Jump to content
IGNORERAD

Frugan fick UT idag!


Acid_Crow

Recommended Posts

Frugan fick UT idag! Vi ansokte pa ambassaden den 3:e februari, intervju med henne en vecka efter. 10:e mars, en manad efter intervju, far jag papper i brevladan i Sverige om att ga till webbadress och fylla i formular. Gor detta i Thailand, for jag befinner mig dar, skriver under och skickar med snigelpost (vagrar betala expressavgift har, dyrt som fan).

17:e mars har papprena kommit in och arendet paborjats. Jag ar skriven i Gbg och har hort skrackhistorier. Idag, 9 april, bara 23 dagar senare, far jag veta att papper kommit i brevladan, beslut har fattats, frugan far UT, beslut togs den 7:e april! :) Starkt jobbat MIG i Gbg! :clapping:

Sa allt som allt, va blir det, lite drygt 2 manader fran vi forst borjade ordna papper..

Men alla var inte lika glada, barnen (hennes fran forr) borjade grata tills jag lovade kopa ett playstation 2 till dom, da blev dom glada! :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis och lycka till

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis och lycka till

Tackar tackar! Har firat med ett par Leo, svavar pa moln idag! :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till relativt snabbt UT från Göteborg!

Det är förstås inte roligt för barnen om kära mor ska åka till Sverige utan att dom får följa med. Ett dilemma som säkert många här varit med om, jag själv inkluderad.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Grattis

vad ska jag då säga. En av två barnen ska åka med . Det är inte så kul. Sonen tror jag inte mår så bra. Men pappan säger blank nej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack allihopa! Anledningen till att barnen inte ska med, ar att vi tankt sasonga, och det hade varit svart for dom att hoppa fran skola till skola, mellan olika lander. Dessutom sa kommer vi arbeta sa mycket sa vi hade knappt sett barnen iaf.

Playstationet har blivit till en laptop och internetuppkoppling istallet. Da kan kara mor se och prata med barnen nastan varje dag, vilket borde hjalpa till att bota hemlangtan. Och de kan ju spela spel pa datorn med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...