstrera upprätthålls av alla. Alternativet kan verkligen bli tragiskt.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni ska inte tro på vad ni hör om terrorister osv. regeringen/armen skyr inga medel för att behålla makten och de kontrollerar media så passa er för att låta er luras.

Här kan ni läsa en kunnig mans ord om situationen i Thailand.

Kloka ord

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Trupper utanför Ministry of Finance på Rama VI Road grep 6 PAD män med .38 calibre och 9mm pistoler, 100 magasin med ammunition och en 5-liters behållare

halv full med bensin.

Dessa män är också medlemmar i New Politics Party, som inte verkar vara speciellt mycket för ny politik.

Dom ska nu förhöras om dom hade tänkt försöka skapa oro på dom rödas demonstrations plats på Ratchaprasong.

Kanske ska dom som redan har bestämt sig för att det är dom röda som startar skottlossning och molotovcocktails kastning i Bangkok tänka efter en gång till.

Det kan vara helt andra som ligger bakom, man ska nog inte dra förhastade slutsatser och låta sig luras.

Läs mer i Bangkok Post länk nedan.

http://www.bangkokpo...abbed-with-guns

Mvh Isan Lover

IL,

Erkänn att UDD ska ta ansvar för det skit de skapar och försök inte bortförklara det uppenbara.

Det finns så mycket film och material att det bara är löjligt om du påstår att inte UDDs uppviglare kastar molotovcocktails.

Det är naturligtvis för jävligt om dessa 6 män hade bestämt sig att med våld ta saken i egna händer och åsamka folk skada och förödelse.

Men det minskar inte UDDs ansvar och framför allt så räddar det inte din illusion om UDD som en fredsälskande rörelse.

En rörelse definieras nämligen tyvärr inte av dess fredliga medlemmar utan av dess våldsamma element.

Vilket är synd för alla de demonstranter som just är fredliga.

Problemet med organisationens ledning är att de inte rensar upp i sina led och tar avstånd från våldet.

Med det visar UDDs ledning sitt rätta "jag".

f1-red-shirts-leave-18.jpg

article-1169849-046DE3DE000005DC-216_634x358.jpg

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Jag har själv valt att ligga väldigt lågt i detta ämne just av denna anledning, det är oerhort svårt att med någonsomhelst säkerhet säga vem som gjort vad.

Att just du kommer med denna formaning är dock lite lustigt, finns inte många på forumet som kommit med så många och säkra uttalanden som du gjort, trots att du oftast vet lika lite, och ibland mindre, än oss andra.

Det är också värt att komma ihåg att stodet for PAD, både i Thailand och här på forumet, är mycket lågt.

Hej

Jag har skrivit många gånger genom åren att jag väntar med att dömma folk i den här konflikten tills läget har förbättrats, och det gäller t.o.m Thaksins ev. skuld.

När man har ensidig censur, ofria dommstolar, ofritt EC och en partisk militär ledning, och politiker som vill säkra forsatta inkomster ifrån korruption,

så är det nog vettigt att ta det mesta med en nypa salt och vänta med att skriva historien.

Det enda jag är riktigt säker på i hela denna konflikt är att fattiga vill få det bättre, och det nöjer jag mig med så länge för det är gott nog för mig.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni ska inte tro på vad ni hör om terrorister osv. regeringen/armen skyr inga medel för att behålla makten och de kontrollerar media så passa er för att låta er luras.

Här kan ni läsa en kunnig mans ord om situationen i Thailand.

Kloka ord

Mycket bra artikel

Militärens tid vid makten var katastrofal. Landsbygdens ekonomi ströps när Thaksins välfärdsprogram avvecklades och militärbudgeten sköt i höjden. Exportindustrin skadades genom huvudlösa beslut om kapitalkontroller och begränsningar av utländskt ägande. Mänskliga rättigheter nedmonterades genom omfattande restriktioner på yttrande- och tryckfrihet och armén genomförde omfattade indoktrineringsprogram för att bryta Thaksins popularitet på landsbygden. Prems reaktionära maktgrupp var fast bestämd att vrida klockan tillbaka till tiden före Thaksin

Ändrades av Serath

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

IL,

Erkänn att UDD ska ta ansvar för det skit de skapar och försök inte bortförklara det uppenbara.

