Jump to content
IGNORERAD

Sprit orsakar sömnproblem.....


honken

Recommended Posts

Jag och SWF lider idag av sömnbrist.

Detta pga Sangsom + lipo.

Klockan var runt 06:00 thai tid, när vi båda satt online på internet och ingen kunde sova, så vi drog sedan ner till stranden för ett morgon dopp i havet.

Oklart hur det ligger till för SWF just nu, men jag kan fortfarande ej somna så nu sitter man här på balkongen och tittar ut över soi'en och dricker en cola.

Helt stört de här.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Dricker en chang i sängen.. :) Men börjar bli lite pömsig nu!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyllo dig då :)

Kan inte somna alls, och jag hoppas inte det är droger inblandat för min del, för mig veterligen har jag ej intagit några :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Hmmm...10 lipo i natt kan nog ha den effekten! :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

vem fan kan sova :diablo: för mycke vattenkrig och öl inatt :drinks: nu treo :great:

Glöm dina problem,,,

Imorgon kommer nya,, ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara drickandet som gjorde att det bara blev 4tim sömn inatt ? :drinks:

Men nu tror jag allt att ni sussar som små barn :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Lider själv av en åkomma.

För mycket alkohol, då däckar jag

För mycket alkohol här och en otrevlig tendens är att vakna upp med fula brudar :kort:

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

För mycket alkohol här och en otrevlig tendens är att vakna upp med fula brudar :kort:

//K

Det kan hända utan alkohol också!

T.ex när man vaknar upp i egen säng bredvid frugan B)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan hända utan alkohol också!

T.ex när man vaknar upp i egen säng bredvid frugan B)

Du får trösta med det att kan alltid vara värre, ibland när man är på dom finare etablissemangen

som har speglar både väggar och tak för kortare samvaro, då har man stilla undrat nu får han väl ändå

ge sig den där fule fan vad gör han med den där snygga tjejen hon kunde lätt få någon mycket bättre.

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, di besrivna symptomen med oförmågan att komma till sömns tyder på att Ni fått tag i så kallad svagsprit.

Öka doseringen och undvik att blanda medikamenterna med is, paraplyer eller annat tjafs.

Dr Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Jag och SWF lider idag av sömnbrist.

Detta pga Sangsom + lipo.

Klockan var runt 06:00 thai tid, när vi båda satt online på internet och ingen kunde sova, så vi drog sedan ner till stranden för ett morgon dopp i havet.

Oklart hur det ligger till för SWF just nu, men jag kan fortfarande ej somna så nu sitter man här på balkongen och tittar ut över soi'en och dricker en cola.

Helt stört de här.

Hej

Är det säkert att ingen har lagt i nån liten "karamell", kommer ihåg en gång för ungefär 25 år sedan när jag var i Pattaya,

jag skulle resa vidare nästa dag och ville därför ta det lungt med drickat, men några av tjejerna sa att det var inga

problem ta en sån här bara, och jag fick en pytteliten vit tablett "mot bakrus" och tjejerna tog själva ett par var.

När dom åt upp dom tänkte jag att det inte kan vara så farligt, men jag blev lite yr och såg suddigt en stund.

Men resten av kvällen gick utmärkt och när jag vaknade nästa dag var jag kanonpigg, inte det minsta känning av en sen kväll

i baren, och fast det var 37 grader ute så svettades jag inte det minsta när jag var ute och gick.

Den efterföljande bussresan till Bangkok och resten av dagen var jag hur pigg som helst.

Jag har många gånger undrat vad det var för mirakelpiller jag blev bjuden på, nu skulle jag förstås avstå, men när man var

ung så tvekade man inte så mycket.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

För mycket alkohol här och en otrevlig tendens är att vakna upp med fula brudar :kort:

//K

Super man dom snygga dagen innan får man skylla sig själv om de är fula dagen efter, men det är ju bara på flaskan och göra dom snygga igen :drinks::drinks::drinks: Det funkade för mig

Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Sömnproblem behöver man inte ha i Thailand. De flesta apotek säljer diazepam för ca 100-200 baht för 10 tabletter.

Bara att vänta tills man nyktrat till lite grann och sen sväljer man två sömntableter och så sover man som ett litet barn i 10 timmar och vaknar pigg och utvilad.

Man bör dock se upp så man inte tar tabletterna för tidigt innan man nyktrat till annars kommer spyorna som på beställning.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Super man dom snygga dagen innan får man skylla sig själv om de är fula dagen efter, men det är ju bara på flaskan och göra dom snygga igen drinks.gifdrinks.gifdrinks.gif Det funkade för mig

Hon på avataren ser ju jättesnygg ut, men det kanske är jag som är full?

Om det är så det förhåller sig, så kan jag meddela att det inte har samma effekt på gubben på samma bild smiley.gif

PS

Ta inte illa upp detta jubileumsinlägg.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon på avataren ser ju jättesnygg ut, men det kanske är jag som är full?

Om det är så det förhåller sig, så kan jag meddela att det inte har samma effekt på gubben på samma bild smiley.gif

PS

Ta inte illa upp detta jubileumsinlägg.

Jag tackar GD för sitt inlägg nr.2000 och självklart är jag tacksamma för den humor som sprids genom herr GD. Med tanke på att GD:s politiska karriär inte blev så lyckad så hoppas jag att framgångarna kommer i den nya "stå upp" karriären. :)

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag tackar GD för sitt inlägg nr.2000 och självklart är jag tacksamma för den humor som sprids genom herr GD. Med tanke på att GD:s politiska karriär inte blev så lyckad så hoppas jag att framgångarna kommer i den nya "stå upp" karriären. smile.gif

Varför lägger du dig i min dialog med Nybbe?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Honken varför inte ta och studera lite när du är vaken och pigg Honken . :D:D:D:D

post-3356-127154050606_thumb.jpg

post-3356-127154050606_thumb.jpg

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...