Jump to content
IGNORERAD

Måne ringde i natt

Drivern

Recommended Posts

Klockan 03.00 i natt ringde mobilen,det var en något påstruken Måne som drack frukost tror jag.Han ville att jag skulle lägga ut det nya thainumret han har,så här kommer det:0066(0)800564381. :zzz::ange:

Ha det nu trevligt på¨din resa Måne/mvh Drivern

Dela på andra sajter

5 ja nu e han lycklig smsade honom precis att nu får han ta hand om changen :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Hej,

Han hade tydligen badat näck till allas förskräckelse,när de skulle hem så la de honom bak på pickupen som han ovetandes hade köpt.Detta enligt honom själv,det är en go lirare,vilar inga ledsamheter där inte :dance1:

Dela på andra sajter

Mja, tur att di vart förutseende och köpt pickupen annars hade di åkt dit för bilstöld.

Nuseende Arne

Dela på andra sajter

Hehe, har köpt ett gäng bufflar på fyllan, men en pickup har jag nog aldrig köpt. :D

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

Dela på andra sajter

MEN DÅ SLIPPER HAN TA TAXI NER TILL PATTIS DEN 1..DÅ SKA HERR MÅNE FÅ HÖRA,,,,,,OM DE NU GÅR ATT PRATA ME HAN :drinks:

Dela på andra sajter

Det kanske är den enda Pick up han får, :whistle:

Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också.

Dela på andra sajter

Borde finnas alko-lås på diverse utrustningar och fordon tror jag !

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Borde finnas alko-lås på diverse utrustningar och fordon tror jag !

Jo, har hört att det finns till datorer också numer, eller...? huh.gif

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...