Jump to content
IGNORERAD

Farang död efter överfall i Prasat


noBuzz

Recommended Posts

Googlade på svappavaara å arvidsjauer 55555 inte en siffra rätt 555555

ja du fritz det kanske va bolaget som vi stanna till vid eller så va det renskilningen har för mig att jag har vart där whistle.gif

Det är ju bara 32 mil mellan Svappavaara och Arvidsjaur. Ett stenkast i dessa trakter drinks.gif

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    21

  • Avregistrerad clion

    19

  • Marsupilami

    9

  • GammalDansken

    6

Mest aktiva i denna tråd

Avregistrerad clion

Håller med Fritz.Mins att jag tog bilen upp till luleå då jag träffa en Lena och var nära å söka jobb på Lkab

körde först upp till stockholm och träffa en annan kompis från båten nästa dag blev det en liten tripp på 100mil :dance1:

idag börjar locken skaka efter 15 mil :( Men då va man ung å viril nu e man bara viril :bag:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Glimten,du kan väl bara blockera honom om du inte vill läsa hans inlägg.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Tja... inget att bry sig om. Det är hans roll som hovnarr.

Njut av det när det är roande, i övrigt ignorera.

Herr Chang har talat.

Exakt ! :great: Hur svårt kan det va ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske borde omvärderas hur viktig denne "hovnarr" verkligen är för forumet då fler och fler blir trötta på dåliga skämt och kommentarer. Jag tycker det är svag komik när man behöver göra sig lustig på andras bekostnad för att lyfta sin egna person.

Jag har slutat att spendera tid här, inte helt pga denne "hovnarr"...men mycket..och för mig höjer denne "hovnarr" inte stämningen. Jag tror att hans skämt mest går hem hos en liten grupp "invigda".

Trådens ämne skänker eftertanke om att man ska vara försiktig när man är i annan mans land. Om det skett som det beskrivits så är det inte förvånande utgång. Jag blir förvånad var gång man kan läsa att en person tappade fattningen och åkte efter för att bråka...tänker närmast på tysken som följde efter ungdomar på motorcykel för att de åkt ovarsamt på vägen. Jaja..världen är tuff...och det blir mer och mer grövre våld.

Ha det gott!

Men herregud, tappa fattningen är väl inget man bestämmer sig för att göra?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Exakt ! :great: Hur svårt kan det va ?

Tja, senaste tiden... kan det vara svårt... det finns vissa gränser!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde kanske inte rubriken ändras på denna tråd eftersom typ 5-6 inlägg handlar om tragiken som rubriken nämner.

Övriga 7 sidor handlar om Arnes inlägg...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...