Jump to content
IGNORERAD

Åka från Thailand -> Filippinerna


Spiderboy

Recommended Posts

Vart kan jag kolla (hemsida) priser på biljetter om man ska åka från Thailand till Filippinerna. Hade tänkt stanna 3-4 dagar eftersom det borde inte ta så många timmar att åka. Då jag känner många från Filippinerna och hade rekommenderat några bra grejer man kan göra så jag blev sugen! Det borde inte vara så dyrt tror jag :) eller hoppas

Link to comment
Dela på andra sajter

Kika här http://www.cebupacif...unds-fares.html 2999Php för manila-bkk Tar väl ca3-4h att flyga om jag inte minns fel.

2999Php fan skit billigt ju!!!

ca 500kr, om det är tur/retur vetefan men annars 1000kr! fett najzzzzzz!!! kommer bli grymt som fan! tack så mycket :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får nog räkna med 9000 bath t/r till Manila eller Clark. Billigare biljetter är svåra att få tag på eftersom de är så få. Sedan kostar det 750 pesos att lämna landet i flygplatsskatt. Vart skall du åka i Phil?

Link to comment
Dela på andra sajter

Spiderboy.

Kolla för säkerhets skull momondo.com och bara säkerhetställa att du får bäst pris, skadar aldrig att titta.

änlabyn är för jävla kul, om inte annars kolla på Lamias tråd, sabang är kanon också Cebu med omnejd, är en höjdare.

Tagatay, bagio mfl är underbart, palawan kommer hammarhaj snart också om du vill dyka.

Ha d underbart, kanon avis.

Säg hej fråm mig Snömannen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Kika här http://www.cebupacif...unds-fares.html 2999Php för manila-bkk Tar väl ca3-4h att flyga om jag inte minns fel.

Cebu Pacific flyger även direkt till Cebu. /mvh

EDIT ; hm eller flög kanske. :) /mvh EDIT-END

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha... 9000baht/+++ det lät inte så kul även om det kanske handlar om ca 2000kr x 2 pers ca 4000kr.

Tänkte bara stanna i Manila ca 3-4 dagar

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...