Jump to content
IGNORERAD

Farang död efter överfall i Prasat


noBuzz

Recommended Posts

Guest wille

Mja Uppe i Laman, jag har full förståelse för att Er dag i går inte blev som det var tänkt när Ni fick negativ karma från undertecknad.

Er teori om hur det går till äro lite skev, så här fungerar det nämligen.

Undertecknad får negativa karmamelliseringar från någon och då undrar man vad det är för en konstig prick som finner glädje i att dela ut negativa vibrationer.

Då tittar man ju gärna på vad filuren själv skrivet och om det verkligen är bättre, allt som oftast så finner man ju att di själva skivit något som inte varit så lysande. Då di med glädje delar ut så får man anta att di med glädje tar emot, för en vill ju inte vara ogin.

Det är ju precis så som det var tänkt nämligen att man skall ge negativa karmamelliseringar till di inlägg som man ogillar.

Vad en var gillar eller ogillar äro högst personligt och inget någon annan eg kan ha synpunkter på.

Det var väl inte så svårt.

Jag kan även tilläga att jag aldrig delat ut negativ karma till någon som inte delat ut det till mig.

Visst tycker jag att det är väldigt roligt att di som med glädje ger har så svårt att få.

Vad gäller trådrubriken så kanske "Marupilami får inte som han vill - vare sig med avatarer eller Arne" vore passande, kanske till och med "Fodervärden har dåligt samvete".

Har jag nämt att min avatar är en hyllning till Älgen, så Ni behöver inte ta illa vid Er igen.

Djurvännen Arne

Gissningsvis har du givit ett par hundra - karma men sa vitt jag vet inga + karma. Sa din "lika for lika" princip stracker sig bara till minuskarman med andra ord?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    21

  • Avregistrerad clion

    19

  • Marsupilami

    9

  • GammalDansken

    6

Mest aktiva i denna tråd

Gissningsvis har du givit ett par hundra - karma men sa vitt jag vet inga + karma. Sa din "lika for lika" princip stracker sig bara till minuskarman med andra ord?

Fodervärdspraktikanten har alldeles rätt i detta antagande för man vill ju inte skaffa sig kompisar som bara är ute efter karmamelliseringar.

Återhållsamme Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Herr Uppe i Laman, en får bocke å tacke för karma tipset även om det kommer från en med endast 17 i karma.

Ni kommer ju säkert innan månadens utgång i alla fall att fortfarande ligga på plus.

Skall därför inte nämna att min avatar är en hyllning till älgen och på sätt undvika att Ni tar illa vid Er.

Tacksamme Arne

Jag gav dig en karma nu så du inte ska behöva gråta. :crazy:

(blir intressant att se om lika för lika principen gäller) :whistle:

Jag har fått betydligt mindre minus karma än Herrn.

Räknar man per inlägg på forumet så leder jag. :dance1:

(Kan hjälpa dig med vett och etikett,inte för att jag tror att det hjälper)

Ha ha karman svider för Herrn då du måste ta upp det hela tiden. :crazy:

Däremot tycks grammofonskivan ha halkat på samma spår.(hade inte väntat mig något annat) :crazy:

/Marsupilami

Ändrades av Marsupilami
Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Herr Uppe i Laman, en får bocke å tacke för karma tipset även om det kommer från en med endast 17 i karma.

Ni kommer ju säkert innan månadens utgång i alla fall att fortfarande ligga på plus.

Skall därför inte nämna att min avatar är en hyllning till älgen och på sätt undvika att Ni tar illa vid Er.

Tacksamme Arne

Ha ha skulle jag lägga ned lika mycket tid som du på att skriva en massa dravel så skulle mitt antal av karma ligga högre... :whistle:

Det svider att jag har fler karma per inlägg eller? :crazy:

Någon sa visst gå hem gör om! (vem var det nu igen) :crazy:

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ha ha skulle jag lägga ned lika mycket tid som du på att skriva en massa dravel så skulle mitt antal av karma ligga högre... :whistle:

Det svider att jag har fler karma per inlägg eller? :crazy:

Någon sa visst gå hem gör om! (vem var det nu igen) :crazy:

/Marsupilami

Du hann före att poängtera detta faktum :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr 20 & Herr 29, tja behöver eg inte skriva mer ..