Det finns så mycket film och material att det bara är löjligt om du påstår att inte UDDs uppviglare kastar molotovcocktails.

Det är naturligtvis för jävligt om dessa 6 män hade bestämt sig att med våld ta saken i egna händer och åsamka folk skada och förödelse.

Men det minskar inte UDDs ansvar och framför allt så räddar det inte din illusion om UDD som en fredsälskande rörelse.

En rörelse definieras nämligen tyvärr inte av dess fredliga medlemmar utan av dess våldsamma element.

Vilket är synd för alla de demonstranter som just är fredliga.

Problemet med organisationens ledning är att de inte rensar upp i sina led och tar avstånd från våldet.

Med det visar UDDs ledning sitt rätta "jag".

f1-red-shirts-leave-18.jpg

article-1169849-046DE3DE000005DC-216_634x358.jpg

Hej

Till skillnad mot dig tycker jag inte alls att UDD ska ta något ansvar för vad PAD och New Politics Party hittar på.

Dom får naturligtvis ta eget ansvar för sitt handlande precis som alla andra organisationer och människor.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag har skrivit många gånger genom åren att jag väntar med att dömma folk i den här konflikten tills läget har förbättrats, och det gäller t.o.m Thaksins ev. skuld.

När man har ensidig censur, ofria dommstolar, ofritt EC och en partisk militär ledning, och politiker som vill säkra forsatta inkomster ifrån korruption,

så är det nog vettigt att ta det mesta med en nypa salt och vänta med att skriva historien.

Det enda jag är riktigt säker på i hela denna konflikt är att fattiga vill få det bättre, och det nöjer jag mig med så länge för det är gott nog för mig.

Mvh Isan Lover

Jag tycker du dommer alla icke-roda, thailändare som svenskar, i var och varannat inlägg du gor. Pa de 100-tals inlägg och länkar du gjort med politisk anknytning har jag fortfarande inte sett en enda som ens varit lite kristisk mot vare sig Thaksin eller någon av de organisationer han foreträder. Om du tycker att dina motståndare ska vara forsiktiga med sin information så borde det ju rimligtvis även gälla dig själv och där tycker jag kanske inte att du ska kasta forsta stenen (inte jag heller for den delen).

Att de fattiga i Norra och Nordostra Thailand vill få det bättre och därfor demonstrerar tror jag alla forstått. Meningarna går väl snarare isär angående om detta är rätt sätt, om deras ledare verkligen kan leverera det och om det kanske vore bättre med ett parti som vill forbättra for alla fattiga och helst utan att i forsta hand sko sig själva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Till skillnad mot dig tycker jag inte alls att UDD ska ta något ansvar för vad PAD och New Politics Party hittar på.

Dom får naturligtvis ta eget ansvar för sitt handlande precis som alla andra organisationer och människor.

Mvh Isan Lover

Vad bra.. visar än en gång tydligt "nivån". Men dessvärre är UDDs ledning likasinnade.

Medan regeringen (som du menar är PAD-anhängare) arresterar dessa våldsverkande PAD-dårar låter UDDs ledning sina nötter röja fritt. Och hämtar istället flera.

Och fanatiska medlemmar skyller på allt och alla, utom på egna tillkortakommanden.

Resonabla människor? Jo men visst! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker du dommer alla icke-roda, thailändare som svenskar, i var och varannat inlägg du gor. Pa de 100-tals inlägg och länkar du gjort med politisk anknytning har jag fortfarande inte sett en enda som ens varit lite kristisk mot vare sig Thaksin eller någon av de organisationer han foreträder. Om du tycker att dina motståndare ska vara forsiktiga med sin information så borde det ju rimligtvis även gälla dig själv och där tycker jag kanske inte att du ska kasta forsta stenen (inte jag heller for den delen).

