Jump to content
IGNORERAD

Girlfriendly Hotel


bambam

Recommended Posts

Tänkte bo på Pattaya bay resort i sommar och undrar om man kan

ta med tjejen på rummet (gratis) ? man betalar ju för ett dubbelrum.

Har haft samma tjej i 4år så det är inte olika varje kväll.

Vilka Hotell ska man undvika då jag ej till 100% bestämt mej var jag ska bo ännu ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bo på Pattaya bay resort i sommar och undrar om man kan

ta med tjejen på rummet (gratis) ? man betalar ju för ett dubbelrum.

Har haft samma tjej i 4år så det är inte olika varje kväll.

Vilka Hotell ska man undvika då jag ej till 100% bestämt mej var jag ska bo ännu ?

Det är väl inga problem med något hotell om ni registrerar er på rummet båda två.

Så har jag gjort och det enda som hänt är att nattvakten frågat efter hennes ID.

Ibland lite småsnorkigt (på thai) men efter att förklarat hur det ligger till så ändrar de snabbt attityd.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Mig veterligen så betalar man ju bara för dubbelrummet. Vissa hotel tar ju ut en avgift för shortimetjejer men berättar man vid incheckningen att damen lever ihop med en sedan länge behövs väl ingen avgift.

Personalen i receptionen kan nog skilja på shortime och longtimetjejerna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla hotell jag bott på så gäller rummet för minst 2 personer oavsett om ni är 1 eller 2. Dock så måste den andra personen registrera sig vid incheckningen på vissa hotell.

Aldrig någon som frågat om leg, Blev väckt en natt dock där nån idi*t nere på receptionen på ett Bangkok hotell (President solitaire) undra om min flickvän behövde taxi... klockan 3 på natten... (typ sjunde natten på samma hotell och ja med samma flickvän...) Tur jag vart svintrött annars hade man sprungit ner och ställt till med ett jävla väsen.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bo på Pattaya bay resort i sommar och undrar om man kan

ta med tjejen på rummet (gratis) ? man betalar ju för ett dubbelrum.

Har haft samma tjej i 4år så det är inte olika varje kväll.

Vilka Hotell ska man undvika då jag ej till 100% bestämt mej var jag ska bo ännu ?

Inga problem med övernattande höns på det hotellet!!

Lämna tjejens ID i Reseptionen och hon för det tillbacka när ni går annar ringer dom dig på rummet,

eller du ringer ner och talar om att tjejen ska gå!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Ett dubbelrum är ju för 2 personer. Så det är bara att checka in tillsammans och identifiera er.

Om det sen är din fru, din flickvän, pojkvän, bror, mamma eller kompis ... bryr sig inte hotellet om.

Besök från gäster får däremot inte tas emot på kvälls/nattid på dom flesta seriösa hotel. Se finns det säker möjlighter att går runt det.

Men hursomhelst dom som är incheckade i rummet kommer och går som dom vill.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Personalen i receptionen kan nog skilja på shortime och longtimetjejerna.

BTT

Exactemente Herr Tok-Tok, ett van barstolle kan ju skilja på detta direkt då korttiderskan bär handväska medans långtiderskan släpar på en resväska.

Barräven Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Herr Tok-Tok, ett van barstolle kan ju skilja på detta direkt då korttiderskan bär handväska medans långtiderskan släpar på en resväska.

Barräven Arne

Hahaha, nu kan man lägga sig efter ett gott skratt.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Exactemente bäste herr Arne, dessutom är det väl få gubbar som gifter sig med en shorttimare.

Observanten BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Exactemente Herr Tok-Tok, ett van barstolle kan ju skilja på detta direkt då korttiderskan bär handväska medans långtiderskan släpar på en resväska.

Barräven Arne

:crazy::great::lol:

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Herr Tok-Tok, ett van barstolle kan ju skilja på detta direkt då korttiderskan bär handväska medans långtiderskan släpar på en resväska.

Barräven Arne

Den här blev de plus på! riktigt kul! fortsätt i den stilen...

nä, ångra mig... hehe asså inte om bananfjantens plus utan annat...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Herr Tok-Tok, ett van barstolle kan ju skilja på detta direkt då korttiderskan bär handväska medans långtiderskan släpar på en resväska.

Barräven Arne

Där satt den! crazy.gif

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Exactemente Herr Tok-Tok, ett van barstolle kan ju skilja på detta direkt då korttiderskan bär handväska medans långtiderskan släpar på en resväska.

Barräven Arne

Excaktamente och om mannen låter långtiderskan släpa på väskan själv kan du dessutom se att mannen är svensk. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

ThaiSkuggan

När jag skulle checka in på ett hotell i Bangkok så frågan de om frugan fick gå in i rummet själv om jag inte var med, Jag svarade att det är klart att hon fick.

Har funderat länge på hur hon skulle reagerat om jag hadde sagt nej..

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...