Jump to content
IGNORERAD

Barca vinner Classico!

nitramj77

Recommended Posts

Det glädjer mig att höra att folk fortfarande tror att ett helt lag kan vara en spelare.

Skärpning!

Givetvis spelar Barca bättre än Real, men detta har inget med att Ronaldo klarar pressen, det har med att _laget_ inte kan stå pall mot Barca och deras spel.

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Okej, då ska vi se här.

Henke i Barca, gick bra för han där, han hade spelarna runt sig aka "laget" som spelade fram, såg bra ut.

i HBG, alla låter henke jobba, gick inte lika bra där som folk hade trott.

SÅ nja, vill inte hålla med om att en spelare gör allt, handlar fortfarande om laget och hur de passar ihop, och när du påpekar Obolo så var han inte allt.

Han syntes mer och är en duktig spelare, men det var fortfarande laget runt honom som gjorde han till den han var i sin tid i AIK.

Så nu kan vi återgå till El Classico som är vad tråden handlar om.

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Tror att väldigt lite skiljer lagen men att Barca just nu har en bättre organisation och spelidé.

Tyvärr så nyttjar Pellegrini sitt stjärnlag fel och han får med all säkerhet lämna. Det är sällan jag sett ett Real Madrid med så få spelidéer och sådant stelt spel som det Real av idag.

Dela på andra sajter

Matchen slut barca vann 2-0

aik slut utan obolo som gjode det oväntade ibland och det resulterade i mål

Dela på andra sajter

Det glädjer mig att höra att folk fortfarande tror att ett helt lag kan vara en spelare.

Skärpning!

Givetvis spelar Barca bättre än Real, men detta har inget med att Ronaldo klarar pressen, det har med att _laget_ inte kan stå pall mot Barca och deras spel.

Det är två lag med vardera 11 världsstjärnor på plan, självklart är det lagen som spelar, men det är i stora avgörande matcher de stora profilerna kliver fram, burna av sitt lag. Ronaldo förvaltade inte de chanser han fick, Messi gjorde det. För mig avgör det om en fantastisk spelare sticker ut och blir en stor spelare. För mig är en annan sak viktigare, som jag ser det är Real pengar och Barca hjärta.

Dela på andra sajter

Skönt att barca vann! Synd att inte zlarre vad med dock.. :huh:

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Dela på andra sajter

Det har varit kul och se Barca denna veckan speciellt mot Arsenal-spelar ju nästan lika bra som Malmö!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...