Att de fattiga i Norra och Nordostra Thailand vill få det bättre och därfor demonstrerar tror jag alla forstått. Meningarna går väl snarare isär angående om detta är rätt sätt, om deras ledare verkligen kan leverera det och om det kanske vore bättre med ett parti som vill forbättra for alla fattiga och helst utan att i forsta hand sko sig själva.

Thaksin har ju bevisligen levererat tidigare, Därför litar dom på honom.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Jag tycker du dommer alla icke-roda, thailändare som svenskar, i var och varannat inlägg du gor. Pa de 100-tals inlägg och länkar du gjort med politisk anknytning har jag fortfarande inte sett en enda som ens varit lite kristisk mot vare sig Thaksin eller någon av de organisationer han foreträder. Om du tycker att dina motståndare ska vara forsiktiga med sin information så borde det ju rimligtvis även gälla dig själv och där tycker jag kanske inte att du ska kasta forsta stenen (inte jag heller for den delen).

Att de fattiga i Norra och Nordostra Thailand vill få det bättre och därfor demonstrerar tror jag alla forstått. Meningarna går väl snarare isär angående om detta är rätt sätt, om deras ledare verkligen kan leverera det och om det kanske vore bättre med ett parti som vill forbättra for alla fattiga och helst utan att i forsta hand sko sig själva.

Hej

Att jag inte skriver inlägg emot Thaksin är helt riktigt, jag känner precis som folket i Isaan en djup tacksamhet för dom stora förbättringar som han genomförde.

Och jag tror faktiskt att det han startade en gång kommer att leva vidare även utan honom, dom fattiga vill numera rösta för att förändra sina liv.

Men det utesluter inte att han precis som alla föregångare och efterträdare har hagt fingrarna i kakburken, och det har jag ju faktiskt skrivit förr.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaksin har ju bevisligen levererat tidigare, Därför litar dom på honom.

Jag har full forståelse for, och har också skrivit det ett otal gånger, att folk i Isaan och Norra rostade på Thaksin. Att de fick det bättre, åtminstonde kortsiktigt, råder det inga som helst tvivel om. Faktum kvarstår dock också att människor i de flesta andra delar av Thailand inte är lika entusiastiska och då borde man rimligtvis kunna vara logisk nog att inse att det nog fanns vissa nackdelar med Thaksins styre som de i Isaan inte såg eller ville se.

Jag kan se en massa nackdelar, och har också skrivit det flera gånger, med sättet på vilket Demokraterna kom till makten och jag tror inte heller att Demokraterna i längden är det bästa alternativet for Thailand.

Jag forstår bara inte varfor så många på forumet ser allt så svart och vitt, man skulle nästan kunna tro att de är soner till thailändska inflytelserika politiker och att de därfor är beredda att säga vad som helst for att kunna kamma hem potten om något år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Meningarna går väl snarare isär angående om detta är rätt sätt, om deras ledare verkligen kan leverera det och om det kanske vore bättre med ett parti som vill forbättra for alla fattiga och helst utan att i forsta hand sko sig själva.

Du har missförstått... alla som inte tycker som IL stödjer millitären, eliten och är för diktatur. crazy.gif

Antar att detta är enligt vederlagd doktrin från UDD eftersom han desssutom inte är ensam om sin fanatism på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Att jag inte skriver inlägg emot Thaksin är helt riktigt, jag känner precis som folket i Isaan en djup tacksamhet för dom stora förbättringar som han genomförde.

Och jag tror faktiskt att det han startade en gång kommer att leva vidare även utan honom, dom fattiga vill numera rösta för att förändra sina liv.

Och därmed är han ursäktad och kan göra precis vad han vill. t.o.m leda landet i totalt fördärv. Skit samma.. för han lånade ut pengar till de fattiga en gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har full forståelse for, och har också skrivit det ett otal gånger, att folk i Isaan och Norra rostade på Thaksin. Att de fick det bättre, åtminstonde kortsiktigt, råder det inga som helst tvivel om. Faktum kvarstår dock också att människor i de flesta andra delar av Thailand inte är lika entusiastiska och då borde man rimligtvis kunna vara logisk nog att inse att det nog fanns vissa nackdelar med Thaksins styre som de i Isaan inte såg eller ville se.