Herr Mycket Mer i MPR sandlådan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Herr 20 & Herr 29, tja behöver eg inte skriva mer ..

Herr Mycket Mer i MPR sandlådan.

Stackars ban99arne han är svarslös.. :crazy:

Trösta dig med Karman jag gav dig för en ca 40 min... :whistle:

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Herr 20 & Herr 29, tja behöver eg inte skriva mer ..

Herr Mycket Mer i MPR sandlådan.

Herr 20 och Herr 29, synd det inte riktigt blir helan och halvan.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Om du har stängt av honom, hur kan du få med hans inlägg som citat?

Jag trodde man inte kunde varken se eller citera någon man stängt av.

Jag ser inte hans inlägg, men det finns en knapp att klicka på så kan man kolla ändå. Jag var tvungen att kolla när jag såg att han fick så mycket minus-karma.

Kenthamon

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte denna tråd urspårad nu,den handlade väl om aussin som dödades i Prasat??Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser inte hans inlägg, men det finns en knapp att klicka på så kan man kolla ändå. Jag var tvungen att kolla när jag såg att han fick så mycket minus-karma.

Kenthamon

Herr Kent Monaren, då skulle man rent teoretiskt alltså kunna skriva att du är en bajskorv utan att Ni märker det.

TeoRetikern Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja det går lätt att stå bredvid och se när någon blir hackad på.

Kan se vilken karaktär du är på skolgården i din ungdom.

Hans inlägg kan visst vara roliga men inte när han gör sig lustig på andras bekostnad hela tiden.

Undrar vem det är som startar trådar och skriker i högan sky när minus karma delas ut :suicide:

Att han hela tiden kallar medlemmar för diverse olika namn tycker du är helt okej med andra ord?

Skulle vara kul att se hur du reagerade ifall du blev kallad olika öknamn hela tiden IRL.

som sagt vi har olika syn på HUMOR ;) För jag anser att det e humor :huh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja det går lätt att stå bredvid och se när någon blir hackad på.

Kan se vilken karaktär du är på skolgården i din ungdom.

Hans inlägg kan visst vara roliga men inte när han gör sig lustig på andras bekostnad hela tiden.

Kan du ge mig ett exempel på vem som har blivit hackad eller mobbad :whistle:

så ska jag överväga min inställning lappen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Mja Patton, dessa gnällspikar som Ni representerar tycker jag personligen inte är så intressanta men för all del vill de orera sitt jämmer i tid och otid så inte mig emot. Är Ni månne en brylling till Herr Chang?

Om Ni kisar med ögonen när Ni läser något som ej faller Er på läppen så kanske det inte blir lika outhärdligt och på så sätt skulle alla besparas Ert jämmer.

Kusin Arne

SOM DETTA HAR MAN EN STRIDSVAGN SOM AVATAR DÅ FÅR MAN RÄKNA MED Å BLI TILLTALAD SOM PATTON HUMOR ANSER JAG JAG HADE INTE SKRATTAT TILL OM STOLLEN KALLAT HERRN FÖR JOHAN B.OCH HUR KAN MAN KOMMA PÅ ATT OM NI KISAR MED ÖGONEN SÅ BLIR DET INTE OUTHÄRDLIGT

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Exactemente Herr Same, ert inlägg har spetskompetens och hör verkligen hemma i denna tråd, inlääget är verkligen befriat från karmafiskeri.

Å HÄR KALLAR HAN SIG idi*tEN 55

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Mja Herr Same, detta ofog är ju helt förkastligt och något som jag verkligen försöker träna bort.

Varje gång någon skriver Bananus blir jag själv så upprör att jag måste fjärta.

ARNE FÖR HELVETE NU HÖLL JAG PÅ Å SPRUTA UT HELA GROGGEN ÖVER LAPPEN (DATAN ALLTSÅ)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tja... inget att bry sig om. Det är hans roll som hovnarr.

Njut av det när det är roande, i övrigt ignorera.

Herr Chang har talat.

Så gör jag också :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Herrn tycks upprepa sig. :crazy:

Börjar du tappa fattningen då du måste nämna både hissar och höns i samma mening.. :

Dina argument tycks tryta och då övergår det mer och mer i personangrepp.. :whistle:

Något för dig att tänka på : "Man ska inte ha så många järn i elden att den slocknar". :great:

(För att göra en förtydligan så du inte tolkar det fel...järnen syftar på dina "Underbart roliga skämt" i tid och otid.)