Jag kan se en massa nackdelar, och har också skrivit det flera gånger, med sättet på vilket Demokraterna kom till makten och jag tror inte heller att Demokraterna i längden är det bästa alternativet for Thailand.

Jag forstår bara inte varfor så många på forumet ser allt så svart och vitt, man skulle nästan kunna tro att de är soner till thailändska inflytelserika politiker och att de därfor är beredda att säga vad som helst for att kunna kamma hem potten om något år.

Vägen mot demokrati i Thailand är svår och mycket kommer gå fel under vägen (Precis som det gjort i dom flesta länder), Men det var fel av Eliten att försöka hänga kvar vid makten. Ju mer man läser om detta så börjar jag åtminstone se att det verkligen är en klasskamp. Eller rättare sagt Folket mot Eliten. Om det är dom Röda eller Dom Gula som är dom rätta att leda landet har jag ingen aning om. Men huvudsaken är att en demokratisk vald regering styr landet och militären, Inte en skuggregering med Prem som Diktator.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Jag har full forståelse for, och har också skrivit det ett otal gånger, att folk i Isaan och Norra rostade på Thaksin. Att de fick det bättre, åtminstonde kortsiktigt, råder det inga som helst tvivel om. Faktum kvarstår dock också att människor i de flesta andra delar av Thailand inte är lika entusiastiska och då borde man rimligtvis kunna vara logisk nog att inse att det nog fanns vissa nackdelar med Thaksins styre som de i Isaan inte såg eller ville se.

Jag kan se en massa nackdelar, och har också skrivit det flera gånger, med sättet på vilket Demokraterna kom till makten och jag tror inte heller att Demokraterna i längden är det bästa alternativet for Thailand.

Jag forstår bara inte varfor så många på forumet ser allt så svart och vitt, man skulle nästan kunna tro att de är soner till thailändska inflytelserika politiker och att de därfor är beredda att säga vad som helst for att kunna kamma hem potten om något år.

Hej

Kanske inte som söner till en inflytelserik politiker, utan mer som söner till fattiga risbönder, för det tror jag att det är betydligt vanligare att man har i släkten

om man är gift med en Thailändsk fru.

Och är man det så måste man vara både blind och döv för att inte se dom enorma klyftorna i landet, och ser man dom så blir man glad om någon börjar arbeta för att

minska dessa, det är nog inte konstigare än så.

Mvh Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Vägen mot demokrati i Thailand är svår och mycket kommer gå fel under vägen (Precis som det gjort i dom flesta länder), Men det var fel av Eliten att försöka hänga kvar vid makten. Ju mer man läser om detta så börjar jag åtminstone se att det verkligen är en klasskamp. Eller rättare sagt Folket mot Eliten. Om det är dom Röda eller Dom Gula som är dom rätta att leda landet har jag ingen aning om. Men huvudsaken är att en demokratisk vald regering styr landet och militären, Inte en skuggregering med Prem som Diktator.

Det var moraliskt fel av Demokraterna att ta chansen som kungahuset via militären gav dem (vad jag syftar på är givetvis deras inaktivitet vid framforallt flygplatsockupationerna). Det var sedan än mer fel att kopa over en av Thaksins storsta gangsters (Newin) och en av Thailands absolut värsta mutkolvar (Banharn). Snacket om eliten tycker dock iaf jag är kraftigt overdriven. Bland Thailands 1% rikaste så har nog Demokraterna och PTP ungefär lika stort stod, där går skiljelinjen snarare vid personliga kontakter. Även bland generalerna så är nog stodet ganska jämnt, bara att Thaksin misslyckades med ett fåtal omplaceringar strax innan kuppen. Att kungahusets rådgivare är brandgula kan vi nog vara rätt säkra på men vad som händer innanfor palatsdorrarna vet ingen av oss något om och dessvärre är det väldigt få thailändare som vet något heller.

Att Prem skulle vara en diktator är nog en kraftig overdrift även om jag inte for ett ogonblick betvivlar att han själv har haft våta drommar om det. Det är nog en väldig rora just nu och jag tror inte någon ledare bland Demokrater, PTP, UDD, kungahuset, militära eller polisiära toppen sovit särskilt väl på rätt länge. De har nog även kollat sina lås både en och två gånger också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vägen mot demokrati i Thailand är svår och mycket kommer gå fel under vägen (Precis som det gjort i dom flesta länder), Men det var fel av Eliten att försöka hänga kvar vid makten. Ju mer man läser om detta så börjar jag åtminstone se att det verkligen är en klasskamp. Eller rättare sagt Folket mot Eliten. Om det är dom Röda eller Dom Gula som är dom rätta att leda landet har jag ingen aning om. Men huvudsaken är att en demokratisk vald regering styr landet och militären, Inte en skuggregering med Prem som Diktator.

Låt dig inte luras av välskrivna artiklar (även om det är svårt att värja sig smile.gif).

Under Thaksins resa till makten var han politiskt verksam i Bangkok under ett antal år och bästa polare med "eliten".

Han har nog inget emot att få vara med i "Privy Council" och skulle nog snabbt tacka ja till en inbjudan.

Problemet kom när dessa BÅDA elitistiska grupper började pinka revir.

Ingen av dessa är önskvärda demokrati eller folkföreträdare.

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var moraliskt fel av Demokraterna att ta chansen som kungahuset via militären gav dem (vad jag syftar på är givetvis deras inaktivitet vid framforallt flygplatsockupationerna). Det var sedan än mer fel att kopa over en av Thaksins storsta gangsters (Newin) och en av Thailands absolut värsta mutkolvar (Banharn). Snacket om eliten tycker dock iaf jag är kraftigt overdriven.

Det här tycker jag är en intressant diskussion. Det känns nämligen som att Demokraterna historiskt har kämpat i uppförsbacke hela tiden.

Man har hamnat i regeringsställning men bara under kortare perioder och aldrig riktigt fått chansen att reformera.

Och när man kommit har det varit på bananskal eller via tvingade dubiösa koalitioner.

Är de orättvist utmålade elitister eller har de en demokratifrämjande agenda?

Vad har du för synpunkter på det?

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Vägen mot demokrati i Thailand är svår och mycket kommer gå fel under vägen (Precis som det gjort i dom flesta länder), Men det var fel av Eliten att försöka hänga kvar vid makten. Ju mer man läser om detta så börjar jag åtminstone se att det verkligen är en klasskamp. Eller rättare sagt Folket mot Eliten. Om det är dom Röda eller Dom Gula som är dom rätta att leda landet har jag ingen aning om. Men huvudsaken är att en demokratisk vald regering styr landet och militären, Inte en skuggregering med Prem som Diktator.

Väldig besynnerlig klasskamp.

De fattiga/lågavlönade i norra/nordöstra Thailand mot de fattiga/lågavlönade i centrala/södra Thailand !

Kan knappast kallas klasskamp.

Vad det kallas får jag inte skriva, för då får jag en knäpp på näsan av Wille!

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldig besynnerlig klasskamp.

De fattiga/lågavlönade i norra/nordöstra Thailand mot de fattiga/lågavlönade i centrala/södra Thailand !

Kan knappast kallas klasskamp.

Vad det kallas får jag inte skriva, för då får jag en knäpp på näsan av Wille!

Poffa

Du har så stor näsa så det kan inte kännas så mycket. Skriv. :)

PS. Menar din avatar alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till skillnad mot dig tycker jag inte alls att UDD ska ta något ansvar för vad PAD och New Politics Party hittar på.

Eftersom jag naturligtvis inte tycker att UDD ska ta ansvar för vad PAD hittar på,

och du bara försöker utmåla mig negativt med påhittade lögner igen,

så blir det mer minuskarma, till lögnaren, när jag kan ge det igen.

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...