Tycks som många har börjat ledsna på att du slänger in skämt överallt...

(Eller Innebär all negativ karma du börjat få att dom gillar dina fyndigheter.)

Förstår att det svider för annars hade du inte nämnt detta med karma ... :clapping:

Till sist får jag vara "snäll" och uppmärksamma din älgmössa. :great:

(Du har nämnt den 2 ggr i denna tråd och säkert flera gånger i andra trådar.)

Om du vill så kan vi starta en tråd om den med...

Du kan säkert få den tråden att bli intressant med dina spetsfyndiga skämt. :great:

Gråt inte du kan få en bättre dag och fler karma om du blir mer selektiv var du trycker in dina skämt.

Tyvärr så får själv inse när ett skämt är lämpligt eller inte att slänga in. :crazy:

/Marsupilami

Du är nog en väldigt speciell karl.När jag tyckte att (lao kahau)s avatar var rolig (PÅ KUNGEN) så skickade du in anmälning till surin att den va stötande så han tog bort den.fy tusan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Mja, förmodligen är det något eko som uppkommer i något hålrum i di övre regionerna i er lekamen.

Prova med fetvadd i öronen.

Dr Arne

Fan det är många flabb i kväll :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gissningsvis har du givit ett par hundra - karma men sa vitt jag vet inga + karma. Sa din "lika for lika" princip stracker sig bara till minuskarman med andra ord?

Wille sitter du också me miniräknarn trodde bara arne syssla me sånt :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag gav dig en karma nu så du inte ska behöva gråta. :crazy:

(blir intressant att se om lika för lika principen gäller) :whistle:

Jag har fått betydligt mindre minus karma än Herrn.

Räknar man per inlägg på forumet så leder jag. :dance1:

(Kan hjälpa dig med vett och etikett,inte för att jag tror att det hjälper)

Ha ha karman svider för Herrn då du måste ta upp det hela tiden. :crazy:

Däremot tycks grammofonskivan ha halkat på samma spår.(hade inte väntat mig något annat) :crazy:

/Marsupilami

nu börjar du få lite humor fortsätt så

karramelräknarn arne

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vem det var som började med att kalla alla medlemmar som svarar emot dig med öknamn om inte du.

Tydligen är pennalism från dig ett inslag som är accepterat och uppskattat av dom flesta här eftersom det är enda sättet du kan få plus karma för.

Skulle vara intressant att se hur många som accepterar att bli kallad för alla dom saker du skriver här IRL?

Men du har säkert ingen ambition att gå på någon träff så varför oroa sig.

Pennalism ja tjenare..du verkar ta det här på rätt stort allvar.

Att vissa inte gillar ban99arne kan jag förstå men att börja tala om mobbning är ju löjligt.

Det är ett stort forum och finns väl plats för många olika sorter.

Bara paragrafryttare gör väl ingen glad :rtfm:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är inte denna tråd urspårad nu,den handlade väl om aussin som dödades i Prasat??Mvh Måne

Den blir som alla trådar till slut Måne urspårade

men så många flabb ja fått i kväll va sen brodern va i farten med sin smackande dam :crazy:

det e äna tur man har mpr så man kan få sig några goa skratt ibland

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Pennalism ja tjenare..du verkar ta det här på rätt stort allvar.

Att vissa inte gillar ban99arne kan jag förstå men att börja tala om mobbning är ju löjligt.

Det är ett stort forum och finns väl plats för många olika sorter.

Bara paragrafryttare gör väl ingen glad :rtfm:

Har inte jag rätt att uttrycka min åsikt fast den inte stämmer in med din?

Att göra sig lustig på andras bekostnad i syfte att vinna extra poäng ser jag som en form av pennalism.

Många ggr man drar sig för att skriva för man vet att det kommer nått putslustigt inlägg som svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett putslutsligt svar är väl inte hela världen.Vissa är här för att få information och andra är här bara för att dom tycker det är roligt.

Lite får man bjuda på :dance:

Skål på dig för övrigt :drinks:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...